Wat een strrak idee, ik hoop dat ik er bij kan zijn, moet eerst werken maar misschien dat ik nog even kom buurten.

vrijdag ben ik er niet bij, moet ook werken.
zullen we ook voor volgende week een dag prikken?!

vanmiddag zijn er nog wel veldjes vrij trouwens;

13:00, 14:00, 17:00 en 18:00..

maar weet niet hoeveel mensen kunnen komen?

Hm, vandaag moet ik eigenlijk studeren.. Zaterdag komt me beter uit, of volgende week een keer.

Gaat er nog gebeacht worden deze week?

Niet door mij iig, maar dinsdag 7 juli bijvoorbeeld, vind ik prima

jups er is nog 1 plekje woensdagochtend 10-11 uur, hannieke, andrea, gerard en roelof zijn dr ook bij:) Wie durft het aan ons te vergezellen

Onder voorbehoud ben ik er ook bij.

Ja, daar hebben we niks aan. Hoppa, gewoon een keer op tijd je bed uit. :lol:

Hendrik, Maurice en naastgetekende zijn er morgen ook bij.

inderdaad zeg! :P

roelofgunnink

Ik ben er helaas niet bij. Werkverplichtingen

moeten we zelf een bal regelen..??

Lijkt me wel, is ook altijd zo als je een zaaltje huurt. Maar neem anders voor de zekerheid je eigen bal maar mee..

Hallo allemaal,

Bijna is het dan zover dinsdag 6 oktober, het aanmelden van het PVT kan beginnen. Iedereen voor de computer en de klok tikt af, het is bijna vier uur.

Hoe was het ook alweer..... o ja, de link www.pvt-assen.nl/inschrijven

Dan kunnen de contactpersonen inloggen met hun gebruikersnaam en wachtwoord. Nog even de contactgegevens controleren (aanpassen), de teams aanvinken en verzenden.

De aanmelding is gelukt.

Succes, namens de organisatie

Spannend hè.. Morgen is het al zover! Roelof nogmaals; niet vergeten alsjeblieft!!!;)

Ik kwam ook ineens deze post tegen. Jammer dat ik nu mezelf moet quoten, maar Arend, wat dacht je ervan? :lol:

Andrea schreef:
Heel binnenkort [zo snel mogelijk na 2 juli] is er een borrel bij Arend! Precieze datum wordt nog bekendgemaakt.

Jongens, wanneer is het trainingskamp op Tenerife?

Bijna bijna, ik ben nog even aan het overwegen of er een datumprikker aan te pas gaat komen. Maar bij een borrel voor twee is dat dan weer niet nodig..

roelofgunnink

De inschrijving is geregeld

Super

Lekker hoor. Ik installeer mezelf bij deze in de selectie-commissie, ben ik in ieder geval zeker van een (diagonaal) plekje.