robert-tempelman schreef: Als ik Roelof goed heb begrepen zelfs twee keer!
Maandag van 2100-2200 en woensdag van 1600-1730.
Misschien kunnen we op beide tijden gaan volleyballen en misschien kiezen we er één uit.
De woensdagmiddag krijgt mijn voorkeur, omdat ik maandag niet kan op die tijd en omdat woensdagmiddag lekker 1,5 uur is!
Ben je er nu wel weer een keertje bij Andrew?
amen
+0
Gerdien
Ik kan vanmiddag alweer niet! :(
+0
Gerjan
Volgens mij gaat 't pas om volgende week woensdag toch?
+0
hannibal
als het inderdaad om volgende week gaat, wat ik wel verwacht, kan ik beide keren, dus wat mij betreft gaan we lekker 2 keer! ;)
+0
Andrea
Leuk, volgende week woensdag kan ik sowieso :D en maandag misschien.
+0
JorienHeijs
ich bin da allebei!
+0
hannibal
oeps, ik kan toch niet woensdag.. moet een middagje meelopen met mn toekomstige werk.
+0
Andrea
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kan woensdag toch niet.. :(
+0
Robert
Oei, wat jammer..
Degene die het meest zeurde om op woensdag te gaan volleyballen, heeft nog nooit meegedaan op woensdag! :P
+0
smirtie
ik verwacht dat bijna niemand op woensdag kan, dan gaan we namelijk met zn allen salsa dansen! En wel van 5 tot 6. Dus deze keer gaan we lekker weer op maandag volleyballen> nu extra leuk! Robert Tempelman is er niet bij;)
+0
roelofgunnink
Ik heb de reservering voor maandag verplaatst naar 22-23 uur omdat Robert er dan wel bij kan zijn.
+0
Gerjan
Dan is de kans IETS groter dat ik er ook bij kan zijn.
+0
Arend
Maar ik ben er sowieso niet, soms moet er ook tegen ballen geschopt worden.
+0
Robert
smirtie schreef: ik verwacht dat bijna niemand op woensdag kan, dan gaan we namelijk met zn allen salsa dansen! En wel van 5 tot 6. Dus deze keer gaan we lekker weer op maandag volleyballen> nu extra leuk! Robert Tempelman is er niet bij;)
Waar heb ik dit nou weer aan te danken?! '
roelofgunnink schreef: Ik heb de reservering voor maandag verplaatst naar 22-23 uur omdat Robert er dan wel bij kan zijn.
amen
Ik kan vanmiddag alweer niet! :(
Volgens mij gaat 't pas om volgende week woensdag toch?
als het inderdaad om volgende week gaat, wat ik wel verwacht, kan ik beide keren, dus wat mij betreft gaan we lekker 2 keer! ;)
Leuk, volgende week woensdag kan ik sowieso :D en maandag misschien.
ich bin da allebei!
oeps, ik kan toch niet woensdag.. moet een middagje meelopen met mn toekomstige werk.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kan woensdag toch niet.. :(
Oei, wat jammer..
Degene die het meest zeurde om op woensdag te gaan volleyballen, heeft nog nooit meegedaan op woensdag! :P
ik verwacht dat bijna niemand op woensdag kan, dan gaan we namelijk met zn allen salsa dansen! En wel van 5 tot 6. Dus deze keer gaan we lekker weer op maandag volleyballen> nu extra leuk! Robert Tempelman is er niet bij;)
Ik heb de reservering voor maandag verplaatst naar 22-23 uur omdat Robert er dan wel bij kan zijn.
Dan is de kans IETS groter dat ik er ook bij kan zijn.
Maar ik ben er sowieso niet, soms moet er ook tegen ballen geschopt worden.
Waar heb ik dit nou weer aan te danken?! '
Je bent een held!
Ik ben er maandag bij..
reminder: vanavond 22:00
Ik ben er bij.
ben erbij
niet erbij
Ben er ook zogoedalszeker bij.