Lijkt me wel weer tijd om een zaaltje te gaan reserveren voor volgende week.
Mogelijkheden zijn:
Ma 14-15
Di 14-15
Wo 13-14/14-15 [of allebei natuurlijk :)]
Do 13-14
Reageer zsm wanneer je kunt..

liefst woensdag niet.. maar er valt meestal wat te regelen natuurlijk..
renske buit is hele tijd geleden al gevraagd, en die zei toen dat ze het (iig) rond die tijd te druk had.. dus dat wordt hem niet.
hanneke is nog niet gevraagd bij mijn weten.

Desondanks lijkt het me niet heel erg om die 2 eens te gaan opbellen... mailen is ook zo afstandelijk en wat minder direct... Ik moet het heel binnenkort wel weten trouwens

Liefst donderdag niet...
Maar je mag wat mij betreft ook 2x in de week een zaal huren... Lijkt me prima

Hm.. ik kan weer niet reserveren. Kan iemand anders het ff doen? zie maar wanneer.

A.s. woensdag van 14.00-15.00/15.30 in zaal 1 volleyballen. En vanaf NU wordt het serieus en keihard trainen dus wees erbij!

Ik heb mn jaarlijkse knee-twist iets eerder dit jaar, dus ik ben er de komende twee weken iig nog niet bij.

Ik denk dat ik er wel even bij ben morgen

Ja, na mn eerste schaatsavonturen van dit jaar kom k morgen ook ff een balletje slaan

roelofgunnink

Ik ben er helaas niet. Heb schoolarrest tot 4 uur

Wegens gebrek aan mensen gaat vanmiddag 14.00u niet door!

ahh kon ik eindelijk eens een keer, gaat het niet door. Jammer hoor!

Wordt er nog wel wat getraind door jullie, ik heb geen zin om daar straks met een stelletje uitgekakte bavianen in het veld te staan om vervolgens iets te laten zien wat op volleyballen moet lijken. Ikzelf ben nu al 3 maand met geestelijke voorbereiding bezig. Ach een goed begin is het halve werk, naja het begin is al geweest nu nog even de puntjes op je i. Als ik niet zoveel tentamens had staan zou ik elke dag wel willen trainen, heus !

is er al een volwaardig damesteam? komt dit nog of is het al afgezegd?

Hapkars schreef: Wordt er nog wel wat getraind door jullie, ik heb geen zin om daar straks met een stelletje uitgekakte bavianen in het veld te staan om vervolgens iets te laten zien wat op volleyballen moet lijken. Ikzelf ben nu al 3 maand met geestelijke voorbereiding bezig. Ach een goed begin is het halve werk, naja het begin is al geweest nu nog even de puntjes op je i. Als ik niet zoveel tentamens had staan zou ik elke dag wel willen trainen, heus ! is er al een volwaardig damesteam? komt dit nog of is het al afgezegd?

Ah, hoor ik hier een potentiele bankzitter? Goed bezig met die voorbereidingen zeg:) Als je nou de trainingen ook eens ging bezoeken heb je misschien nog een kansje om een setje te spelen tijdens pvt.. En over die tentamens, allemaal dikke prima, maar ontspanning is ook goed hè..
En natuurlijk komt er een damesteam! Hoe durf je daaraan te twijfelen.. Bedankt dat je met ons meeleeft en ook hard aan het zoeken bent. toch?

Andrea schreef: Ah, hoor ik hier een potentiele bankzitter? Goed bezig met die voorbereidingen zeg:) Als je nou de trainingen ook eens ging bezoeken heb je misschien nog een kansje om een setje te spelen tijdens pvt.. En over die tentamens, allemaal dikke prima, maar ontspanning is ook goed hè..

Ah, hoor ik hier een potentieel overijverige herenteamtrainster?

Hm.. ik hoop niet dat het zover moet komen..

Oh en harry en theo; misschien moeten jullie even gaan bedenken of jullie met het herenteam mee gaan doen aan PreVT, jullie hebben die mail ook gehad toch?

Ik zeg dat ik niet kan, Roelof kan ook niet, dus ik weet niet hoeveel enthousiastelingen er nog zijn? Ik denk dat we em beter even kunnen afzeggen

Zullen we volgende week weer gaan trainen? Lijkt me wel weer leuk. Als iedereen dan ff reageert of en wanneer ie tijd heeft, kunnen we reserveren op een tijdstip dat veel mensen kunnen.

En lijkt me dan een goed idee om PreVT even af te zeggen..

Andrea schreef: Zullen we volgende week weer gaan trainen? Lijkt me wel weer leuk. Als iedereen dan ff reageert of en wanneer ie tijd heeft, kunnen we reserveren op een tijdstip dat veel mensen kunnen.

Ohja.. ik kan elke dag wel.

Reserveer maar gewoon, ik moet toch wel studeren, en ga toch wel volleyballen.