dat betekent gewoon dat wij verder nog een leven hebben... DUS
+0
Gerjan
Als jij één uurtje ergens niet kan zijn wil dat alleen maar zeggen dat je dat ene uurtje nog een ander leven hebt. Over de rest van je leven zegt dat niks, dus het zou best kunnen dat je verder helemaal geen leven hebt....DUS
Hoe was je training voor de rest? ;)
+0
Gerjan
Het was leuk gister, maar wordt nog mooier volgende week. Nog 2 mogelijkheden:
Woensdag 26 november: 13.00-14.00
Donderdag 27 november: 13.00-14.00
Zegt u 't maar!
+0
Rienk
Ik had er gisteren graag bij willen zijn, maar ik kon helaas niet. Volgende week kan ik allebei de data, ik heb wel een voorkeur voor woensdag.
+0
roelofgunnink
Kunnen we ook een keer van 15:00-16:00 gaan op dinsdag. Dan kan ik er namelijk ook bij zijn. Zit eerder op de dag veel op school. Tjah HBO he....
+0
Gerjan
Dan moet er wel een zaaltje vrij zijn. De mogelijkheden die ik noemde zijn de enige twee voor volgende week. Maar ik zal 't in de gaten houden, misschien dat 't lukt.
+0
Glyptodon
Goed bezig Gerjan!!!
Beide tijden volgende week kan ik wel, maar ik heb een lichte voorkeur voor de donderdag
+0
Arend
Ik heb flinke voorkeur voor de donderdag. Reserveren dus maar weer, voordat het te laat is.
+0
Gerjan
Donderdag de 27e van 13u-14u zaal 1.
+0
Hapkars
Ik heb van 11-13 college ik probeer er nog wel bij te zijn maar weet niet of het gaat lukken. Ik wil graag iedereen die komt, (en niet zoals ik college heeft) vragen om er ook echt om 1 uur te zijn. Even helemaal GSV-vreemd geen kwartiertje te nemen, dus 1 uur omgekleed bij de zaal. Probleem is namelijk vaak dat eerst omkleden, veld opbouwen en beetje dom rondslaan met een bal al snel meer dan een half uur in beslag neemt. Willen we echt lekker even een balletje spelen dan hebben we dat uur gewoon nodig.
+0
Gerjan
Daarom zou ik jou Harry, dus ook nadrukkelijk willen verzoeken om er donderdag strikt om 13 uur te zijn!
+0
Andrea
Hapkars schreef: omkleden
kan thuis..
net opzetten
duurde gister ong 2 min..
een beetje dom rondslaan met een bal
doen we niet..
dus dat half uur lijkt me enigszins overdreven..
maar verder snap ik je punt.
+0
Hapkars
bedankt andrea
+0
Andrea
Dus mensen; donderdag om 13u wordt er weer gevolleybald!! :D
Wie komen er allemaal? Ik hoop toch dat de opkomst wat hoger is dan de vorige keer..
+0
Arend
ben erbij
+0
Cobie
Ik kom waarschijnlijk ook wel.
+0
Rienk
Ik ben er ook
+0
froukje
Ik kan niet
+0
Theo
waarschijnlijk kan ik ook niet. kheb verplicht werkgroepje...
Ik kom!
dat betekent gewoon dat wij verder nog een leven hebben... DUS
Als jij één uurtje ergens niet kan zijn wil dat alleen maar zeggen dat je dat ene uurtje nog een ander leven hebt. Over de rest van je leven zegt dat niks, dus het zou best kunnen dat je verder helemaal geen leven hebt....DUS
Hoe was je training voor de rest? ;)
Het was leuk gister, maar wordt nog mooier volgende week. Nog 2 mogelijkheden:
Woensdag 26 november: 13.00-14.00
Donderdag 27 november: 13.00-14.00
Zegt u 't maar!
Ik had er gisteren graag bij willen zijn, maar ik kon helaas niet. Volgende week kan ik allebei de data, ik heb wel een voorkeur voor woensdag.
Kunnen we ook een keer van 15:00-16:00 gaan op dinsdag. Dan kan ik er namelijk ook bij zijn. Zit eerder op de dag veel op school. Tjah HBO he....
Dan moet er wel een zaaltje vrij zijn. De mogelijkheden die ik noemde zijn de enige twee voor volgende week. Maar ik zal 't in de gaten houden, misschien dat 't lukt.
Goed bezig Gerjan!!!
Beide tijden volgende week kan ik wel, maar ik heb een lichte voorkeur voor de donderdag
Ik heb flinke voorkeur voor de donderdag. Reserveren dus maar weer, voordat het te laat is.
Donderdag de 27e van 13u-14u zaal 1.
Ik heb van 11-13 college ik probeer er nog wel bij te zijn maar weet niet of het gaat lukken. Ik wil graag iedereen die komt, (en niet zoals ik college heeft) vragen om er ook echt om 1 uur te zijn. Even helemaal GSV-vreemd geen kwartiertje te nemen, dus 1 uur omgekleed bij de zaal. Probleem is namelijk vaak dat eerst omkleden, veld opbouwen en beetje dom rondslaan met een bal al snel meer dan een half uur in beslag neemt. Willen we echt lekker even een balletje spelen dan hebben we dat uur gewoon nodig.
Daarom zou ik jou Harry, dus ook nadrukkelijk willen verzoeken om er donderdag strikt om 13 uur te zijn!
kan thuis..
duurde gister ong 2 min..
doen we niet..
dus dat half uur lijkt me enigszins overdreven..
maar verder snap ik je punt.
bedankt andrea
Dus mensen; donderdag om 13u wordt er weer gevolleybald!! :D
Wie komen er allemaal? Ik hoop toch dat de opkomst wat hoger is dan de vorige keer..
ben erbij
Ik kom waarschijnlijk ook wel.
Ik ben er ook
Ik kan niet
waarschijnlijk kan ik ook niet. kheb verplicht werkgroepje...