Moet je ook elke week komen trainen hè.. Dat hoort erbij.
En kom maar door met die datumprikker..!

Yehes, begint nu alweer te kriebelen.

wanneer hoor je of we ook geplaatst zijn?
en maandag weer een zaaltje?

roelofgunnink

Dit mailtje kreeg ik:

Beste Contactpersonen van het PVT.

Zoals jullie op de onze website kunnen lezen±

Eindelijk is het zover de teams kunnen zich aanmelden voor het PVT 2010. Om vier uur vanmiddag werd de site opengesteld voor opgave. Zoals wij kunnen zien willen de teams heel graag meedoen met het PVT.

In de eerste drie minuten hebben al 26 teams zich aangemeld voor dit fantastisch toernooi. Geweldig om te zien deze nek aan nek race.

Voor diegene die zich nog niet aangemeld hebben, adviseren wij "wees er snel bij", want er is maar een beperkt deelname veld.

We zien jullie aanmelding tegemoet,

Als het van de snelheid van het aanmelden afhangt hebben we sowieso een plek, want 3 sec nadat de website geopend was waren we aangemeld.

Volgende week WOENSDAG is er een zaaltje gereserveerd. van 19:00-20:00
laat even weten of je erbij bent.

roelofgunnink schreef: Volgende week WOENSDAG is er een zaaltje gereserveerd. van 19:00-20:00 laat even weten of je erbij bent.

Ah, geweldig!
Hier ben ik wel weer bij!

JorienHeijs

Zucht.. nog 134 nachtjes slapen!!!!
En volgende week woensdag ben ik er ook bij!

Ja, ik ben er ook wel bij. Dan maar met een bezweet hoofd op belijdeniscatechesatie.

JorienHeijs

He bah zeg!
Ben je al wakker joh? Ik hoor 'Evacuate the dancefloor' helemaal niet, dus dacht dat je nog sliep?

ik kan woensdag niet..
allemaal heel hard duimen hè!

Ah shit! Loop ik heel hard te roepen dat ik graag woensdag wil trainen, heb ik volgende week woensdag al wat.. Ik ben er dus niet bij. Sorry Roelof.. [Maar normaal gesproken komt woensdag me wel beter uit]
Woohw, wel vet spannend zeg.. Het is dus nog niet bekend wanneer het definitief is? Nou ja, aan onze voorbereidingen zal het iig niet liggen ;)

Ik kan woensdag ook niet, heb nog avondcollege...

Hee dat is leuk, ik kan woensdag wel. Het is alweer lang geleden dat ik voor het laatst tegen een net aan gesprongen ben.

wie zijn er allemaal bij?

roelofgunnink

ik

JorienHeijs

ik

ik

robert-tempelman schreef:
roelofgunnink schreef: Volgende week WOENSDAG is er een zaaltje gereserveerd. van 19:00-20:00 laat even weten of je erbij bent.

Ah, geweldig!
Hier ben ik wel weer bij!

da's al 5

ik niet

Ik (niet)

hihi, ik ook niet