Roskam schreef: [..]
Ik stel woensdag of donderdag voor, mits het weer het toelaat
helaas zit ik deze week helemaal vol op vrijdagmiddag na. Als er meer zijn voor deze middag? uurtje of halfvier en dan 2 uur beuken..
En wat is goed weer om bij te fietsen? bestaat er slecht weer om in te fietsen in de zomer?? :roll:
+0
Roskam
deboer schreef: En wat is goed weer om bij te fietsen? bestaat er slecht weer om in te fietsen in de zomer?? :roll:
Slecht weer in de zomer bestaat volgens mij wel ja, wat dacht je van regen? :roll:
Als het regent heb ik toch echt minder plezier en het fietsen...
+0
Geertsma
Ik werk vrijdag, dus kan alleen donderdag.
En ik heb ook niet zo'n zin om gelijk m'n fiets weer uitgebreid schoon te moeten maken, dus regen is wat mij betreft geen optie.
Edit: werk woensdag ook.
En ik ben waarschijnlijk woensdag pas weer online.
+0
Roskam
Net ff heerlijk stukje gefietst. (40 km) Echt heerlijk weertje, maar die wind! Ik dacht eerst: dat gaat nog best lekker zo. maar toen had ik de wind in de rug, en ik moest ook nog terug...
die conditie is dus nog niet om over naar huis te schrijven, maar daar gaan we wat aan doen!
morgen of overmorgen weer :)
+0
deboer
Roskam schreef: Net ff heerlijk stukje gefietst. (40 km) Echt heerlijk weertje, maar die wind! Ik dacht eerst: dat gaat nog best lekker zo. maar toen had ik de wind in de rug, en ik moest ook nog terug...
die conditie is dus nog niet om over naar huis te schrijven, maar daar gaan we wat aan doen!
Vrijdagmiddag wil ik best afspreken om 15.00 uur bij jantje. Zijn er meer liefhebbers voor een kilometertje of 50?
+0
Roskam
deboer schreef: [..]
Vrijdagmiddag wil ik best afspreken om 15.00 uur bij jantje. Zijn er meer liefhebbers voor een kilometertje of 50?
vrijdagmiddag kan ik wel, maar 15.00 is voor mij te laat. later dan 12.00 ga ik niet, ik moet smiddag's weer op tijd in nijverdal zijn :(
+0
deboer
Roskam schreef: [..]
vrijdagmiddag kan ik wel, maar 15.00 is voor mij te laat. later dan 12.00 ga ik niet, ik moet smiddag's weer op tijd in nijverdal zijn :(
Dan lukt het mij helaas niet. Maar als er anderen zijn die om 15.00 uur willen fietsen: ik ben nog steeds beschikbaar!!
+0
Joachim Sickbock
Wie kan er vandaag nog fietsen of morgen, rond een uurtje of 1400?
+0
ro
symfysis schreef: Wie kan er vandaag nog fietsen of morgen, rond een uurtje of 1400?
morgen zou ik kunnen, lijkt me leuk
+0
deboer
symfysis schreef: Wie kan er vandaag nog fietsen of morgen, rond een uurtje of 1400?
Wat een uitstekend idee!! Een kilometer of 60? Laten we 14.00 uur afspreken bij Jantje (in het Noorderplantsoen)
+0
Joachim Sickbock
Mooi! Zullen we dan 1400 uur inderdaad doen bij Jantje met iig Ro en DeBoer en Symfysis! En die 60 km. eh...
+0
Agnes
he mogen er ook niet gsv'ers meebiken?
+0
DonaldDuck
Tuurlijk mag je vriend meerijden, Agnes.
Misschien dat ik zelf ook nog meerijd. Dat is even afhankelijk hoe goed ik mijn vakantiedag inplan. Dus jullie hoeven niet op mij te wachten als ik er niet ben
+0
deboer
Agnes schreef: he mogen er ook niet gsv'ers meebiken?
alstie een racefiets heeft en goed is in bussen vormen...
+0
ro
nou dat was 'n lekker fietstochtje: mf en deboer bedankt! 35km met gemiddeld 33.1 km/u met een prachtig zonnetje en slopende tussensprintjes. moeten we echt vaker doen...
+0
Joachim Sickbock
Sjonge, ik ben nog steeds behoorlijk moe. 't Was behoorlijk zwaar. Maar Ullrich had het denk ik nog zwaarder. Foei met Armstrong.
Zijn er meer mensen die willen fietsen? Pieter? Iceman? enz.?
+0
Geertsma
Inmiddels twee keer naar m'n werk heen en weer gefietst. 26,5 km heen en aan het eind van de dag weer 26,5 terug. Toch jammer dat ik vanaf vrijdag weg ben. Begin net een beetje in vorm te raken. Had anders graag mee gefietst...
+0
deboer
Geertsma schreef: Inmiddels twee keer naar m'n werk heen en weer gefietst. 26,5 km heen en aan het eind van de dag weer 26,5 terug. Toch jammer dat ik vanaf vrijdag weg ben. Begin net een beetje in vorm te raken. Had anders graag mee gefietst...
jajajajajajajajajaja
Die sprintjes vanmiddag waren goed, heel goed zelfs...
En nu de bergen in (maar dan te voet)
Veel fietsplezier de komende weken
+0
bbroeksema
deboer schreef: [..]
Kheb nog niet zoveel ervargin met het rijden in groepen. En mijn conditie is ook niet wat het geweest is, maar ik hou me aanbevolen voor de volgende keer.
Voor de einzelgangers onder ons: Ik heb laatst de reitdiep route gereden. Die is bewegwijzerd erg mooi en 34 km. Aanradertje. Vanaf noord groningen naar Dorkwerd fietsen, alsmaar rechtdoor, kanaal over en dan links af.
Ik wacht de volgende tocht wel af.
+0
deboer
bbroeksema schreef: [..]
Kheb nog niet zoveel ervargin met het rijden in groepen. En mijn conditie is ook niet wat het geweest is, maar ik hou me aanbevolen voor de volgende keer.
Voor de einzelgangers onder ons: Ik heb laatst de reitdiep route gereden. Die is bewegwijzerd erg mooi en 34 km. Aanradertje. Vanaf noord groningen naar Dorkwerd fietsen, alsmaar rechtdoor, kanaal over en dan links af.
Hou het forum in de gaten, je bent van harte welkom!!
(je zult prima mee kunnen komen, ieders conditie is niet al te best)
helaas zit ik deze week helemaal vol op vrijdagmiddag na. Als er meer zijn voor deze middag? uurtje of halfvier en dan 2 uur beuken..
En wat is goed weer om bij te fietsen? bestaat er slecht weer om in te fietsen in de zomer?? :roll:
Slecht weer in de zomer bestaat volgens mij wel ja, wat dacht je van regen? :roll:
Als het regent heb ik toch echt minder plezier en het fietsen...
Ik werk vrijdag, dus kan alleen donderdag.
En ik heb ook niet zo'n zin om gelijk m'n fiets weer uitgebreid schoon te moeten maken, dus regen is wat mij betreft geen optie.
Edit: werk woensdag ook.En ik ben waarschijnlijk woensdag pas weer online.
Net ff heerlijk stukje gefietst. (40 km) Echt heerlijk weertje, maar die wind! Ik dacht eerst: dat gaat nog best lekker zo. maar toen had ik de wind in de rug, en ik moest ook nog terug...
Dan lukt het mij helaas niet. Maar als er anderen zijn die om 15.00 uur willen fietsen: ik ben nog steeds beschikbaar!!
Wie kan er vandaag nog fietsen of morgen, rond een uurtje of 1400?
morgen zou ik kunnen, lijkt me leuk
Wat een uitstekend idee!! Een kilometer of 60? Laten we 14.00 uur afspreken bij Jantje (in het Noorderplantsoen)
Mooi! Zullen we dan 1400 uur inderdaad doen bij Jantje met iig Ro en DeBoer en Symfysis! En die 60 km. eh...
he mogen er ook niet gsv'ers meebiken?
Tuurlijk mag je vriend meerijden, Agnes.
Misschien dat ik zelf ook nog meerijd. Dat is even afhankelijk hoe goed ik mijn vakantiedag inplan. Dus jullie hoeven niet op mij te wachten als ik er niet ben
nou dat was 'n lekker fietstochtje: mf en deboer bedankt! 35km met gemiddeld 33.1 km/u met een prachtig zonnetje en slopende tussensprintjes. moeten we echt vaker doen...
Sjonge, ik ben nog steeds behoorlijk moe. 't Was behoorlijk zwaar. Maar Ullrich had het denk ik nog zwaarder. Foei met Armstrong.
Zijn er meer mensen die willen fietsen? Pieter? Iceman? enz.?
Inmiddels twee keer naar m'n werk heen en weer gefietst. 26,5 km heen en aan het eind van de dag weer 26,5 terug. Toch jammer dat ik vanaf vrijdag weg ben. Begin net een beetje in vorm te raken. Had anders graag mee gefietst...
jajajajajajajajajaja
Die sprintjes vanmiddag waren goed, heel goed zelfs...
En nu de bergen in (maar dan te voet)
Veel fietsplezier de komende weken
Hou het forum in de gaten, je bent van harte welkom!!
(je zult prima mee kunnen komen, ieders conditie is niet al te best)