roelofgunnink

Gaan er nog meer mensen komen donderdag?

Waar is het eigenlijk?

roelofgunnink

Zaal vier Alco. Dat is op het zernike. Als je op de zerkike "campus" bent meteen de eerste links en doorfietsen tot het eind. Dan fiets je vanzelf tegen een fietsenstalling aan waar je dan de sporthal(len) aan je rechterhand ziet

roelofgunnink

Gerjan
Niek
Roelof
Harry
Froukje
Arend

Nog meer gegadigden?

Rienk wil ook

roelofgunnink

jij niet Berend?

roelofgunnink schreef: Zaal vier Alco. Dat is op het zernike. Als je op de zerkike "campus" bent meteen de eerste links en doorfietsen tot het eind. Dan fiets je vanzelf tegen een fietsenstalling aan waar je dan de sporthal(len) aan je rechterhand ziet

Is dat bij/naast/in de tennishal?

Idd Niek, in het gebouw van de Aclo waar ook de tennishal in zit.
Helaas heb ik stage anders was ik erbij geweest.

van 12 tot 13 als ik het goed begrijp? ik werk tot 12 uur, dus ben ietsjes later daar.

@ Harry, beetje laat misschien, maar bij deze: mag ik alsjebliieeft heel misschien, als het in uw genadigheid bestaat, ook komen?

@froukje: u heft permissie

Alweer zin om een beetje te volleyballen?

altijd, mr de tijd is vaak een probleem ;)
kan er niet eens een keer s avonds een zaal gereserveerd?

Ik ben altijd te porren voor een potje volleybal. Wat zijn de plannen? a.s. donderdag ofzo?

Ik ben voor komende vrijdag, lekker de soosavond uit je lichaam sporten. Verder ook gewoon omdat ik op woensdag en donderdag niet kan.

Ik kan zowel donderdag als vrijdag wel...

roelofgunnink

port: Volleybal
Datum: Do 22-11-2007
Medegebruiker: S1629557 HJ Holsappel
Van: 11:00-12:00
Accommodatie: zaal 4

Ik ben eerst voor de donderdag gegaan. Als blijkt dat er weinig kunnen moet je maar voor vrijdag gaan reserveren maar dan ben ik er sowieso niet

ik kan ddag wel

ich bin da auch bei

ben er niet bij, speel dan voor ambulancecentralist