Wedden van wel? Scheer jij je maar is met een scheermesje wat je een paar weken uit de verpakking laat liggen. Je scheert/scheurt je hele hoofd open! ;)
+0
Renske
Maar dat allemaal terzijde,
gaat er nog es iets concreets gebeuren? Mensen die naar de ACLO bellen om een zaaltje te reserveren en dat er dan ook serieus lekker gebald gaat worden?
+0
Henrique
is er niet een algemeen uur waar je gewoon heen kan met een groepje? hebben we meteen tegenstanders als t goed is ;)
+0
Renske
Das knettersaai, dan zit je alleen maar met eerstejaars chinezen
+0
roelofgunnink
Als er animo is wil ik wel even een zaaltje reserveren.
+0
Rolv
Doe maar, animo is er wel. Van mijn kant iig dus.
+0
Hapkars
prima idee, alleen met z'n 3-en zijn we er nog niet :P
+0
Renske
Ik ben ook animi, en als je zaaltje reserveert maakt het niet uit, gewoon een keertje doen en dan komen de meesten die kunnen wel. Alleen misschien ideetje, at the moment is het tentamentijd, dus veel mensen zijn druk.. Misschien dat over een paar weken iets handiger is.
+0
Glyptodon
Ik ben het met beide plannen helemaal eens en zal dan ook zeker meedoen.
+0
Knapzak
ik maak me erook hard voor.
+0
Gerjan
Ook ik wil daarbij zijn...
+0
Rienk
Ik ben dr ook voor
+0
Arend
ik zal er ook wel bij zijn, reserveren die hap!
+0
roelofgunnink
Maar wat is wenselijk? Komende of volgende week al of toch nog even wachten tot na de tentamens?
+0
TuttieRuthie
Ik ben dr ook bij, en wat mij betreft zo snel mogelijk
+0
Theo
En we blijven vrolijk wachten op respons van het PVT-bestuur. Trage jongens, die Assenaren...
+0
Rolv
Doe maar mooi deze week al, tentamens blijf je altijd hebben en twee uurtjes kan iedereen wel missen. Anders neem je maar wat korter pauze.
+0
Henrique
ik ga denk ik toch maar voor na de tentamen(s) wie weet dus volgende week...
+0
Renske
Ja ik ook. Deze week kan echt niet. Maarja, ik ben natuurlijk niet de bepalde factor...
Wedden van wel? Scheer jij je maar is met een scheermesje wat je een paar weken uit de verpakking laat liggen. Je scheert/scheurt je hele hoofd open! ;)
Maar dat allemaal terzijde,
gaat er nog es iets concreets gebeuren? Mensen die naar de ACLO bellen om een zaaltje te reserveren en dat er dan ook serieus lekker gebald gaat worden?
is er niet een algemeen uur waar je gewoon heen kan met een groepje? hebben we meteen tegenstanders als t goed is ;)
Das knettersaai, dan zit je alleen maar met eerstejaars chinezen
Als er animo is wil ik wel even een zaaltje reserveren.
Doe maar, animo is er wel. Van mijn kant iig dus.
prima idee, alleen met z'n 3-en zijn we er nog niet :P
Ik ben ook animi, en als je zaaltje reserveert maakt het niet uit, gewoon een keertje doen en dan komen de meesten die kunnen wel. Alleen misschien ideetje, at the moment is het tentamentijd, dus veel mensen zijn druk.. Misschien dat over een paar weken iets handiger is.
Ik ben het met beide plannen helemaal eens en zal dan ook zeker meedoen.
ik maak me erook hard voor.
Ook ik wil daarbij zijn...
Ik ben dr ook voor
ik zal er ook wel bij zijn, reserveren die hap!
Maar wat is wenselijk? Komende of volgende week al of toch nog even wachten tot na de tentamens?
Ik ben dr ook bij, en wat mij betreft zo snel mogelijk
En we blijven vrolijk wachten op respons van het PVT-bestuur. Trage jongens, die Assenaren...
Doe maar mooi deze week al, tentamens blijf je altijd hebben en twee uurtjes kan iedereen wel missen. Anders neem je maar wat korter pauze.
ik ga denk ik toch maar voor na de tentamen(s) wie weet dus volgende week...
Ja ik ook. Deze week kan echt niet. Maarja, ik ben natuurlijk niet de bepalde factor...
Onderschat jezelf vooral niet renske ;)