moet je hbo gaan doen dat heb je gewoon vakantie in die week..hehe
maar renske, misschien een idee als we het samen regelen? we hebben al een team van 2! en hoezo met dio?

Nou zo te zien zijn er niet veel meiden die mee willen doen, misschien kunnen we via jouw teampje (dio toch??) nog wat mensen erbij regelen ;)
Zoiets bijvoorbeeld.
Oja en trouwens, ik wil alleen heel eventueel het vrouwenteam regelen.

Theo Z schreef: Roelof Gunnink en Harry Holsappel hebben ook reeds gesolliciteerd... Dat wil zeggen dat het herenteam wel redelijk rond is en we in elk geval een herenteam opgeven... KOM OP DAMES... Voel je geroepen... Schreeuw dat je heengaat en we geven een team op, het verder regelen komt later wel... Een fantastische mogelijkheid om de GSV te promoten zou ik zeggen en de naam der GSV positief uit te dragen... Genoeg potentiële GSV-kandidaten om voor te gaan... Ideaal

Wat zit er nu in het herenteam dan?

ook enthousiast.. kijk ma of het nog past!

renskebuit schreef: Nou zo te zien zijn er niet veel meiden die mee willen doen, misschien kunnen we via jouw teampje (dio toch??) nog wat mensen erbij regelen ;) Zoiets bijvoorbeeld. Oja en trouwens, ik wil alleen heel eventueel het vrouwenteam regelen.

Even voor de duidelijkheid:
Ik weet van voorgaande jaren dat er aardig gekeken wordt naar de samenstelling van het team en dan vooral op het gebied van christelijk of niet, en volgens mij ook nog gereformeerd of niet. (dit laatste weet ik niet 100%)

ik weet ook niet wat er bij DIO Bedum speelt maar het is dus misschien handig daar even rekening mee te houden.

Ach dat weten zij toch niet ;)

ik wil wel meedoen (nog even onder voorbehoud hoor :))

Het lijkt er op dat de dames zich ook enigszins gaan roeren... Ik vertrouw er op dat nog vóór komende maandag zich minstens 6 dames gemeld hebben in dit topic...

hehe

ik wil ook wel van de partij zijn, moeten we wel een paar x trainen, mn talenten opkrikken

Theo Z schreef: Het lijkt er op dat de dames zich ook enigszins gaan roeren... Ik vertrouw er op dat nog vóór komende maandag zich minstens 6 dames gemeld hebben in dit topic...

tjonge dan heb jij wel heel veel vertrouwen in ons!

pauline schreef: ik wil ook wel van de partij zijn, moeten we wel een paar x trainen, mn talenten opkrikken

en een beetje op elkaar ingespeeld is ook niet verkeerd ;)

ik ga dan voor spelverdeler (5-1 of 4-2?)

komaan kinderen

Geduld is ende ene schone zaeck. Je weet al 10 GSV'ers te enthousiasmeren, dat is al heel wat!

Wanneer gaan we trouwens volleyballen?

Ik wel best wel meedoen, alleen ben er niet zo goed in ;), Is er nog een plekje vrij Theo?

Bij de DAMES zeker wel :)

Ik denk dat de dames mij e rniet bij willen hebben, want dan gaan ze zeker verliezen ;)... Maar is er nog ergens een plekje vrij?

Op dit moment is de aanmelding begonnen... Helaas hebben ze de hele database incorrect gelinkt volgens mij, want aanmelden is niet mogelijk... Leuke jongens, die Drenthenaren...

We hebben bij de dames welgeteld 5... Ik ben zo vrij geweest even een persoon toe te voegen... Bij de Heren hebben we zoveel man dat we twee teams kunnen maken. dat kan waarschijnlijk niet... Dus we moeten nog even zien hoe we dat gaan doen... Eerst maar es een potje volleyballen (voor zover men daartoe in de gelegenheid is) en dan zien we wel verder...

Ik realiseer me dat ik erg laat ben, maar ik zou erg graag een balletje meeslaan tijdens PVT. Twee redenen om me niet te willen missen:

• 5 jaar volleybalervaring
  • 1,97m
    Nu mag ik vast mee toch?! ;)
TuttieRuthie

Dat gaat gewoon een strenge selectie worden...

En Theo, o wee als ik die ene persoon was. Ik kan namelijk echt niet dan, ik zit dan in de gevangenis.