+0
Lisanne
Haaj...
Ik had een vraagje...
Ik was een beetje laat met de keuze van mijn studie...
Te laat om jullie ontgroening mee te doen...
Maar zou toch graag bij jullie willen komen...
Kan dit nog? Of moet ik echt nog wachten tot volgend jaar...
Dat zou zeer jammer zijn...
Ik hoop het..
Liefs Lisanne
elke donderdag open soos...
Je kan dit jaar intro worden en volgend jaar novitiaat lopen.
En een mailtje sturen naar senaat@gsvnet.nl voor meer info
Okay dank je...
Ik heb even een mailtje gestuurd..
Joehoe, een intro!
Niet om het een of ander hoor, maar je bent niet zomaar intro. Daar gaat volgens mij nog wel een beslissing van de senaat aan vooraf.
Ik voel enige verbondenheid!
Kom kom, niet zo arelaxed HJ.... :o
dat is waarom Lisanne n mailtje naar de senaat moet sturen.. is over nagedacht he? :wink:
Ik vind het prima dat Lisanne intro wordt, dat is echt het punt niet. Het gaat me om de mensen die nu al "Hoera een intro!" roepen.
Dan kan ik wel heel a-relaxed overkomen, maar dat lijkt me niet heel terecht. Nogmaals ze is van harte welkom.
Hoera, een wannabe-intro!
Volgens mij wil HJ graag extro worden..
Sorry. Ik heb misschien wat te snel mijn bericht gepost, maar het was absoluut niet mijn bedoeling om onwelkom o.i.d. over te komen. Het was gewoon niet handig om mijn punt hier te maken.
En ja, ik solilciteer naar een soort excommunicatie ;)
Hee Lisanne, als je op alle lustrumactiviteiten komt in oktober, dan ben je meteen ook lid. Je moet wel van het begin tot het eind aanwezig zijn. Doe je best!
Lustrumcie Smaragd
Wow eindelijk een eenmansjaarverband?
Ik weet ook al een goede naam.
Smaragd!
HJ heeft wel gelijk, je moet een heel goede reden hebben om niet het novitiaat te hebben doorlopen, voordat je intro zou kunnen worden. Zeker gezien het feit dat de GSV en intro's elkaar stukken minder hebben te bieden dan bij leden het geval is, lijkt het mij niet wenselijk om zomaar mensen introducé te laten worden. Laat het eerst maar eens onder de ogen van de Senaat komen.
Voeg ik (om een relaxte vent te lijken) even aan toe dat ik het heel tof vind dat je bij de GSV wilt, Lisanne!
Hoera! een nieuw maandverband!.
hahaha die vind ik echt grappig
Hihi, leuk gevonden. Duidelijk weer een sjaars van ROOD!