@ Lisanne: Inderdaad Prison Break fan, en spakenburg is wel bekend bij mij. Echt tof dat er nog een Guidootje bij de GSV wil komen. Miss heb je me 2 jaar geleden nog wel zien rondlopen..

@ rolv...
Wat is je echte naam dan? Misschien weet ik het nog wel.. Maar denk het niet...

en @ Koos..
Nee, ik snapte ff niet.. Dacht ff niet na... En Hollewout bestaat nog ja haha...

En ik kom inderdaad van de Guido ja.. En heb Harinq ook nog gehad ... :P

Berichten verwijderd. On-topic a.u.b. Rood en blauw kunnen hun regiostrijd in de Ikea voortzetten.

Zat je toevallig ook in Why Ma United...?

Jaja, briljant, ze hebben zelfs een website!

Mausie schreef: Jaja, briljant, ze hebben zelfs een website!

Ja Why Ma United scheen leuk balletje te kunnen trappen. Iedereen wilde bij dat team horen!

Wat grappig, zo hadden wij, in onze tijd, een website en een strijdlied voor Papa Bas (Lourens). Bastiaan weet er ook alles van!

Wat gaf Harinq ook al weer, kan me niet meer herinneren wat ze deed..
En mijn echte naam op het forum posten, dat is niet zo maar wat.. maar vooruit: Rolf de Boer (uit Leusden)

Wat was het antwoord van de senaat btw? Kun je hier gewoon vertellen..

He het is nog altijd wel Harinq-Quack, anders wordt ze boos. En ze geeft geschiedenis.

Ik moet woensdag op gesprek.. :P Zodat ze kennis metr me konden maken. En ze geeft inderdaag geschiedenis, maar ook CKV 2... Ik vond haar altijd wel best.. :)

Lisanne schreef: Ik kom uit Spakenburg... Weet niet of je weet waar dat ligt? Bij Amersfoort in ieder geval...

Spakenburg! Muha! Daar heb ik ook nog een blauwe maandag (van m'n 1e tot mn 7e) gewoond...

Lech Walesa

En er een tik van meegekregen?

Herbsgarden

He Lisanne, hoe ging het gesprekje gisteren? Nog iets gehoord over andere intro-potentials?

Lech Walesa

Ik weet nog van iemand anders dat hij intro wil worden van de GSV.

Heej...

Ja gesprekje ging goed.. Ik zou zo snel mogelijk horen of ik intro mocht worden.. En ik werd vanavond wel op de soos verwacht.. So I will be there.. :P En nee, ze zeiden dat er nog wel een paar andere waren... Maar ze wisten nog niet of deze ook echt intro werden ofzo.. Ik weet het ook niet...

Dan heb ik nog een vraagje, omdat sommige voorgaande posts blijkbaar niet duidelijk genoeg waren. Kun je alstjeblieft je toetsenbord laten maken of een nieuwe kopen? Je . toets blijft namelijk steeds hangen. Anders heb ik er nog wel een voor je liggen.

verder is een intro altijd goed, dus jij vast ook wel. ik kom doorgaans niet op soos, maar misschien kom ik je vanavond wel even bewonderen

Wat een grapjas

Vriend Niels
King B schreef: verder is een intro altijd goed, dus jij vast ook wel. ik kom doorgaans niet op soos, maar misschien kom ik je vanavond wel even bewonderen

Pas op voor die vent! Geen martini van hem aannemen.

Er is niks mis met mijn toetsenbord. Sorry dat is automatisme

Hé Lisanne, leuk dat je overweegt erbij te komen! Vond je t een beetje leuk op soos?