Andrea schreef: Oh en volgens mij wil Anke ook wel meedoen! Zou het dan eindelijk zover zijn dat we genoeg hebben en dat het hele feestje door kan gaan? Yehess!!
Hm, zat ik ook al in die berekening? Ik doe toch maar niet mee met m'n enkel. Helaas.... :(
+0
Andrea
Henrique schreef:
Andrea schreef: Oh en volgens mij wil Anke ook wel meedoen! Zou het dan eindelijk zover zijn dat we genoeg hebben en dat het hele feestje door kan gaan? Yehess!!
Hm, zat ik ook al in die berekening? Ik doe toch maar niet mee met m'n enkel. Helaas.... :(
Aii.. ik had je er wel bijgerekend idd..
Nou meiden; jullie kunnen dus nog steeds meedoen! Gewoon doen, is hartstikke tof! :D
+0
Hapkars
Misschien nog maar een keer geheel ten overvloede:
Je hoeft als dame niet te kunnen volleyballen om mee te doen.
Het is net als de olympische spelen, meedoen is belangrijker dan winnen. Dus heb je 18-21 februari geen tentamens, geef je dan snel aan dat je me wilt doen. Er is plaats voor 8 dames ! !
+0
Andrea
Dankje Harry :)
Hoe kan het trouwens dat Roelof en jij als enige heren van GSV staan opgegeven op de pvt site?
+0
Hapkars
Het inschrijfsysteem heeft daar problemen. Het wil niet lukken om op een knop te drukken. Ik heb er al over gemaild, alleen ze doen daar net of ze dom zijn (en ik het dus ook ben) maarja...
+0
Andrea
Probleem opgelost zo te zien, nu staat de rest er ook bij.
Trouwens, het damesteam is weer een speelster rijker; Mariƫlle doet mee!! :D We zitten nu op 6, maar hier redden we het nog niet mee.. Dus meedoen kan nog steeds!
+0
Hapkars
Haha die foto's op de pvt-site, welke druif heeft die er op gezet?
+0
Theo
Wie heeft in de vrede daar z'n goedkeuring aan gegeven...
Ik heb een pvt-technisch vrij ongunstige mededeling.
Heb te horen gekregen dat k komende periode twee blokken tegelijk mag doen. Hartstikke mooi natuurlijk, maar dat betekend wel meer verplichtingen. Ook tijdens pvt...:
Woensdag de 18e s ochtends een tentamen en onderdag de 19e een verplicht practicum.
Daar komt bij dat ik vrijdagavond om 8 uur in amsterdam moet zijn. Kadootje.
Duss... Froukje op de reservelijst?
+0
Theo
Gloeiende, allemensen, wat zijn gsv-vrouwen stom
+0
Jilderda
nog atv vrouwen nodig voor pvt?
+0
froukje
@ Theo: je bent zelf stom
+0
Theo
Overkomelijke bijkomstigheid
+0
Gerardslot
Hapkars schreef: Haha die foto's op de pvt-site, welke druif heeft die er op gezet?
Harry, moet ik nog ff een foto opsture, of is het de bedoeling dat mn aangezicht verborgen blijft..
+0
Theo
Ha mensen! Morgen is het weer zover... Ook al ben je er niet met PVT, je bent welkom om te knallen van 13-14... Kom maar door
+0
Hapkars
He Gerard, dan moet je wle even een foto van jezelf hebben die in het rijtje past
ik wacht wel op je foto, tot die tijd ben je slechts gsvnet.nl
Aii.. ik had je er wel bijgerekend idd..
Nou meiden; jullie kunnen dus nog steeds meedoen! Gewoon doen, is hartstikke tof! :D
Misschien nog maar een keer geheel ten overvloede:
Je hoeft als dame niet te kunnen volleyballen om mee te doen.
Het is net als de olympische spelen, meedoen is belangrijker dan winnen. Dus heb je 18-21 februari geen tentamens, geef je dan snel aan dat je me wilt doen. Er is plaats voor 8 dames ! !
Dankje Harry :)
Hoe kan het trouwens dat Roelof en jij als enige heren van GSV staan opgegeven op de pvt site?
Het inschrijfsysteem heeft daar problemen. Het wil niet lukken om op een knop te drukken. Ik heb er al over gemaild, alleen ze doen daar net of ze dom zijn (en ik het dus ook ben) maarja...
Probleem opgelost zo te zien, nu staat de rest er ook bij.
Trouwens, het damesteam is weer een speelster rijker; Mariƫlle doet mee!! :D We zitten nu op 6, maar hier redden we het nog niet mee.. Dus meedoen kan nog steeds!
Haha die foto's op de pvt-site, welke druif heeft die er op gezet?
Wie heeft in de vrede daar z'n goedkeuring aan gegeven...
www.pvt-assen.nlIk heb een pvt-technisch vrij ongunstige mededeling.
Heb te horen gekregen dat k komende periode twee blokken tegelijk mag doen. Hartstikke mooi natuurlijk, maar dat betekend wel meer verplichtingen. Ook tijdens pvt...:
Woensdag de 18e s ochtends een tentamen en onderdag de 19e een verplicht practicum.
Daar komt bij dat ik vrijdagavond om 8 uur in amsterdam moet zijn. Kadootje.
Duss... Froukje op de reservelijst?
Gloeiende, allemensen, wat zijn gsv-vrouwen stom
nog atv vrouwen nodig voor pvt?
@ Theo: je bent zelf stom
Overkomelijke bijkomstigheid
Harry, moet ik nog ff een foto opsture, of is het de bedoeling dat mn aangezicht verborgen blijft..
Ha mensen! Morgen is het weer zover... Ook al ben je er niet met PVT, je bent welkom om te knallen van 13-14... Kom maar door
He Gerard, dan moet je wle even een foto van jezelf hebben die in het rijtje past
www.pvt-assen.nlik wacht wel op je foto, tot die tijd ben je slechts gsvnet.nl
Ik weet nog niet of ik er ben.. Donderdag is er ook van 13-14 een zaaltje gehuurd toch?
Oh, en voor de belangstellenden; het wedstrijdschema!
http://pvt-assen.nl/stuff/wedstrijdschema.pdfIk ben er morgen bij
ik moet morgen werken
Ik doe knietechnisch verstandiger aan een keertje overslaan, misschien volgende week weer.