Wij gaan de 19.44u trein pakken vanaf het station Groningen om onze amicae amicique te bewonderen en aan te moedigen op het volleybalveld in Assen.
Mocht u ook zin en tijd hebben om mee te gaan, stapt u dan vooral bij ons in de trein! Gezellig!

Goed zo!

is de trein genoeg, of moet er ook nog aan buskaarten gedacht worden?

De PVTteamleiding vraagt uw aandacht voor het volgende:

Op donderdag 19 februari omstreeks 10:00-22:00 wordt u allen verwacht in de Timp in Assen om onze Volleyballers naar de overwinning te schreeuwen.
Tijdens de laatste wedstrijd wisten het publiek een schitterende ambiance te creeen en in de kolkende hal behaalde der Mannschaft een ongekende setwinst tegen het sterk ingeschatte GH. Heeft u zin in een dagje ongekend vermaak? Haak dan aan.

Retemooie sfeer daar, duurbevochten setwinst eruitgesleept. Hartstikke mooi. En het GSV-spandoek hangt mooi in het zicht. Allemaal even komen de komende dagen dus!

t'Was inderdaad mooi. Half amicaal Nederland zit er op de bankjes. Kleine jongetjes en meisjes kijken hun ogen uit naar het geschreeuw van de studenten. Yells worden geroepen, die al op de basisschool waren bedacht. En bovenal de GSV-teams lopen erg goed te spelen.
Dus als je donderdag of vrijdag even tijd hebt, moet je echt even naar Assen gaan.

Ik denk dat ik morgen met Marianne even ga kijken. Wie gaat er mee?

- Martine H -

Het is echt heel leuk daar! Maar morgen kan ik niet, helaaspvtkaas...

Klarien schreef: Ik denk dat ik morgen met Marianne even ga kijken. Wie gaat er mee?

Ik wil wel. Hoe laat gaan jullie? Ik moet namelijk wel uiterlijk 15.00 uur weer in Groningen zijn.

Wij gaan 's middags tegen 13:00 ofzo denk ik. Heel leuk als er nog meer mensen meegaan!

Leuk! Check ook de site pvt-assen.nl voor foto's en uitslagen. Zitten een paar mooie actiefoto's bij van onze teams!

jongens en meisjes we hebben ontzettend veel aanmoediging nodig, dus kom ook eens langs!!!
Tis hier erg gezellig!!! en retemooi

YEHESSSSS

Namens GSV Groningen dames B
marielle

mooi sfeer idd! Nooit gedacht dat het zo druk zou zijn! GSV, schroom niet en ga erheen, ze hebben jullie nodig! en de pimpelaat kan tevens niet zonder jullie ;)
ga zsm foto's online zetten!

Spelers, zet em op!!!

Het was inderdaad echt leuk gisteren. GSV. En ze spelen echt beter met aanmoediging.
Dus ga allemaal nog even langs, is leuk.

De heren hebben weer een set binnengetikt tegen AC!

Nu nog even Henk Galenkamp en zn kameraden van de GSVA een pets verkopen en die vierde plek is in zicht.

Yehess!! bijijijijna een setje gewonnen van ATV!! Na hoofd-schouders-knie-en-teen en 'het gras van het noorderplantsoen' hebben we ATV [en de scheidsrechter] zover afgeleid dat we op een stand van 18-18 zijn gekomen! :D helaas de set toch nog laten vallen, maar morgen gaan we misschien wel écht winnen.. Wees erbij, tis hier veel te gezellig :D

Kunnen jullie ook even op het wereldwijdeweb of in mijn telefooninbox gooien wanneer ik in de timp moet wezen morgen? Ik denk dat ik nog wel even kom kijken, maar zou het wel leuk vinden als 1 van beide teams dan iig in actie is :D.

Ben er morgen bij wil alleen even weten hoe laat de wedstrijden beginnen?

GSV mannen moeten om 10:30u veld 4
14:00u veld 4
18:30u veld 4
20:00u veld 3
van de vrouwen weetk het niet