Ja precies. Ik ben bijna geneigd om je in te stellen als vijand. Dan hoef ik zulke posts in ieder geval niet meer te lezen.
+0
jaspermann
LIEF DOEN!! Voor soos eens de teamgeest, die er dus blijkbaar nog niet echt is, eens opkrikken?
+0
Ron-Kruidhof
ik stur morgen officiele mail! maar aankomende donderdag BIER drinken bij mij thuis.. ook al kan niet iedereen, gewoon avondje lullen, over vrouwen praten, voetbalstand bespreken, en ohjah ook nog volleybalzaken regelen..
+0
JorienHeijs
Joehoee!!
Volgende week vrijdag (17e) is zaal 1 gereserveerd van 15-16u!Be there!
+0
Andrea
Nice! Dat wordt nog wat zeg.. Gelukkig zijn we allemaal ongeveer in dezelfde staat wat volleybal betreft;)
+0
Gerjan
Sorry, de heren hebben afgesproken onder geen beding te gaan trainen voor PVT.
+0
AlwinS
Andrea schreef: Nice! Dat wordt nog wat zeg.. Gelukkig zijn we allemaal ongeveer in dezelfde staat wat volleybal betreft;)
Op andere vlakken misschien ook wel na de avond ervoor..
Vanaf nu bent u ook al vanaf 14.00 uur welkom vrijdag in zaal 1 van de Aclo, kunnen we zelfs 2 uur trainen. Kunnen we wel gebruiken denk ik..
En als niemand kan annuleren we gewoon het eerste uurtje weer..
+0
Andrea
Gerjan schreef: Sorry, de heren hebben afgesproken onder geen beding te gaan trainen voor PVT.
Haha, zodat jullie een excuus hebben als t niks wordt met PVT? Onzin, gewoon lekker meedoen:)
Het vrouwenteam is ook compleet!
Check:
Kristel Noorman
Nadin Lemson
Maartje Verkerk
Paula Lunenborg
Leonie van der Veen
Gerdien ten Brinke
Jorien Heijs
Andrea Tempelman
Leuk hè! :D
+0
Ron-Kruidhof
wie zijn de coaches dan?
+0
Leonie.
Zullen we eerste of vierde worden van onze poule? Dan kunnen we nog een heel klein beetje uitslapen vrijdag..
+0
hannibal
vind ik leuk
+0
JorienHeijs
Morgen van 14-16 volleyballen!! Allemaal komen dus :)
En ook aanstaande dinsdag van 14-15u!
En ook volgende week vrijdag van 14-16u!
+0
Robert
Pfff, wat vroeg. Morgen om 14.00u al?
+0
Andrea
Ik heb tot 15u college waarvan ik heel misschien wel een uurtje skip maar misschien ook niet dus dan ben ik een uurtje later. Oh en ik heb geen Aclokaart dus als er gecontroleerd wordt, wil iemand dat dan ff laten weten?:)
+0
AlwinS
Volgende week vrijdag ook van 15.00-16.00 dus in totaal weer van 14.00-16.00..
Er wordt regelmatig gecontroleerd bij de deur, ze beginnen volgens mij vaak wel pas rond 15.00/16.00 uur met controleren, we smsen wel even!
+0
Leonie.
Ik ben er niet bij morgen, zit dan in Rotterdam.
+0
roelofgunnink
wat is de opkomst vanmiddag?
+0
AlwinS
Gerard ik en Jorien sowieso maar dacht dat er sowieso nog wel stuk of 3/4 kwamen misschien zijn er een paar nog behoorlijk in een roes..
Ja precies. Ik ben bijna geneigd om je in te stellen als vijand. Dan hoef ik zulke posts in ieder geval niet meer te lezen.
LIEF DOEN!! Voor soos eens de teamgeest, die er dus blijkbaar nog niet echt is, eens opkrikken?
ik stur morgen officiele mail! maar aankomende donderdag BIER drinken bij mij thuis.. ook al kan niet iedereen, gewoon avondje lullen, over vrouwen praten, voetbalstand bespreken, en ohjah ook nog volleybalzaken regelen..
Joehoee!!
Volgende week vrijdag (17e) is zaal 1 gereserveerd van 15-16u!Be there!
Nice! Dat wordt nog wat zeg.. Gelukkig zijn we allemaal ongeveer in dezelfde staat wat volleybal betreft;)
Sorry, de heren hebben afgesproken onder geen beding te gaan trainen voor PVT.
Op andere vlakken misschien ook wel na de avond ervoor..
Vanaf nu bent u ook al vanaf 14.00 uur welkom vrijdag in zaal 1 van de Aclo, kunnen we zelfs 2 uur trainen. Kunnen we wel gebruiken denk ik..
En als niemand kan annuleren we gewoon het eerste uurtje weer..
Haha, zodat jullie een excuus hebben als t niks wordt met PVT? Onzin, gewoon lekker meedoen:)
Het vrouwenteam is ook compleet!
Check:
Kristel Noorman
Nadin Lemson
Maartje Verkerk
Paula Lunenborg
Leonie van der Veen
Gerdien ten Brinke
Jorien Heijs
Andrea Tempelman
Leuk hè! :D
wie zijn de coaches dan?
Zullen we eerste of vierde worden van onze poule? Dan kunnen we nog een heel klein beetje uitslapen vrijdag..
Morgen van 14-16 volleyballen!! Allemaal komen dus :)
En ook aanstaande dinsdag van 14-15u!
En ook volgende week vrijdag van 14-16u!
Pfff, wat vroeg. Morgen om 14.00u al?
Ik heb tot 15u college waarvan ik heel misschien wel een uurtje skip maar misschien ook niet dus dan ben ik een uurtje later. Oh en ik heb geen Aclokaart dus als er gecontroleerd wordt, wil iemand dat dan ff laten weten?:)
Volgende week vrijdag ook van 15.00-16.00 dus in totaal weer van 14.00-16.00..
Er wordt regelmatig gecontroleerd bij de deur, ze beginnen volgens mij vaak wel pas rond 15.00/16.00 uur met controleren, we smsen wel even!
Ik ben er niet bij morgen, zit dan in Rotterdam.
wat is de opkomst vanmiddag?
Gerard ik en Jorien sowieso maar dacht dat er sowieso nog wel stuk of 3/4 kwamen misschien zijn er een paar nog behoorlijk in een roes..
Kristel & ik zijn er ook bij!
Jeej, pvtfilmpjes kijken!! https://www.facebook.com/pvtfilms