BerniceSmit

Ik ben er ook bij....Voor de lol.

roelofgunnink

Gaan we wel volleyballen met 5 man?

tuurlijk

Rolv heeft net bevestigd er bij te zijn, en zes is al best een leuk aantal. Het gaat dus sowieso door.

Ik wil ook wel een keertje meedoen.. maar morgen wordt hem niet, college om 9 uur.

Daar hebben ze dan toch niks aan SJ? ;)

Prince schreef: Het gaat dus sowieso door.

Oh ja joh? En dan toch nog afhaken met zn allen hè.. Maar.. met zn 3en was het heel gezellig hoor ;)
Nou goed, ik zal ff kijken of we volgende week weer smiddags kunnen, aangezien jullie allemaal je bed niet uit kunnen komen..

Ik hád m'n wekker gezet, maar kon het mezelf niet aandoen om er ook daadwerkelijk uit te gaan.

Voor volgende week zijn er nog een paar opties:

Dinsdag: 9-10 ;)
13-14
Woensdag: 13-14
14-15[kan waarschijnlijk wel tot 15.30]
22-23

Roept u maar, ik reserveer aan het eind van de middag/begin avond..

Dinsdagmiddag en woensdagmiddag kan ik, woensdagavond wordt voor iedereen wel lastig denk ik i.v.m. kerstswingfeest. Dinsdagmiddag 14-15(30) is wel heel lekker natuurlijk.

doe mij de dinsdagmiddag maar!

In de Webciemail:

Hallo,

Ik was net even op het gomarus om wat te regelen voor onze pvt teams, en toen sprak ik meneer van der wal, een van de gymdocenten op het gomarus en die vroeg of wij ook nog meedoen met het KVT Groningen. Ik heb hem beloofd dat ik het op ons forum zou gooien en er bij jullie ook even aandacht voor zou vragen want ze kunnen nog wel wat teams gebruiken. Er zijn mails over gestuurd, weet niet of jullie die hebben gekregen? Het is op dinsdag 23 december op de ACLO. Er doen allerlei teams mee en misschien is het een leuke voorbereiding voor het PVT. Ik wilde het op jullie forum zetten maar volgens mij kan ik niet ergens posten waar het handig is om dit neer te zetten, misschien dat jullie iets neer kunnen zetten?

Thanks, Judith Schoonhoven, ATV

klinkt als een mooie test, wat vindt de leiding ervan?

Ja, klinkt best aardig. (En ik wil niet insinueren dat ik leiding ben omdat ik als eerste reageer, er is überhaupt geen leiding...hoogstens een harde kern ;))

roelofgunnink

Lijkt mij leuk, maar ik weet niet of ik dat werktechnisch kan combineren.
Eerst even kijken of er inderdaad voldoende animo voor is.

Hmm.. beetje jammer; ik kan ineens niet meer reserveren bij de ACLO, kan iemand anders dit zsm doen?/!!
van 14-15 op dinsdag kan inmiddels niet meer, dus dan wordt het 13-14. maandag kan ook niet meer..

KVT lijjkt me leuk, maar weet nog niet of ik kan..

Dinsdag 13-14u zaal 1, be there...

prima

KVT is nog een niveautje hoger dan PVT, laat ons eerst maar eens pvt gaan bekijken voordat we ons gaan meten @ KVT. (dacht ik, maar het blijkt hier om KVT Groningen tegaan, had ik kunnen weten...)

Mijn mening... Verder valt te zeggen dat we vanaf 1 januari serieus gaan volleyballen en dat de mensen die mee gaan er dan ook echt allemaal bij zijn. Heren gaan systeem spelen. Bij de dames moet zéker nog wel wat gecharterd worden, want we zitten nu op 4 dames... Ik hoop van ganser harte dat er nog een beetje animo te vinden is...

roelofgunnink

@Theo, het gaat hier over KVT Groningen en niet over KVT Assen. KVT Groningen is alleen voor Gomarus en nog wat bijeengeraapte teams. KVT Assen is voor serieuze volleybalteams uit binnen en buitenland. Daar hebben we inderdaad niks te zoeken.