Ha lieve leden,
ondanks dat de diëscie nog enorm loopt te emmeren omtrent deze datum en een relaxte locatie, die zou afvallen etc.etc. zijn we er gewoon weer enorm bij dit jaar. En dit jaar met zowel een heren- als damesteam!
Kortom: binnenkort gaat er weer gevolleybald worden... Bij de heren is zoveel animo dat er zelfs enige selectie moet worden toegepast, bij de vrouwen kunnen we nog wel wat animo gebruiken. Dus zijn er nog onbekende, onontdekte volleybaltalenten in de vereniging?
Één ding is zeker, een groot feest wordt het zeker. De prescie gaat hier ook uitpakken. En met twee teams in de zaal is er ook dubbel zoveel kijkplezier. Hoeveel meer twee teams in de zaal qua prestaties betekent moet nog blijken.
Binnenkort zullen er dus wel wat zaaltjes gereserveerd worden, zodat we een beetje kunnen peilen hoe soepel de schoudertjes nog zijn...
Groeeetjes,
Theo
Ik zeg Dineke de V en Loes D. Dineke voor het entertain-gehalte (mits er een megafoon meegaat) en Loes pakt dan wel alle ballen. Was 4 (?) jaar geleden een groot succes :D
Lijkt me op zich erg tof, om weer mee te doen. Was twee jaar geleden tenminste erg leuk.
Moet ik alleen we donderssnel weer wat gaan oefenen. Anders wordt het helemaal niks.
Ach, aanwezig zijn lijkt me al een aardige overwinning... Al wil je natuurlijk wel de naam der GSV hoog houden
Vorig jaar heb ik meegedaan met de dames van ATV, jaar daarvoor heb ik herenteam GSV gecoacht, lijkt me wel leuk om nu zelf voor GSV uit te komen :)
Klopt, die 9e plaats van 2 jaar geleden moeten we verdedigen!
wanneer er weer gevolleybald gaat worden, ben ik er bij
Lijkt me een goed plan, ik doe graag mee, ook al omdat me die volleyballoze maanden me de keel uit komen.
Interesse en enthousiasme in overvloed! Ik heb alleen geen tijd om te trainen. Maar dat mag de pret niet drukken.
leuk leuk! alleen wat is de precieze datum? meestal kan ik niet namelijk ;)
Als het echt storm loopt maken we gewoon meer teams :)
Ik zou ook wel mee willen doen alleen 2 dinge:
-Misschien ga ik met een vriendenteam uit Ede
-Ik kan niet erg goed volleyballen!
ik wil wel meedoen.
"Het toernooi zal wederom georganiseerd worden in de voorjaarsvakantie, 27 februari tot en met 1 maart 2008".
Zo te zien wordt het herenteam sowieso wel wat...
Nu de dames nog... Dus, roept u maar...
Ik ben ook wel geïnteresseerd, misschien schaf ik zelfs een ACLO-kaart aan..
ik doe alleen mee als renske het regelt, net als vorig jaar :P
Maar dan moet jij het ook regelen! Kun jij niet iets met dio regelen?
Ik ben animo.
Roelof Gunnink en Harry Holsappel hebben ook reeds gesolliciteerd...
Dat wil zeggen dat het herenteam wel redelijk rond is en we in elk geval een herenteam opgeven...
KOM OP DAMES... Voel je geroepen... Schreeuw dat je heengaat en we geven een team op, het verder regelen komt later wel...
Een fantastische mogelijkheid om de GSV te promoten zou ik zeggen en de naam der GSV positief uit te dragen... Genoeg potentiële GSV-kandidaten om voor te gaan... Ideaal
Ik wil het ook wel eens proberen onder het motto "enthousiasme werkt net zo goed als talent"
Als jullie dan ook af en toe gaan trainen, train ik wel een keertje mee. PVT wordt em voor mij niet.
johoooo na 4 jaar niet mee te hebben gespeeld mag ik weer op het veld staan :D
Ik vind het ook wel leuk om mee te trainen, maar of PVT gaat lukken voor mij is nog maar de vraag.