lijkt mij ook wel weer eens tof om mee te doen, tot straks!

Alvast even voor de volgende training: Volgende week is al vol dus zijn er mensen die zaterdagavond wel willen trainen? Anders is vandaag de laatste keer tenzij ATV nog wat gereserveerd heeft.

ik ga zaterdagavond in ieder geval niet volleyballen.

woensdag
Opening in de kandelaarkerk 10:00 uur (Oude Molenstraat 20, 9401 DC Assen.)

wedstrijden
14:30 Dames GSV - Greydanus Zwolle
15.00 Heren GSV - Greydanus Zwolle
17:00 Dames GSV - GH Zwolle
18:00 Heren GSV - GdB Amersfoort
20:30 Dames GSV- VGS Utrecht
21:00 Heren GSV - GH Zwolle

donderdag
10:00 Heren GSV - GSV Amsterdam
10:00 Dames GSV - HBO Abscens Carens
13:00 Dames GSV - GdB Amersfoort
13.30 Heren GSV - HBO Abscens Carens
16:00 Dames GSV - GSR Rotterdam
18:30 Dames GSV - GHBO Groningen

Daarnaast moeten de Heren aan het einde van de middag (minimaal vanaf 16:30 maximaal om 19:00) nog één wedstrijd spelen.

vrijdag
11:30 Dames GSV - Gomarus Groningen HV
14:30 Dames GSV - ROC MAC

Hierna spelen de dames sowieso nog 2 wedstrijden

De Heren moeten op vrijdag 5 wedstrijden spelen, ook deze zijn nog niet bekend, omdat we natuurlijk niet weten hoeveelste we in de poule gaan worden.

wedstrijdindeling: http://www.pvt-assen.nl/stuff/wedstrijdschema.pdf

Joehoe! Ik heb er zin in! Nog maar 3 nachtjes :D
Gaan er trouwens nog mensen naar de opening? Ik wil wel, maar ga niet alleen.

ik en roelof gaan zoizo heen, vorig jaar gingen alle mannen heen, dit jaar weer. Want dit is de ideale voorbereiding op de lunch bij La Place.

Ik ben ook bij de opening...

ik ben dit jaar ook eindelijk eens van de patij, ben niet overal bij, maar toch :D

Ik zou graag bij de opening aanwezig willen zijn maar moet woensdagmorgen werken tot 12:00. Zodra ik klaar ben kom ik richting Assen.

Leonie, Froukje en ik gaan ook pas na 12 uur.
Zin in!! Tot woensdag!!

Ik pak de opening ook wel mee, zie de lunch bij La Place wel zitten namelijk.
Hoeveelste moeten we worden zodat ik vrijdag om 20.00 uur weg kan?

ah ook zonder jou winnen we die finale wel, dus je mag zoizo wel weg, maar als we 5de van de poule worden dan kunnen we extra genieten van de vrijdagavond

Hapkars schreef: ah ook zonder jou winnen we die finale wel, dus je mag zoizo wel weg, maar als we 5de van de poule worden dan kunnen we extra genieten van de vrijdagavond

Maar ook als jullie vierde worden kun je nog genieten van de vrijdagavond hoor! ;) Dus hoppa, gewoon minstens gaan voor die vierde plek! :)
En Arend; dan nodig je je bk maar uit in Assen..!

Voor iedereen die naar de opening gaat [en niet gebracht wordt]; trein van 9.04?

roelofgunnink

Ik ben erbij

Ik ook.

Ik ook.

Hallo volleyballers! veel succes met pvt komende dagen! Ik kom vast nog wel een keer kijken deze week.

Hebben we toch 8 man, met 2x gerjan...

Nieuwe reclameslogan van l'oreal, de sponsor van onze shampoo tijdens het doucheritueel:

"Omdat we het waard zijn, u komt toch ook?"