roelofgunnink

ik ben er wel bij

idem

mmh ik heb geen aclokaart omdat ik nooit had verwacht dat ik dit jaar daar nog eens zou gaan sporten..

Geen reden niet te komen, ze staan nu niet te controleren

ik ben er ook, tot zometeen

Hé morgen weer trainen toch? Dan kom ik wel.

Jep. van 13-14

Yes, morgen doen er sowieso 3 vrouwen van ATV mee + sowieso 6 mannen GSV + Andrea... Misschien nog Hannieke en Lianne... Zou mooi zijn... Nog meer mensen?

Ik doe eens gek als ik morgen zin heb. Pin me er niet op vast. Lang geleden namelijk, volleybal. En ik heb geen aclokaart.

waarschijnlijk kom ik de laatste 20 minuten wel weer even soggen.

Is er al een zaal gehuurd voor volgende week? Ik kan het nog steeds niet doen met mijn code, dus misschien kan één van jullie het doen..?

Zullen we dan alsjeblieftalsjeblieft 2 uur achter elkaar doen? Ik heb geen aclo-kaart dus kan niet helpen, maar omdat ik altijd te laat ben lijkt het altijd alsof we zo kort volleyballen.

Jammer trouwens Andrea dat je vandaag niet kon volleyballen omdat je moest studeren, het was erg leuk met de 11 ATVers. Maar ik hoorde wel dat je zelfs de hele nacht had doorgestudeerd, goed om te merken dat je volleybal alleen afzegt als je echt al je tijd aan je studie moet besteden.

11 atv-ers? hebben ze een troetelteam ofzo?

roelofgunnink

Sport: Volleybal
Datum: Di 03-02-2009
Van: 09:00-10:00
Accommodatie: zaal 1

Andere tijden en dagen zijn niet meer beschikbaar helaas. Maar wie op tijd opstaat heeft nog wat aan zijn dag!

roelofgunnink

met eventuele uitloop tot half elf volgens het reserveringsrooster

Ik ben er bij !

Heel misschien ben ik erbij, ligt eraan hoever ik ben voor het tentamen wat ik om 14.00 uur heb.

Als ik m'n bed uit kan komen ben ik erbij.

dan ben je er dus bij. Dan zijn we al me 4 (want ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat arend zich helemaal scheel aan het leren is, zodat hij dinsdag eindelijk eens een bal in slaat)

Theo / Arend / Hendrik / Gerard ? ? ?

Dames ? ?

dinsdag 9 uur

Ik ben erbij!