Robert schreef: Slecht nieuws. Ik kreeg net van de PVT-organisatie een mail dat we op de reservelijst staan.
dan moeten er koppen rollen, bij slecht presteren treden ministers ook af....
+0
Paula Lunenborg
Hapkars schreef:
Robert schreef: Slecht nieuws. Ik kreeg net van de PVT-organisatie een mail dat we op de reservelijst staan.
Dat heeft niet echt zin, want ik weet niet of je het doorhebt, maar we mogen dus niet meedoen met PVT! :(
+0
Hapkars
ja daarom, dan gaan we op zoek naar de verantwoordelijke. Roelof zit een jaartje in het buitenland en we hebben een probleem....
+0
smirtie
vrijdag heb ik tentamen, maar MOET binnenkort weer volleyballen, wordt er bijna gek van!
+0
hannibal
Goed zo Myrthe
+0
jaspermann
Niemand verder want dan annuleer ik het zaaltje..
+0
Henrique
Oh, ik had 't helemaal niet gezien. Zoals het er nu uit ziet wil ik vrijdag van 15-16u wel. Maar goed, twee vind ik toch ook wel wat weinig.
+0
Robert
Beste nieuws in maanden!
Ik kreeg een mailtje van de organisatie van PVT dat we toch een herenteam mogen sturen! :)
Nu nog hopen op deelname van een damesteam.
+0
AlwinS
Sowieso veel te mooi!
+0
JorienHeijs
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
+0
Andrea
Nice zeg, lekker jongens! Nu wij nog..
+0
Alaberto
Top Robèrt! Heb je nog een megafoon in de aanbieding? Iets met support enzo
+0
Ron-Kruidhof
ik heb in tijden niet zulk goed nieuws gehoord..
Robert bedankt voor het ervoor zorgen dat het feit dat we mee mogen doen met PVT nu des te meer wordt gewaardeerd..
+0
jaspermann
Iets met goede voornemens, PVT, en een conditie opbouwen en trainen.
Vrijdag 6 januari volleyballen bij ACLO?
+0
Robert
Ben ik niet bij, VGSE-weekendje.
+0
Ron-Kruidhof
Ben ik denk ik ook niet bij, werken.. daarom moet het niet altijd op vrijdag! kan ik nooit..
maar:"
"De wedstrijden worden onder een hogere druk dan normaal gespeeld, waardoor de teams al hun krachten moeten aanspreken om resultaat te behalen. Gelukkig laat het wedstrijdschema het dan toe dat er op het drukste moment van de dag een wedstrijd wordt gespeeld tussen twee studentenverenigingen. Vandaag was de eer aan ATV en GSV, beide uit Groningen en gebruik makend van dezelfde sociëteit. Met hun fantastische toneelspel kregen zij het publiek op de banken.
"
Heb er al zin in
+0
Paula Lunenborg
Zullen we het gewoon bij volleyballen bij de aclo houden? Ik word er verdrietig van als ik steeds moet beseffen dat er geen vrouwenteam mee doet :(
Jammer; ik kan vrijdag ook niet. Maar de week erna wel! Leuheuuk!!
+0
Henrique
jaspermann schreef: Iets met goede voornemens, volleybal, en een conditie opbouwen en trainen.
Heb dan een tentamen
Dat heeft niet echt zin, want ik weet niet of je het doorhebt, maar we mogen dus niet meedoen met PVT! :(
ja daarom, dan gaan we op zoek naar de verantwoordelijke. Roelof zit een jaartje in het buitenland en we hebben een probleem....
vrijdag heb ik tentamen, maar MOET binnenkort weer volleyballen, wordt er bijna gek van!
Goed zo Myrthe
Niemand verder want dan annuleer ik het zaaltje..
Oh, ik had 't helemaal niet gezien. Zoals het er nu uit ziet wil ik vrijdag van 15-16u wel. Maar goed, twee vind ik toch ook wel wat weinig.
Beste nieuws in maanden!
Ik kreeg een mailtje van de organisatie van PVT dat we toch een herenteam mogen sturen! :)
Nu nog hopen op deelname van een damesteam.
Sowieso veel te mooi!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Nice zeg, lekker jongens! Nu wij nog..
Top Robèrt! Heb je nog een megafoon in de aanbieding? Iets met support enzo
ik heb in tijden niet zulk goed nieuws gehoord..
Robert bedankt voor het ervoor zorgen dat het feit dat we mee mogen doen met PVT nu des te meer wordt gewaardeerd..
Iets met goede voornemens, PVT, en een conditie opbouwen en trainen.
Ben ik niet bij, VGSE-weekendje.
Ben ik denk ik ook niet bij, werken.. daarom moet het niet altijd op vrijdag! kan ik nooit..
maar:"
"De wedstrijden worden onder een hogere druk dan normaal gespeeld, waardoor de teams al hun krachten moeten aanspreken om resultaat te behalen. Gelukkig laat het wedstrijdschema het dan toe dat er op het drukste moment van de dag een wedstrijd wordt gespeeld tussen twee studentenverenigingen. Vandaag was de eer aan ATV en GSV, beide uit Groningen en gebruik makend van dezelfde sociëteit. Met hun fantastische toneelspel kregen zij het publiek op de banken.
"
Heb er al zin in
Zullen we het gewoon bij volleyballen bij de aclo houden? Ik word er verdrietig van als ik steeds moet beseffen dat er geen vrouwenteam mee doet :(
Jammer; ik kan vrijdag ook niet. Maar de week erna wel! Leuheuuk!!
Was er nog gereserveerd?
Nee niet gereserveerd.