Ik ook niet; en maandag ook niet, want dan heb ik weer colleges
+0
AlwinS
PVT speelschema online!
Dinsdag 14.00
Woensdag 10.00
Bij 2e in de poule vrijdag 12.00!!! bij eerste half 9 :( Ik denk dat we een doelstelling hebben...
+0
Robert
Dinsdag om 14.00u al? Serieus? Khuut man, dan heb ik een herkansing van een tentamen. Ik kom altijd pas dinsdagavond in de Pimpelaer om de hoek kijken. Heb echt nog nooit meegemaakt dat er op dinsdag al wedstrijden werden gespeeld.
+0
jaspermann
Dinsdag 14 uur lijkt me heel erg sterk.
+0
Andrea
Damesteam; donderdag om 8.30 tegen Gomarus.. :( Zou verboden moeten worden..
Vrijdag uiterlijk 10u, lekker hoor..
+0
AlwinS
Foutje, woensdag 14.00 en donderdag 10.00 natuurlijk!
+0
Gerjan
Wie zijn er morgen wél bij?
+0
Henrique
andrea, hannieke, gerjan, robert, henrieke? Ik zou graag wel weer eens een keer 6x6 doen, dus aan de rest: kom ook langs aub.
+0
smartie
Ik moet morgen tot 4 uur werken, dus voor mij zit het er niet in.
+0
Robert
Ik ben er denk ik wel bij.
+0
- maartje -
ik ben er ook bij!
+0
Ron-Kruidhof
ik moet echt ff studeren, gezien k al 3 toekomstige hertentamens heb, dus moet ff leren zodat er geen 4e bijkomt:P
+0
AlwinS
Ik heb een tentamen van 14.00 tot 17.00
+0
Henrique
andrea, hannieke, gerjan, robert, henrieke en maartje. Nouja, kan iig weer 3x3 op half veld. Was best leuk vorige week :)
+0
Paula Lunenborg
Ik ben erbij.
+0
Paula Lunenborg
Was leuk.
+0
Henrique
Amen. Maandag 15-16u!!
+0
- maartje -
Ben ik jammer genoeg niet bij... Heb dan nog college! Klopt het trwns dat we vrijdag overdag helemaal niet hoeven te spelen? Of heb ik ergens overheen gelezen?
+0
Henrique
Jawel, dan ben je opnieuw ingedeeld, dus als je alles gewonnen hebt dan word je een ander letternummer (staat eronder) en ga je spelen voor de 1e/2e/enz. plek.
Ik ook niet; en maandag ook niet, want dan heb ik weer colleges
PVT speelschema online!
Dinsdag 14.00
Woensdag 10.00
Bij 2e in de poule vrijdag 12.00!!! bij eerste half 9 :( Ik denk dat we een doelstelling hebben...
Dinsdag om 14.00u al? Serieus? Khuut man, dan heb ik een herkansing van een tentamen. Ik kom altijd pas dinsdagavond in de Pimpelaer om de hoek kijken. Heb echt nog nooit meegemaakt dat er op dinsdag al wedstrijden werden gespeeld.
Dinsdag 14 uur lijkt me heel erg sterk.
Damesteam; donderdag om 8.30 tegen Gomarus.. :( Zou verboden moeten worden..
Vrijdag uiterlijk 10u, lekker hoor..
Foutje, woensdag 14.00 en donderdag 10.00 natuurlijk!
Wie zijn er morgen wél bij?
andrea, hannieke, gerjan, robert, henrieke? Ik zou graag wel weer eens een keer 6x6 doen, dus aan de rest: kom ook langs aub.
Ik moet morgen tot 4 uur werken, dus voor mij zit het er niet in.
Ik ben er denk ik wel bij.
ik ben er ook bij!
ik moet echt ff studeren, gezien k al 3 toekomstige hertentamens heb, dus moet ff leren zodat er geen 4e bijkomt:P
Ik heb een tentamen van 14.00 tot 17.00
andrea, hannieke, gerjan, robert, henrieke en maartje. Nouja, kan iig weer 3x3 op half veld. Was best leuk vorige week :)
Ik ben erbij.
Was leuk.
Amen. Maandag 15-16u!!
Ben ik jammer genoeg niet bij... Heb dan nog college! Klopt het trwns dat we vrijdag overdag helemaal niet hoeven te spelen? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Jawel, dan ben je opnieuw ingedeeld, dus als je alles gewonnen hebt dan word je een ander letternummer (staat eronder) en ga je spelen voor de 1e/2e/enz. plek.
Ik ben er morgen bij, wie nog meer?