haaha ja top idee.\
ben er bij vanavond!
wiiieeehoooooooooeeeeeeeee, PVT!!!!!
+0
Jorien91
Top dat de gsv mee mag doen! Ik ben erbij vanavond:)
+0
Robert
YESYESYESYES!!!
Wat ben ik hier blij mee.
Vanzelfsprekend ben ik er bij vanavond.
+0
Gerjan
Ik ben verheugd wanneer men mij,
blijmoedig opwekt: 'Zie wij staan
gereed om naar PVT te gaan.
Kom ga met ons en smash als wij!'
PVT, dat ik bemin.
Wij treden de Timp-poorten in.
Daar slaan wij keihard onze ballen.
Het GSV-team is wel gebouwd.
Wel saamgevoegd; wie haar beschouwt,
Zal zien hoe hard wij punten knallen.
(Vrij naar Ps. 122:1 Oude Berijming)
+0
MdR
Ik laat nog even afhangen van de duur van de VGSE vergadering, maar in principe ben ik er wel bij.
+0
Heleentje
wat leuk zeg!! ik ben er helaas vanavond niet bij.. kom namelijk pas om 10 uur aan in groningen, dus dat ga ik niet redden!
veel plezier vanavond!
+0
Andrea
Heleentje; dat wordt dus geen wintersport meer voor jou hè..
+0
roelofgunnink
Het allerallerallerdomste wat je kunt gaan doen is in de voorjaarsvakantie op wintersport gaan.
Er is namelijk bepaald dat ALLE scholen dit jaar tegelijk voorjaarsvakantie hebben. En dat betekent weer dat dit jaar ALLE mensen die kinderen op school hebben en op wintersport gaan dit in dezelfde week gaan doen. Dit betekent dat het VERSCHRIKKELIJK druk wordt op de Frans/Zwitserse/Italiaanse/Oostenrijkse pistes.
Een ieder die op het lumineuze idee is gekomen in de week van 20-28 februari op wintersport te gaan, wens ik bijzonder veel plezier bij het de halve dag in de rij voor de lift staan om vervolgens van een volledig kapotgeragde piste naar beneden te moeten.
En Andrea, jij moet eerst maar eens laten zien dat je nog een beetje kan volleyballen voordat je geselecteerd wordt ;)
+0
Andrea
roelofgunnink schreef:
En Andrea, jij moet eerst maar eens laten zien dat je nog een beetje kan volleyballen voordat je geselecteerd wordt ;)
Nou vooruit, ik heb mn best gedaan. Heb je al weer een zaaltje gehuurd voor volgende week? Zoniet, doe maar woensdag als het kan. Bedankt hè :)
+0
roelofgunnink
Ik heb een zaal gereserveerd voor woensdag 18 nov. van 15:00-16:00. Het is niet meer mogelijk om die van 16:00-17:00 te nemen en dan een half uur door te gaan, omdat er deze periode cursus is. Als er iemand een beetje snel is kan er nog wel het uur daarvoor gereserveerd worden.
+0
JorienHeijs
oei, dat wordt spannend of ik erbij kan zijn...
+0
Robert
Waarschijnlijk kan ik hier wel bij zijn!
+0
Jorien91
ik kan wel
+0
Arend
Ik heb officieel van 13-16 college, maar elke minuut dat die eerder afgelopen is sta ik te volleyballen.
+0
David
roelofgunnink schreef: Als er iemand een beetje snel is kan er nog wel het uur daarvoor gereserveerd worden.
Shit, ging het net proberen, maar kan helaas maar tot 23u. Hij is nog wel vrij van 14-15, dus als iemand morgen een beetje op tijd wakker is, kan het nog! Ik zal het morgen anders ook wel weer even proberen.
+0
Andrea
Gelukt, woensdag gereserveerd van 14-15.
+0
hannibal
ja, en ik zie dat je mij als mede gebruiker hebt gedaan, maar ik kan dan niet.. ben aan het werk van half 3 tot 5..
maar geef mijn kaart wel aan myrthe mee ofzo.
of kun je de medegebruiker nog veranderen?
maandag volleyballen we dus niet?
+0
Robert
Ik heb officieel van 1300-1500 college. Ik kom dus zo snel mogelijk.
+0
Gerardslot
Dit is echt het beste idee in maanden.. Ik ben van 14-16 in de zaal volgende week:)
Joaaah, dat is een leuk idee!:D
haaha ja top idee.\
ben er bij vanavond!
wiiieeehoooooooooeeeeeeeee, PVT!!!!!
Top dat de gsv mee mag doen! Ik ben erbij vanavond:)
YESYESYESYES!!!
Wat ben ik hier blij mee.
Vanzelfsprekend ben ik er bij vanavond.
Ik ben verheugd wanneer men mij,
blijmoedig opwekt: 'Zie wij staan
gereed om naar PVT te gaan.
Kom ga met ons en smash als wij!'
PVT, dat ik bemin.
Wij treden de Timp-poorten in.
Daar slaan wij keihard onze ballen.
Het GSV-team is wel gebouwd.
Wel saamgevoegd; wie haar beschouwt,
Zal zien hoe hard wij punten knallen.
(Vrij naar Ps. 122:1 Oude Berijming)
Ik laat nog even afhangen van de duur van de VGSE vergadering, maar in principe ben ik er wel bij.
wat leuk zeg!! ik ben er helaas vanavond niet bij.. kom namelijk pas om 10 uur aan in groningen, dus dat ga ik niet redden!
veel plezier vanavond!
Heleentje; dat wordt dus geen wintersport meer voor jou hè..
Het allerallerallerdomste wat je kunt gaan doen is in de voorjaarsvakantie op wintersport gaan.
Er is namelijk bepaald dat ALLE scholen dit jaar tegelijk voorjaarsvakantie hebben. En dat betekent weer dat dit jaar ALLE mensen die kinderen op school hebben en op wintersport gaan dit in dezelfde week gaan doen. Dit betekent dat het VERSCHRIKKELIJK druk wordt op de Frans/Zwitserse/Italiaanse/Oostenrijkse pistes.
Een ieder die op het lumineuze idee is gekomen in de week van 20-28 februari op wintersport te gaan, wens ik bijzonder veel plezier bij het de halve dag in de rij voor de lift staan om vervolgens van een volledig kapotgeragde piste naar beneden te moeten.
Nou vooruit, ik heb mn best gedaan. Heb je al weer een zaaltje gehuurd voor volgende week? Zoniet, doe maar woensdag als het kan. Bedankt hè :)
Ik heb een zaal gereserveerd voor woensdag 18 nov. van 15:00-16:00. Het is niet meer mogelijk om die van 16:00-17:00 te nemen en dan een half uur door te gaan, omdat er deze periode cursus is. Als er iemand een beetje snel is kan er nog wel het uur daarvoor gereserveerd worden.
oei, dat wordt spannend of ik erbij kan zijn...
Waarschijnlijk kan ik hier wel bij zijn!
ik kan wel
Ik heb officieel van 13-16 college, maar elke minuut dat die eerder afgelopen is sta ik te volleyballen.
Shit, ging het net proberen, maar kan helaas maar tot 23u. Hij is nog wel vrij van 14-15, dus als iemand morgen een beetje op tijd wakker is, kan het nog! Ik zal het morgen anders ook wel weer even proberen.
Gelukt, woensdag gereserveerd van 14-15.
ja, en ik zie dat je mij als mede gebruiker hebt gedaan, maar ik kan dan niet.. ben aan het werk van half 3 tot 5..
maar geef mijn kaart wel aan myrthe mee ofzo.
of kun je de medegebruiker nog veranderen?
maandag volleyballen we dus niet?
Ik heb officieel van 1300-1500 college. Ik kom dus zo snel mogelijk.
Dit is echt het beste idee in maanden.. Ik ben van 14-16 in de zaal volgende week:)