Afhankelijk van mijn studieprestaties ben ik er bij, of niet.
+0
Ursa
Ik word nieuwsgierig.
+0
roelofgunnink
kick
+0
Hapkars
ik heb morgen tot 11 uur college, dus om dan van 11-12 te volleyballen wordt misschien wat krapjes, ik zie nog wel even of ik kom
+0
Arend
ik kan er morgen niet bij zijn
+0
Theo
hehe, was het nog leuk?
+0
Gerjan
Geen flauw idee, ik lag ook nog in m'n nest! ;)
+0
Theo
Hallo allemaal... De tijd is aangebroken dat de spelers moeten worden doorgegeven... Het is dus zaak om weer eens te gaan trainen, en dan echt iedereen, jah Theo, jij ook... Als iedereen nu even aangeeft wanneer iedereen kan... aan het eind van deze week moet besloten zijn wie mee gaan. en helaas, wie niet...
+0
Theo
Dubbelpost: EVen een toevoeging, er mogen maar 8 spelers mee, en 2 coaches...
+0
Arend
Ik kan morgen, en misschien woensdag. Daarna ben ik niet meer in Groningen, maar ik reserveer bij deze alvast een plekje in de selectie. Genoteerd coach?
+0
Hapkars
Ik dinsdag en woensdag niet.
Donderdag vanaf 12.00 uur,
en vrijdag is nog niet zeker, waarschijnlijk na 14.00 uur pas
Roelof is deze week op wintersport, en zal er dus helemaal niet bij aanwezig zijn
+0
Theo
We kijken uiteraard naar kwaliteit, maar dat is niet meer dan logisch natuurlijk...
+0
Gerjan
't maakt mij eigenlijk weinig uit wanneer er wordt gespeeld. Als 't maar niet te vroeg is!
Mannnen,
Ik heb voor komende donderdag een zaaltje gereserveerd.
13 december
11-12 uur
zaal 1
En laat ff weten of je komt
Ik ben er niet bij
Ikke wehél!
Ik ook
Ik niet.
zeer waarschijnlijk
Afhankelijk van mijn studieprestaties ben ik er bij, of niet.
Ik word nieuwsgierig.
kick
ik heb morgen tot 11 uur college, dus om dan van 11-12 te volleyballen wordt misschien wat krapjes, ik zie nog wel even of ik kom
ik kan er morgen niet bij zijn
hehe, was het nog leuk?
Geen flauw idee, ik lag ook nog in m'n nest! ;)
Hallo allemaal... De tijd is aangebroken dat de spelers moeten worden doorgegeven... Het is dus zaak om weer eens te gaan trainen, en dan echt iedereen, jah Theo, jij ook... Als iedereen nu even aangeeft wanneer iedereen kan... aan het eind van deze week moet besloten zijn wie mee gaan. en helaas, wie niet...
Dubbelpost: EVen een toevoeging, er mogen maar 8 spelers mee, en 2 coaches...
Ik kan morgen, en misschien woensdag. Daarna ben ik niet meer in Groningen, maar ik reserveer bij deze alvast een plekje in de selectie. Genoteerd coach?
Ik dinsdag en woensdag niet.
Donderdag vanaf 12.00 uur,
en vrijdag is nog niet zeker, waarschijnlijk na 14.00 uur pas
Roelof is deze week op wintersport, en zal er dus helemaal niet bij aanwezig zijn
We kijken uiteraard naar kwaliteit, maar dat is niet meer dan logisch natuurlijk...
't maakt mij eigenlijk weinig uit wanneer er wordt gespeeld. Als 't maar niet te vroeg is!
Dubbelpost: en ik wil uiteraard wel mee met PVT!