Ik ook niet..(beter gaan we vóór je tentamen zwemmen, kun je ook meteen door ;))
+0
hannibal
haha, nou dat zal niet gaan, voor die tijd heb ik geen tijd, moet nog leren ..
Nou weet je wat, dan gaan we een andere keer!
Blijf vooral opties spuien!
+0
Gerjan
Ik ga nú een optie spuien:
Morgen (=donderdag 23 juni) van 15.00-16.00u?
Vrijdag ergens tussen 08.00 en 17.00? Bijvoorbeeld 15.00-17.00?
+0
hannibal
Heeel goed.
Ik kan. Alle opties.
+0
Andrea
Ik kan alle opties niet, helaas
+0
smirtie
vrijdag zou ik misschien nog wel even kunnen! Volgens mij ben ik wel een dikke lomperik geworden, al super lang niet meer gevolleybald, laat staan in het zand!! desalniettemin, ik vind het wel leuk
+0
Robert
Ik ga vrijdagavond en zaterdag lekker beachvolleyballen in Hardenberg.:)
+0
Henke
super lekker weer om te beachen.....
+0
Gerjan
Daarom gaan we ook niet beachen, maar gewoon in de zaal. Heb gereserveerd voor morgen, 17u-18u. Hannieke, Myrthe en ik zijn er dus sowieso, wie volgt?
+0
Henrique
hm, klinkt wel weer aanlokkelijk. ik neem morgen m'n spullen mee naar de ub en beslis daar of ik ga komen of niet. hangt af van m'n vorderingen ;) (maar sporten moet je toch dus, 50/50 kans dat ik er ben).
+0
Henrique
Nieuw jaar, nieuwe kansen!
Zullen we net als vorig jaar weer met lekker veel beginnen en een zaal(tje) bij de aclo reserveren? Ik heb wel weer zin in volleyballen!
+0
Ron-Kruidhof
wanneer ik kan doe ik mee!
+0
jaspermann
Lijkt me een heel goed plan!
+0
Gerjan
Prima!
+0
JorienHeijs
Top! Ik heb al veel te lang geen volleybal meer aangeraakt!
+0
Henrique
Wie heeft er allemaal (al) een aclokaart? Dan kan er een keer gereserveerd worden. (Na het novitiaat? ;))
Ik heb iig een aclokaart.
+0
Leonie.
Ja leuk! Ik heb nog geen Aclokaart, maar binnenkort vast wel.
+0
Henrique
Ok, a.s. week is er niet echt een zaal meer vrij (behalve overdag). Beachvolleybal daarentegen is nog helemaal vrij op woensdag en donderdag. Iemand zin om donderdag van 17-18u te beachen? (Als het weer 't toelaat ;))
Ik niet, helaas...
Ik ook niet..(beter gaan we vóór je tentamen zwemmen, kun je ook meteen door ;))
haha, nou dat zal niet gaan, voor die tijd heb ik geen tijd, moet nog leren ..
Nou weet je wat, dan gaan we een andere keer!
Blijf vooral opties spuien!
Ik ga nú een optie spuien:
Morgen (=donderdag 23 juni) van 15.00-16.00u?
Vrijdag ergens tussen 08.00 en 17.00? Bijvoorbeeld 15.00-17.00?
Heeel goed.
Ik kan. Alle opties.
Ik kan alle opties niet, helaas
vrijdag zou ik misschien nog wel even kunnen! Volgens mij ben ik wel een dikke lomperik geworden, al super lang niet meer gevolleybald, laat staan in het zand!! desalniettemin, ik vind het wel leuk
Ik ga vrijdagavond en zaterdag lekker beachvolleyballen in Hardenberg.:)
super lekker weer om te beachen.....
Daarom gaan we ook niet beachen, maar gewoon in de zaal. Heb gereserveerd voor morgen, 17u-18u. Hannieke, Myrthe en ik zijn er dus sowieso, wie volgt?
hm, klinkt wel weer aanlokkelijk. ik neem morgen m'n spullen mee naar de ub en beslis daar of ik ga komen of niet. hangt af van m'n vorderingen ;) (maar sporten moet je toch dus, 50/50 kans dat ik er ben).
Nieuw jaar, nieuwe kansen!
Zullen we net als vorig jaar weer met lekker veel beginnen en een zaal(tje) bij de aclo reserveren? Ik heb wel weer zin in volleyballen!
wanneer ik kan doe ik mee!
Lijkt me een heel goed plan!
Prima!
Top! Ik heb al veel te lang geen volleybal meer aangeraakt!
Wie heeft er allemaal (al) een aclokaart? Dan kan er een keer gereserveerd worden. (Na het novitiaat? ;))
Ik heb iig een aclokaart.
Ja leuk! Ik heb nog geen Aclokaart, maar binnenkort vast wel.
Ok, a.s. week is er niet echt een zaal meer vrij (behalve overdag). Beachvolleybal daarentegen is nog helemaal vrij op woensdag en donderdag. Iemand zin om donderdag van 17-18u te beachen? (Als het weer 't toelaat ;))
Of vrijdag van 17-18 in een zaaltje?
Vrijdag zaaltje!