Bah. Maar er is dus écht niet gereserveerd?!

Kut is dat...

nee eeeeeecht niet gedaan, en stinken dat het hier doet ! !

Slecht geregeld. Bah. Ik ga als vervanging wel Dead or Alive Xtreme beach volleyball doen, je moet toch wat.

Hee grappenmakers, wanneer gaan we wel? Ik weet niet hoe je aclo spelt dus ik kan niet naar de site om een zaal te reserveren. Ik wil van Roelof, Theo of assistent Harrie horen wanneer er gevolleybald gaat worden.

Ik heb even snel gecheckt. Dit zijn de meest toegankelijke tijden voor komende week.
Dinsdag: 13-15u
Woensdag: 13-14u
Donderdag: 13-14u
Vrijdag: 19-23u
Voor de rest zit de Aclo al vol. Snel zeggen wat je 't beste uitkomt en dan zal ik (bij gebrek aan initiatief) een zaaltje reserveren. Heb nog wel een studentnummer nodig als medegebruiker.

Oke, mij maakt het niet zoveel uit, alleen niet op vrijdag.. mn nummer: 1801295

voor mij hetzelfde, maakt niet zo heel veel uit, maar niet op vrijdag..

Goed bezig menschen, Ik zeg dinsdag doen, en wel direct... Lekker twee uurtjes, Goed bezig... s1750895

dinsdag kan ik ook, precies tussen de colleges door. Reserveren maar!

A.s. dinsdag van 13-14u zaal 1 gehuurd! Als we die zaal ook nog van 14-15u willen hebben zal iemand anders dit even moeten reserveren. Deze reservering is op naam van mij en Theo dus dan moeten even twee anderen dat regelen.

http://www.pvt-assen.nl/

het staat er echt

yehess!! bovenaan zelfs ;)

Ik heb heel benieuwd naar de prestaties van het Abactiaat van GSV Amsterdam.

Jaja, morgen van 13u-14u in zaal 1! Be there..

DE HELDEN VAN TOEN

ahh.. kan dr niet bij zijn!! Zal vanavond even extra hard trainen dan! Wanneer is de volgende keer?

roelofgunnink

Ik kan er helaas ook niet zijn. Veel plezier

Ik zit met colleges, dus ik ben er ook niet bij...

laffe tekkels