roelofgunnink

Ik ben er ook bij

Oeps, ik bedenk net dat ik woensdagavond al naar Hardenberg ga, ben er dus zelf niet bij.. Zijn er nog genoeg mensen die wel gaan, of moet k hem annuleren..?

Nee doe nog maar niet, ik ga er ook proberen te zijn. Zijn de ATV'ers al ingelicht of moet dat nog gebeuren?

Heb het zaaltje geannuleerd, gaat niet door dus!

spijtig, ik had vanavond dus wel gekund. Zo wordt het nooit wat tussen ons Andrea

Het is idd erg jammer, maar dan moeten jullie samen maar een keer afspreken. Misschien dat er volgende week een mogelijkheid is...gewoon blijven proberen.

Hapkars schreef: spijtig, ik had vanavond dus wel gekund. Zo wordt het nooit wat tussen ons Andrea

Tsja.. je had ook gewoon op de borrel kunnen komen gister..

Oeh...steek onder de gordel.

Andrea schreef: ben er dus zelf niet bij..
Andrea schreef: Heb het zaaltje geannuleerd, gaat niet door dus!
Hapkars schreef: spijtig, ik had vanavond dus wel gekund. Zo wordt het nooit wat tussen ons Andrea

Ik weet niet hoe jij doorgaans dingen ziet ontstaan, maar mij ontgaat de matchende werking van 1 iemand in een sportzaaltje en 1 iemand in de rimboe van Nederland..
Maar aan de andere kant, wat weet ik nou eigenlijk van dat soort dingen.

Binnenkort een keertje een borreltje doen met zn allen? Mag wel bij Gerjan, of hier

Prince schreef: en 1 iemand in de rimboe van Nederland.. Binnenkort een keertje een borreltje doen met zn allen? Mag wel bij Gerjan, of hier

Op dat eerste zal ik verder maar niet ingaan. Dat tweede ben ik sowieso vóór! Een soort van After-PVTborrel.. Hoewel we het ondertussen ook bijna een PréPVTborrel kunnen noemen ;)

Hm.. ik bijf het jammer vinden dat dit topic zo dood is gelopen.. dus ik gooi dr weer ff een bumpert tegenaan!

Heel binnenkort [zo snel mogelijk na 2 juli] is er een borrel bij Arend! Precieze datum wordt nog bekendgemaakt.

Spijtig, ik dacht dat wij dus met zn tweeën zouden borrelen. Zo wordt het nooit wat tussen ons Andrea

Oooooooooooooooo Arend! Dat kan je niet mááááááken! Je gaat bijna trouwen en dan probeer je op 't formu Andrea te verleiden? Wat erg zeg, en wat gemeen ook voor je a.s. vrouw. Als die d'r achter komt jonge, écht, dan ben je zóóó de l ul!
Maar een borrel voor meerdere mensen zou ook wel heel erg gezellig zijn!

Komt Esmee dan ook?

Oeh, als zij ook komt ben ik er bij!

en gaan we ook nog een keer beachen deze week of volgende week?!:)

Jaa! Goed plan. Ik wou het er in mn vorige post al bij zetten, maar dacht dat toch niemand zou reageren ;) Ik kan deze week alleen donderdagmiddag, weet niet of het volgende week nog mooi weer is, maar dan komt me beter uit. Zaterdag kan ik trouwens ook wel..
Nog meer mensen?

Donderdagmiddag kan ik alleen begin van de middag. Zaterdag kan ik sowieso.

Als we nou vrijdag bij die bbq ff zorgen dat er een volleybal is..

Goed plan. Wie neemt er eén mee? En wie gaat dr nog meer mee beachen? :D