Ja, dat dacht ik vorige week ook.. en toen kon ik ook een uur van tevoren iedereen smsen dat het niet doorging..
En ik kan zelf niet reserveren, dus dat zal iemadn anders moeten doen.

Ik ben voor elk tijdstip in... Ik ga nu ook eens actief doen voor de verandering. Bij de dames kunnen nu: Hannieke, Andrea, Willemien en Froukje. Henrieke staat met dr gescheurde enkelbanden te popelen om mee te doen. Dames, vind nog één gegadigde. Het rooster van PVT is al bekend, maar die krijg je pas als er een team is... lekker puh... moioo

ahhhhhhh, please !

Is er nog een beetje animo om morgen of overmorgen te gaan volleyballen?
Di: 14u-15u
Wo: 13u-14u en 14u-15u
Zegt u het maar..

morgen kan ik niet, woensdag is wel een optie mits voldoende animo

Oh ja leuk! Ik kan wel, maakt niet uit wanneer; als er maar mensen komen.

Ik ben er zéker bij... Vrijdagavond van 8-9 zijn we uitgenodigd met ATV te volleyballen trouwens bij de aclo

Aah, jammer.. dan ben ik er niet.

woensdag komt mij ook beter uit..
vrijdagavond kan ik niet.
verder heb ik er zin in

Woensdag van 13u-14u in zaal 1. Be there!

ha klinkt tof, ik heb dan net mijn tentamen gehad, ideaal, ff lekker uitleven! Tot woensdag

vrijdagavond kan ik niet, woensdag heel misschien.

roelofgunnink

Ik ben er wel bij

Hoppakee, allemaal komen, gezellig! Gerard komt ook als het goed is.
Oh en volgens mij wil Anke ook wel meedoen! Zou het dan eindelijk zover zijn dat we genoeg hebben en dat het hele feestje door kan gaan? Yehess!!

Misschien komen er ook nog wat ATV'ers

Ey het is goed idd:) ik ben er ook bij morgen om 13u, moeten we ook maar een beetje systeem aanbrengen:p

spreek jullie mzzl

Vooruit, dan ben ik er ook bij. Als ik al te enthousiast ga springen moeten jullie me even terechtwijzen, dat mag namelijk nog niet.

Andrea schreef: Oh en volgens mij wil Anke ook wel meedoen! Zou het dan eindelijk zover zijn dat we genoeg hebben en dat het hele feestje door kan gaan? Yehess!!

Joepie! Dames, zullen we nu alvast afspreken voor woensdagmiddag 11 feb en donderdag 12 feb om te trainen? En dan maandag de 16e voor de laaste puntjes op de i? En na dinsdag de 17e als rustdag, de 18e knallen?

Er wordt a.s. woensdag en donderdag van 13u-14u getraind. Dus daar mag je ook best bij zijn hoor...;)

Dat klinkt niet alleen goed, dat is ook gewoon goed. Training gister ging prima, als er volgende week weer zoveel bij zijn dan doe ik het er voor