Een onderwerp gestart door Theo
PVT, het moet niet gekker worden. Binnenkort even een keer op een avond een zaaltje?
Volgende week woensdag (11 november of zoals chris mij wil doen zeggen: 12 november) is daar animo voor? Er is opt moment nog van 21-22 uur ruimte
Hapkars schreef: Volgende week woensdag (11 november)
Right...
Woensdag 12 november wil ik best een balletje slaan. En daarnaast geef ik me uiteraard ook op voor het herenteam.
beide teams dan:P? kunnen we meteen oefenpotje doen hehe
ps: hannieke heleen renske froukje andrea en de rest, waar blijven jullie aanmeldingen;)?
Jaa, túúrlijk wil ik meedoen! :) En oefenpotje lijkt me prima!
Theo, qua spelling ben je een rund.
Je bent een rund als je met spelling en zinsbouw stunt... Zoiets? Overigens wel twee dingen die jij door elkaar haalt...
ik doe mee!!:):P oefenpotje vind ik een heel goed idee!
Mij lijkt het ook leuk om mee te doen!
volleyballen is altijd leuk, als ik kan wil ik wel een balletje meeslaan, pvt wordt 'm denk ik niet... drukdrukdruk
Theo Z schreef: Je bent een rund als je met spelling en zinsbouw stunt... Zoiets? Overigens wel twee dingen die jij door elkaar haalt...
Waar ik op doel is toch echt absoluut een kwestie van spelling. Je gaat de mist qua Latijn...
.. nog 101 nachtjes..! :D
Yeehees dubbel zoveel teams = dubbel zoveel feest. Ik wil er ook dit jaar weer bij zijn. En wie weet deze keer ín t veld!
wordt er dan dus gevolleybald morgenavond?!
Ik vind van wel..
Ik ben erbij.
Harry heeft niet gereserveerd... dus ik gok van niet, tenzij we gaan beachen aan de hoornse plan...
Ik ben er niet bij
Waarom heeft Harry niet gereserveerd?
omdat er poep in z'n toetsenbord zit... écht!
Log in om te reageren
Word lid!
Inloggen geeft je toegang tot het forum
PVT, het moet niet gekker worden. Binnenkort even een keer op een avond een zaaltje?
Volgende week woensdag (11 november of zoals chris mij wil doen zeggen: 12 november) is daar animo voor? Er is opt moment nog van 21-22 uur ruimte
Right...
Woensdag 12 november wil ik best een balletje slaan. En daarnaast geef ik me uiteraard ook op voor het herenteam.
beide teams dan:P? kunnen we meteen oefenpotje doen hehe
ps: hannieke heleen renske froukje andrea en de rest, waar blijven jullie aanmeldingen;)?
Jaa, túúrlijk wil ik meedoen! :)
En oefenpotje lijkt me prima!
Theo, qua spelling ben je een rund.
Je bent een rund als je met spelling en zinsbouw stunt... Zoiets? Overigens wel twee dingen die jij door elkaar haalt...
ik doe mee!!:):P oefenpotje vind ik een heel goed idee!
Mij lijkt het ook leuk om mee te doen!
volleyballen is altijd leuk, als ik kan wil ik wel een balletje meeslaan, pvt wordt 'm denk ik niet... drukdrukdruk
Waar ik op doel is toch echt absoluut een kwestie van spelling. Je gaat de mist qua Latijn...
.. nog 101 nachtjes..! :D
Yeehees dubbel zoveel teams = dubbel zoveel feest. Ik wil er ook dit jaar weer bij zijn. En wie weet deze keer ín t veld!
wordt er dan dus gevolleybald morgenavond?!
Ik vind van wel..
Ik ben erbij.
Harry heeft niet gereserveerd... dus ik gok van niet, tenzij we gaan beachen aan de hoornse plan...
Ik ben er niet bij
Waarom heeft Harry niet gereserveerd?
omdat er poep in z'n toetsenbord zit... écht!