Was weer een mooie rit!

Donderdag word er weer gefietst, geef hier aan op welke tijd je kunt:

1. Henk W: In principe hele dag
  2. Xander vt H: In principe hele dag

Ik kan vrijdag pas weer.. maar zie dat de weersverwachting dan niet al te best is.

SJ, ben jij ook door het USADA geschorst ofzo?? Waar kan ik dan jouw bekentenis vinden?

Geen commentaar.

Hoelaat gaan we morgen? Uurtje of half 3 lijkt me mooi. Tot nu toe gaan Henk, Flip en ik mee en stiekem hoop ik ook nog wel een beetje op Gerard. Nog meer gegadigden?

Volgens Klaas de weerbaas wordt het morgen donderse lekker weer. Iemand zin om rond een uurtje of 15:00 te gaan fietsen?

Hoe lekker gaat het worden? Mijn conditie is verpauperd, dus ik neem aan dat het een tourtocht wordt dan?

Het wordt een ploegenrijdrit kop over kop, ca. 80 km binnen de twee uur. Nee tuurlijk niet gewoon lekker meegaan en gezellig wat kilometertjes maken, wordt de conditie vanzelf weer wat beter. Ik kan morgenmiddag ook wel!

AssessorJoost

Het wordt donders lekker weer morgen!! Ik kan ook, maar liefst wel vroeg op de middag (zo rond half 2?) :D

Ben d'r ook wel bij. Ik hoor wel hoe laat en waar er definitief wordt afgesproken...

Uurtje of half 2/2 uur moet ik ook wel net redden, iemand bezwaar tegen 14:00?

Ik kan er helaas toch niet bij zijn.. mooi kak want het is idd heerlijk weer! Fietsze!

Ik vind 14 uur ook wel het meest relax. Rode flat afspreken?

AssessorJoost

uiterlijk 14h!!! onderaan gele flat?

Ook goed:) 14 uur scherp, gele flat.

Top! 1400 onderaan de gele!

Iemand nog zin om vandaag voordat het donker wordt nog een stukje te fietsen?

heb vandaag helaas geen tijd, maar het wordt wel weer tijd een stuk te rijden

Vanmiddag rijden we een rondje vanuit Vinkhuizen. 13:00.
Wie gaat mee?

Ik heb wel een extra setje beenstukken en handschoenen voor de liefhebber, kou lijden is er niet bij!