symfysis schreef: Zullen we morgen (woensdag) weer? Oké, om 1600 uur. Laten we zo snel gaan dat zelfs het licht (2,997 X 108 m/s) moet afhaken. Dan kunnen ze ons ook niet flitsen.

Heb wel zin en tijd om vanmiddag te fietsen, maar die snelheid zie ik toch niet helemaal zitten...
De vorige keer moest ik al afhaken dus 299700000 m/s lijkt me nét iets te hoog gegrepen :)

Joachim Sickbock

Hé Roskom, zag je het bruggetje, of ben je wezen zwemmen :bowser:

symfysis schreef: Hé Roskom, zag je het bruggetje, of ben je wezen zwemmen :bowser:

Heb gelukkig wel bruggetje gezien ja, moet er niet aan denken te gaan zwemmen met m'n fiets :?

Joachim Sickbock

Wil iemand ook nog vandaag fietsen? Volgens mij is het een van de laatste mooie dagen. Andere reden: het lot heeft mij benadeeld en de frustraties daarover wil ik omzetten in pure snelheid :shock:

Goedzo, nou die snelheid zat er goed in vanmiddag: een uur lang gemiddeld 34.0 km/u. Mooi zonnig weer. Eigenlijk ook te mooi weer om tentamens bij Geertsema af te leggen of niet MF?

Hopen dat het binnenkort weer zulk mooi weer is. Dan ben ik er zeker bij.

Joachim Sickbock

Zo, dan heb ik vandaag ook nog even gefietst, ondanks perineumklachten :shock:

Wat een wind, zelfde rondje weer gedaan, maar met een gemiddelde van maar 31 ofzo :cry:

Maar soms heb je 'm ook mee: tussen Hoogkerk en Groningen max. snelheid 62,6 km/h :o

Verbeter dat maar 's :!:

Is er ook nog een meerij-groepje voor de mensen die iets langzamer fietsen maar toch niet van plan zijn hun racefietsje in de schuur weg te laten roesten?
Ben namelijk niet in topconditie maar vind het wel leuk om te rijden...

Ik fiets wel wat langzamer dan de rest, mijn conditie is ook niet om over naar huis te schrijven... ik ben ook absoluut niet van plan m'n fiets weg te laten roesten. Het weer is komende week nog mooi, dus zeg maar wanneer je kunt.

Okay, even een nieuw bandje erom en in mn agenda kijken :)

donderdag?

Ok, donderdag eind van de middag?
En zijn er nog meer mensen die het niet erg vinden om wat langzamer te fietsen?

heej, eindelijk mensen gevonden die in eenzelfde staat van conditie verkeren. ik wil graag fietsen, maar kan eigenlijk alleen vrijdag...

Arnold schreef: heej, eindelijk mensen gevonden die in eenzelfde staat van conditie verkeren. ik wil graag fietsen, maar kan eigenlijk alleen vrijdag...

Vrijdag is ook prima! eind vd middag?

ik zeg liever een uurtje of 2 p.m.
ik stel voor naar het westen te fietsen zodat we terug de wind mee hebben. gaat JPV ook mee?

Dat lijkt jpv wel een goed plan...:)

Joachim Sickbock

Morgen ouderejaars ook meedoen :?: Er is trouwens 70% kans op regen :(

mietje :wink:
in de regen kun je prima fietsen!

Martijn schreef: mietje :wink: in de regen kun je prima fietsen!

In de regen kun je idd fietsen ja, maar of je er dan plezier in hebt is wat anders...

Arnold schreef: ik zeg liever een uurtje of 2 p.m. ik stel voor naar het westen te fietsen zodat we terug de wind mee hebben. gaat JPV ook mee?

Vrijdag 14.00 vind ik op zich ook wel goed, maar liever iets later (15.30 ofzo) omdat ik college heb tot 15.00. Maar als de rest dan niet kan houden we het op 14.00, het is geen ramp als ik een college mis... :)

15.30 is achteraf toch prima: dacht eerst dat ik niet kon, maar dat blijkt mee te vallen. bij geen bericht dus 15.30.
overigens ben ik van mening dat ook ouderejaars mee mogen doen, vooruit dan maar weer. :wink:

Helaas, dan haak ik af...ben ik niet op tijd meer in Terschuur :(