deboer schreef: [..] Hou het forum in de gaten, je bent van harte welkom!! (je zult prima mee kunnen komen, ieders conditie is niet al te best)

Zal ik cker doen. En aan die conditie moet maar eens gewerkt worden dan ;).

m'n werk in nijverdal zit erop! komende week nog een weekje in groningen en dan op vakantie! zijn er nog mensen van plan komende week te gaan fietsen? ik iig wel, heb tijd zat deze week :)

Ik ben in Buitenpost op 'trainingskamp'. het gemiddelde is schrikbarend laag in vergelijking met rondjes die gedraaid worden in Groningen, maar er worden ten minste kilometers gemaakt. Over een week ben ik hopelijk weer beschikbaar.

Zullen we a.s. woensdag gaan fietsen?
We kunnen wel rond 14.00u beginnen en het idee is 35 á 50 km te rijden (kunnen we later nog wel bedenken). Startpunt: Noorderplantsoen.

Laat ff weten als je mee wil doen.

Tot nu doen mee:
Jan C
Matthijs F
Roelof O
Rik R
Bertjan B

Ik doe ook mee!

Ik zal der ook zijn :)

tof dat jullie meedoen! jullie staan erbij. ik zie jullie morgen 14.00u in het Noorderplantsoen bij het restaurant 'Jantje van leiden'.

edit: 'Jantje zag eens pruimen hangen' bedoelde ik idd. in het vervolg toch maar weer gewoon afkorten tot 'Jantje' :)

Heb toch minder tijd dan ik d8 deze week. ik moet nog van alles doen en ook vooral hard aan de studie voor 4(!) hertentamens :?
Ik kan dus NIET meedoen morgen, volgende keer beter.

Infamous angel
ro schreef: tof dat jullie meedoen! jullie staan erbij. ik zie jullie morgen 14.00u in het Noorderplantsoen bij het restaurant 'Jantje van leiden'.

'Jantje van Leiden'? Dat moet cker 'Jantje zag eens pruimen hangen' zijn?

Ow wat jammer weer Roskam, we hadden je er graag bij gehad, het is niet anders :?
Voor de rest, ik zie jullie vanmiddag wel :)

Er wordt alweer door een flink aantal gefietst zie ik wel. Jammer dat ik nog niet mee kan doen. Nog een weekje of 4 voordat mijn enkel weer oke is maar daarna zal ik zeker ook weer van de partij zijn!!!

Veel plezier vanmiddag: goede weersomstandigheden, dus snelle tijden dacht ik zo! Er wordt toch nog steeds gesprint?

Joachim Sickbock

Zo, dat ging wel weer lekker dacht ik zo. Laten we zelfde tijd zelfde plaats op vrijdag a.s. weer afspreken.

Ja, er wordt nog steeds gesprint. We gingen een onbekend dorpje in, de weg liep wat naar beneden en in het 'dal' stond het naambordje. Dan kun je wel gaan sprinten, maar er liep ook net een heel dikke meneer de straat op met takken in zijn hand. Iceman bleef, zoals zijn naam al doet vermoeden cool, en won de sprint én ontweek de zeer dikke meneer.

DonaldDuck, waar blijf je?

Vrijdag is prima dan ben ik cker weer van de party. Alleen ff een paar kleine puntjes ter opmerking:

• Samen uit samen thuis volgende keer?!
  • Misschien handig als we wat afspraken maken over het tempo en misschien een opbouw van tempo deze keer?
  • Ff beter kopman afwisselen zoals een goede bus betaamt te doen?!

lijkt me prima (weet niet zeker of ik kan). beetje overleg over het tempo lijkt me logisch. maar sommige mensen hebben soms een beetje energie over he. in twee koppels rijden is toch ook geen ramp? zolang je maar niet in je eentje rijdt. maar goed, als de gewenste tempo's dicht bij elkaar liggen is het leuker om bij elkaar te blijven. was een fantastische rit trouwens. nog wel ff spannend dat jij en Jan het gaatje probeerden dicht te rijden (knap werk trouwens), maar dat de brug over het reitdiep vlak achter ons omhoog ging.

mf ook bedankt voor het kopwerk, ik moet toch nog flink broodjes pindakaas eten om je echt bij te kunnen...

ik kan niet mee deze keer helaas. hooien enzo.. (ook goed voor de conditie)

Infamous angel

Dat was gisteren toch weer een leuk tochtje, ik heb zelfs daarna nog ervan genoten op mijn balkon :)
Het was iig meer een ritje zoals ik ze graag zie, alhoewel er me wel een tempo werd gemaakt op het eind, maar al met al was het een geslaagde rit.

Wanneer zullen we weer, as. maandag?
Ik ben er wel voor, lekker om de 2à3 dagen ff er opuit.

Joachim Sickbock

Maandag uurtje of zeventien lijkt me prima. Who joins?

Yo, maandag 17 uur moet mogelijk zijn. Ik doe mee, zwaar afgetraind :roll: . Misschien kan ik Symfysis nu zelfs bijsloffen :wink:

Joachim Sickbock

Oké, doen we vandaag 1700 uur. Ik verwacht dus iig Iceman en RJ. Hopen dat Ro ook mee kan doen en Bertjan en anderen. Reageer iig ff ajb.

Ik kan het niet nalaten mij alvast even in te dekken tegen een mindere prestatie. Vanochtend ben ik naar groningen gefietst, vanmiddag ben ik zwaar aan het studeren en ik ben tegen een uur of 5 vast uitgemergeld. Komt bij dat ik nog niet helemaal hersteld ben van mijn 100 km tocht van zaterdag. Zo dit moet voldoende zijn, ik heb er weer zin in!

Infamous angel
symfysis schreef: Oké, doen we vandaag 1700 uur. Ik verwacht dus iig Iceman en RJ. Hopen dat Ro ook mee kan doen en Bertjan en anderen. Reageer iig ff ajb.

Voor de duidelijkheid, ik doe dus iig mee :)
Ik hoop ook dat zoveel mogelijk ff meedoen, reageer dan ff hier of sta er gewoon optijd :P