Herbsgarden
Hapkars schreef: een van de spelregels: meedoen is belangrijker dan winnen

Was de belangrijkste PVT-spelregel niet 'Scoren doe je buiten het veld'?

Inderdaad Jan, jij hebt em door... Als jij denkt dat wij ook maar enigszins het idee hebben binnen de lijnen te gaan scoren, sla je de plank volledig mis...

..en jij de bal.

Maar even serieus, waar is het enthousiasme bij de dames?

Ik wou niet zo flauw zijn die opmerking zelf te maken... maar vooruit

tja gaan jullie voor mij naar (de verplichte) colleges?

Dat is maar goed ook Theo, om nou je eigen grapjes af te maken.. dat gaat zelfs jou te ver ;)

En ik wil best naar jou verplichte colleges gaan. Regel jij een pruik?

mocht er nog ruimte zijn in het herenteam, dan wil ik ook wel meedoen. Twee jaar geleden beviel wel goed. Ik heb nog geen een keer getraind, dus ik weet wat mn rechten zijn... ;)

Bij dezen komt er dus geen damesteam voor de GSV...

Deelnemende leden voor het herenteam zijn

niek s
gerjan a
roelof g
harry h
erik d
arend h
rienk vd e
theo z

Nu zijn we nog op zoek naar liefhebbende, verzorgende, zachtmoedige coaches die ons willen bijstaan in zware tijden...

En er zal vast nog wel iemand afvallen, als dat zo is, kun je natuurlijk mee Allert...

Sowieso hebben we een flinke horde toeschouwers nodig

Hee mensen. Ik kreeg net een voorstel van een maat van me die bij AC in het volleybalteam zit. En zij willen wel een oefenpotje tegen ons spelen. Het kwam hen het beste uit volgende week vrijdag. Ze hebben een zaaltje in zwolle vanaf half 8 tot half elf en daarna kan er eventueel nog geborreld worden. Het lijkt mij een goed plan. Ik heb er zin in. Maar dan moeten we wel genoeg mensen hebben. Dus ik zou zeggen, iedereen gezellig mee. Het is maar een uurtje in de trein. Maar volgensmij willen ze eventueel ook wel naar Groningen komen.

Maar laat zo snel mogelijk weten of er animo voor is aub want dan kunnen we dat even regelen.

Lijkt me leuk om te doen, alleen ik heb die vrijdag van 14-17 tentamen, en daarvoor moet ik ook nog de soos poetsen.

Ik ben voor... heb wel verjaardag in Groningen... maar btje prioriteiten...

Ik kan ook wel mee ja, maar is dat wel zo goed voor ons zelfvertrouwen? ;)

roelofgunnink

ik kan er op vrijdag helaas niet bij zijn. Moet dan werken. Wel een leuk idee trouwens!

Heey mensen, ik krijg zomaar het idee dat er niet zo hard meer getraind wordt... Hoe komt dat? Is het luiheid, of een zekere hoogmoed?
Aangezien ik me als coach toch een beetje verantwoordelijk voel, heb ik eens gekeken wanneer er nog een zaaltje vrij is bij de acclo. Het valt tegen, maar woensdag van 13 tot 14 u en vrijdag van 14 tot 15.30 is er nog plek.
Ik zelf kan die uren niet, maar dat is het ook niet het belangrijkste. Ik heb alleen de looks, jullie moeten presteren! ;)
Hopende jullie weer een beetje gemotiveerd te hebben verwacht ik straks dit forum overspoeld te zien met enthousiaste en gretige reacties!

Eigenlijk moeten de vrouwen met hun looks de mannen motiveren, en pas dan zal er beter gepresteerd worden. Je moet niet denken dat het helpt als je vanaf de zijlaan loopt te schreeuwen dat we beter het achterveld moeten verdedigen. Wat helpt is als jij nog wat vrouwelijk schoon optrommelt en dat jullie dan in strakke cheerleaderpakjes wulpse moves eruit gooien en ons toeroepen dat we de knappe helden van de GSV zijn. Zowel op trainingen als bij wedstrijden.

Overigens ben ik zoals het er nu naar uit ziet wel beschikbaar vrijdag. Zijn er nog meer en is het zaaltje al gereserveerd?

Over de verantwoordelijkheid van de coach ben ik het geheel met Erik eens. Volleyballen doe je uiteindelijk toch met je hormonen.

Verder moet ik door blessureleed mij helaas afmelden voor het PVT, en ook voor alle trainingen. Uiteraard zal ik jullie komen aanmoedigen, en mijn best doen dit te doen in het gezelschap van veel vrouwelijk schoon :wink:

Ohkeej... Ik kan vrijdag niet... Dan komt er bij dezen dus een plek vrij in ons team... tijd voor heftige sollicitaties...

Ik wil het wel een keer proberen, maar heb geen idee hoe hoog het niveau bij jullie is.

roelofgunnink

Ik moet vrijdag vanaf vijf uur werken en ik mag soosschoonmaak doen. Komt niet super gelegen. Woendsg wordt hem al helemaal niet ivm een tentamen.