Hoe staat het met de voorbereidingen van PVT? Gaan de 'trainingen' goed?
Zoekt het damesteam nog steeds mensen? Mij lijkt het leuk om mee te doen! Het enige probleem is dat ik mij voorlopig nog in Australie bevind, ik kan dus niet meetrainen. Maar als de nood nog steeds hoog is, houd ik me aanbevolen! (alleen verlaag ik het niveau van het team waarschijnlijk wel iets)

Goed verhaal Willemien, volgens mij ben je meer dan welkom bij de vrouwen. Niet trainen is geen punt, want het is nu niet, en wordt wordt ook niets, maarja het zij zo.

Jaa Willemien, je bent zéker welkom, we zijn namelijk nog hard op zoek naar vrouwen! :D Tof dat je mee wilt doen.

en ik ga op wintersport....

ook leuk!

nee, je bent stom

weet ik (A)
ik heb het geprobeerd te verzetten, maar was echt niet mogelijk... Dus moet kiezen!

smirtie schreef: en ik ga op wintersport....

:cry:

Wie doen er nu mee bij de vrouwen? Andrea, Willemien, Froukje en Hannieke?

Samenwerking met ATV is niet mogelijk, kortom, d'r moeten nog wel wat vrouwen bij. Ik stel voor Hanneke Modderman en Renske Buit? Zijn deze al gemaild of gebeld? Lijkt me handig, want de teams moet ik bijna opgeven...

Verder begint de échte voorbereiding meteen in 2009. Waarbij wél het merendeel mee moet doen...

GO Theo, GO Theo!

gooi alle niet zo belangrijke verplichtingen aan de kant, bekijk eens serieus je agenda ! ! Is dit allemaal meer waard dan PVT (en dus een compleet vrouwenteam wat daardoor kan meespelen) meld het dan even bij Theo, we maken dan gezamelijk een afspraak voor een goed gesprek, het betekent namelijk gewoon simpelweg dat er geleerd moet worden prioriteiten te stellen. Naja je ziet maar even.

Maar laat het wel duidelijk zijn dat je als vrouw niet hoeft te kunnen volleyballen om mee te doen aan PVT. Als je niet je volleybalskills te bieden hebt, maar wel je gezelligheid of je looks........

hoppakee

Even tussendoor: is er misschien animo om dinsdagmiddag nog een uurtje te volleyballen? Er is nog plek zat bij de Aclo...

ben erbij hoor

ja leuk

roelofgunnink

Ik heb dinsdag een oefenwedstrijd in Roden. Ben dus wel aan het volleyballen maar niet in Groningen.

ik ben er hoogstwaarschijnlijk niet bij, als ik er wel ben zie het dan maar als een kadootje :d

Ik skip maar es, als het toch pas in 2009 voor het echie is...

nou, dan heeft het ook niet zoveel zin lijkt me..

Dat schiet niet echt op nee. Naja, dan gaat 't over en gaan we volgende week weer vrolijk verder...

Sorry, klonk vast wat ongeinteresseerd, maar ik moet werken morgen.

Kun je al reserveren voor volgende week? of voor vrijdag?