Goed bezig Gerjan!!! Ik ben erbij. Ik ben wel voor KVT kunnen we kijken waar we staan en daarnaast is een goede volleybalpot nooit verkeerd.

Ja! Dinsdag van 13-14 kan k ook. k ben er bij.

[quote="Theo Z"]KVT is nog een niveautje hoger dan PVT, laat ons eerst maar eens pvt gaan bekijken voordat we ons gaan meten @ KVT. (dacht ik, maar het blijkt hier om KVT Groningen tegaan, had ik kunnen weten...)

[/quote]

poehh! jij hebt dr ECHT verstand van Theo... :lol: kuch !

dinsdag kan ik er niet bij zijn... heb ik weer college! Ik zal er vanaf 1 januari ook steeds bij proberen te zijn, maar er worden steeds tijden gepland waarop ik niet kan :(

KVT (Groningen) lijkt me trouwens ook super leuk! en als er te weinig zijn gewoon beetje mixn met ATV!

trouwens mijn ouders zitten nu te dreigen met wintersporten tijdens de voorjaarsvakantie, ik probeer ze over te halen om een andere tijd te kiezen, maar hoop dat dat gaat lukken... ander moet ik nog gaan kiezen!!!
En binnenkort gaan Hannieke en ik even een mailtje sturen naar wat meiden om mee te doen, heeft iemand er problemen mee als er een aantal oud-gsv'ers worden gevraagd, als van de huidige gsv'ers te weinig mee kunnen/willen doen? (Loes Dreschler enzo)

Alvast voor volgende week gereserveerd: dinsdag 16 december van 14.00-15.00.
Mocht dit heel belabberd uitkomen, dan kan het ook nog op maandag 15 december van 8-9 en 14-15 en dinsdag 16 december van 8-10. Dus zeg 't maar.

Morgen dus? 13-14?... En ik ben er bij morgen...

Ik ben er ook bij! :D
Nog meer mensen?

Duhuh!

roelofgunnink

Ik helaas niet, mijn school roept mij rond dat tijdstip

Aanwezig:

Gerjan
Froukje
Andrea
Arend
Theo (zou het echt?)

Afwezig:
Roelof

Onbekend:
De rest

Krenterig: Hillien

Volgens mij komt Hannieke ook

NIET VERGETEN: dinsdag 14-15u Volleyballen!!

Gerjan, jij had gereserveerd toch?

Jahoor, alles is in kannen en kruiken.

Nou zeg, enthousiasme alom.. Jullie komen allemaal wel, toch?

Tuurlijk, je weet toch

Als het nou een keer niet op dinsdag is, ben ik er weer bij. (morgen niet dus)

Ik ben dr ook weer bij! Was veel te leuk vorige week.

Theo? Of houd je het ook dit keer nog even spannend of je wel of niet komt? ;)

2 - 3 is net te laat.. helaas. tenzij ik besluit voor een half uurtje te komen,. (als ik wel kom sms ik je nog wel even andrea) kunnen we niet twee x in de week gaan volleyballen?

ik ben er weer niet bij... half 2 tot half 6 college :@

trouwens Loes kan ook niet --> werk. Dus we moeten nog even hard promoten onder onze GSV-chicks! Gaat KVT nog door? Anders doe ik mee met AIA (A) hehe!

ik ga m'n best doen, moet eerst werken maar zal proberen zsm te komen

rolf is er ook bij