Roell schreef: Staat vanmiddag 16 uur in de ACLO nog?

Ja, tot half 6.

Ik ben er niet bij, de maandagavond komt mij veel beter uit

supers tot zo!

Ben er ook bij, tot zo

hannibal schreef:
Andrea schreef: Ik ben er niet. Toch veel plezier.

zo van, dat kan haast niet, maar probeer het toch maar :P

Hihi, zo bedoel ik het niet ;)
roelofgunnink schreef: Fijn Andrea, ik zal vaker op woensdag reserveren.

Volgende week woensdag kan ik wel! Maar alleen smiddags of vroeg in de avond..

Was het leuk?

Ja, was lang niet gek. Mooi 6 tegen 6 kunnen spelen. Volgende week maandag van 10u-11u is de planning...

Was zeker leuk inderdaad!
Volgende week ben ik er gewoon weer bij hoor, misschien heel iets later ivm catechisatie.

roelofgunnink
Gerjan schreef: Ja, was lang niet gek. Mooi 6 tegen 6 kunnen spelen. Volgende week maandag van 10u-11u is de planning...

Maandag van 22-23 en niet van 10-11 zoals Gerjan zegt want hij begrijpt er niks van. Zaal 1 als ik het goed heb, maar vraag Gerjan anders even, die weet vaak dat soort dingen wel

Roelof, als ik de kans had stond je kop nu achterstevoren op je romp..

wat jammer nou, dat had ik wel eens willen zien..

maar gerjan, zaal 1?

Ik moet weer afhaken, helaas :(

mag je ook zonder aclopas naar binnen? en zonder volleybalconditie? ;)

Andrea schreef: Ik moet weer afhaken, helaas :(

Waarom? Zo ga je dus echt niet mee naar PVT he?!

roelofgunnink
Henrique schreef: mag je ook zonder aclopas naar binnen? en zonder volleybalconditie? ;)

Gisteren werd iedereen gecontroleerd op een aclopas. En het kost ook maar 47 euro voor een jaar sporten. das maar 4 euro per maand, dus je kunt het beste gewoon ff een aclokaart aanschaffen als je mee wilt doen.

Conditie is wel enorm nodig. Vraag maar aan Gerjan, die houdt het ook nooit vol, maar compenseert dat weer met zijn lengte.

Hannieke, ik weet héél zeker dat we in zaal 1 of 4 spelen. Hopelijk heb je ik vraag hiermee voldoende beantwoord.

Henrieke, ik ben zoals Roelof al zegt, het schoolvoorbeeld van volleyballen zonder conditie. Ik heb een BMI van 45, maar ben wel 1 meter en 98 en een halve centimer lang en daarmee kan ik mijn gebrek aan conditie aardig compenseren. Mocht jij nou en geen lengte en geen conditie hebben dan raad ik je aan of meer te gaan sporten of stilletohakken te dragen. Ik hoop hiermee je vraag voldoende beantwoord te hebben.

JorienHeijs

Ik ben er maandag!!!

Jorien Heijs schreef: Ik ben er maandag!!!

Moet dat nou? Als die onbeschofte Heijs er bij is, dan weet ik nog niet of ik er bij ben.

Tot maandag probably!

(sinds alle hierboven door Roell geposte berichten, inclusief die van Jorien, zijn verwijderd, sloeg het stukje tekst wat hier eerst stond ook niet echt ergens meer op)

Ik ben er maandag iig nog niet bij, maar wie weet de week erna. Voor een beetje hoofdpassen heb je toch je enkel niet nodig.

Is er al een zaaltje gehuurd voor volgende week? :D

Als ik Roelof goed heb begrepen zelfs twee keer!
Maandag van 2100-2200 en woensdag van 1600-1730.
Misschien kunnen we op beide tijden gaan volleyballen en misschien kiezen we er één uit.
De woensdagmiddag krijgt mijn voorkeur, omdat ik maandag niet kan op die tijd en omdat woensdagmiddag lekker 1,5 uur is!

Ben je er nu wel weer een keertje bij Andrew?