nog ff inhakend op de rest: super dat er zoveel gsv'ers waren! Gaf egt een boost:p
dus bedankt nogmaals iedereen! en volgend jaar weer!
o ja, en nog hulde aan de coaches!:P heb heleboel reacties gehad van mensen die zeiden: 'wat zijn dat voor idioten':p

Hahah op die film sta ik echt dik schreeuwend ;)

Wat ik het meest briljante vond aan de film van dit jaar, was de voice-over. Navraag heeft uitgewezen dat het ook echt een hollywood-voice-over-dude was die dit heeft ingesproken, heeft die Hellenthal mooi geregeld.

Foto's?

Voordat dit topic helemaal in de vergetelheid zakt, eventjes wat nieuwe informatie:
A.s. woensdagavond gaat er lekker gevolleybald worden bij de aclo, zorg dat je er bij bent van 21.30 tot 23.00 uur. Dit is namelijk de generale repetitie voorrrr....THE BATTLE! Deze titanenstrijd zal plaatsvinden op woensdag 18 maart, en is verplichte kost voor elke volleyliefhebber.

Met dank aan Harry voor dit feauteaushopwondertje (klik op de foto voor een vergroting).

Voor de duidelijkheid: woensdagavond 18 maart zal het GSV-herenteam het gaan opnemen tegen de elitespeelsters van ATV. De strijd der seksen zal voor eens en voor altijd besloten worden, met een volleybal.

GRRRR, we rollen ze op....

Wat een briljante fotosoep! staatie ook al op het ATV forum?

En of het op het ATV forum staat:

Kijk, wij vrouwen weten natuurlijk wel beter.. Wij zijn beter, mooier en hoeven dat helemaal niet bewezen te zien. Maar de jongetjes van de GSV willen dat graag even uitgevochten hebben.. Dan zijn wij ook de beroerdste weer niet, dus vandaar:

18 maart, 21.30. The battle tussen de ATV-chicks en de mannetjes van de GSV (PVT-teams van dit jaar) op de ACLO. Mocht je willen komen kijken..

Há,

Heb je haar weer. Mag ik je er op wijzen dat nota bene jíj als eerste begon over een eventuele battle?

"Daag, daag PVT'ers!

Het was gaaaaaaf! En daarom hebben we plannen gemaakt om nog een keer een wedstrijd te spelen! Nu wil ik dat wel even op de datumprikker zetten, maar dan is het wel even handig om alle adressen te hebben en om even te inventariseren wat voor dag het handigst is, en of jullie uberhaupt allemaal nog wel durven.."

En even later:

"Wij hadden bedacht dat we wel eerst de wedstrijd konden spelen en dan daarna nog even wat drinken? Kan ook op een vrijdag en dan daarna feestje op soos maar dan zit je met sooscie's enzo. Nouja, laat maar weten!

Ga ik nu weer verder met mn stage.. Wat valt dat weer tegen, geen zin!

X Judel"

Geeft niks, het komt wel goed met je...

Latur

oef, zo allemaal privé-informatie op het wereldwijde web. De psychologische oorlogsvoering is begonnen...

Kudo's voor de flyer, briljantie ten top!

Joepie de poepie

Datum in topic mag wel even verandert worden, het is namelijk de 18e.

Prince schreef: Met dank aan Harry voor dit feauteaushopwondertje

Chapeau! :)

Lekkere lesdyctische Theo, wat is je rugnummer ook alweer?

Boing!

Woensdag 18 maart a.s., 21.30 uur, Aclo

briljant gemaakt zeg! harry, hendrik en roelof zijn net echt! als ik op tijd klaar ben met werken, kom ik eff langs.

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover. Komt allen naar de Aclo en zie hoe de GSV zal triomferen!

KEBENG wat een bumpsmash!

Zorg dat je er vanavond bij bent...

half 10 @ aclo