Ik ben van plan komende woensdag weer op de fiets te stappen en een flinke afstand te rijden. Laten we zeggen om een uurtje of 16.00. Het lijkt me leuk om het Drentse landschap eens wat meer te verkennen. Ik heb hier afgelopen vrijdag ook gefietst en dat was een uiterst geslaagde rit met mooie vergezichten. Ik hoor wel wie nog meer tijd en zin heeft..

Joachim Sickbock

ja woensdag 1600 uur kan ik denk ik wel, tenminste, als ik mijn fiets van DonaldDuck terug krijg :shock:

Zorry mensen, zo ontzettend weinig tijd. Misschien al en toe eens een zaterdagnamiddag of vrijdagavond. Meer tijd heb ik niet

DonaldDuck schreef: Zorry mensen, zo ontzettend weinig tijd. Misschien al en toe eens een zaterdagnamiddag of vrijdagavond. Meer tijd heb ik niet

oeioei, drukke man dus. Zorg wel voor genoeg beweging!!

Trouwens, zijn er nog mensen die de toertocht aller toertochten willen fietsen: de elfstedentocht op 2e Pinksterdag? Er is een hevige handel ontstaan in kaarten. O.a. op www.marktplaats.nl is het een en ander te vinden. Ik zelf heb al kaarten, maar hoor steeds meer dat het best mogelijk is nu nog aan kaarten te komen. Alleen voor de liefhebbers...

Joachim Sickbock

Ik kan trouwens helaas toch niet fietsen vandaag vanwege college van 16-18. Anderen: succes!

Het lijkt erop dat ik alleen moet fietsen vanmiddag. Is er nog iemand die mee wil rijden, bel dan even naar mijn mobiele nummer.
Dank

Zijn er nog meer mensen die zin hebben om zaterdag naar Uithuizermeeden te fietsen? Is wel een lekker afstandje. Hans, Robbert en ik gaan in ieder geval. Zal niet per se hard gaan, hangt er van af iwe er mee gaan, maar met dit weer op de fiets zitten is sowieso geen straf.

beloofd inderdaad een lekker tochtje te worden, we vertrekken om 13:00 bij de BB. Om 14:30 begint de kampioenswedstrijd in Uithuizermeeden, moet kunnen.

Joachim Sickbock

Oké, wie gaat er morgen fietsen? 17:00 Jantje :!:
Trouwens, mijn achterderailleur werkt ook niet helemaal. Ik zet 'm op het grootste tandwiel en na een poosje fietsen zit-ie 'automatisch' op de kleinste. Uit het zadel aanzetten is zo veels te gevaarlijk :evil: En mijn walkmanoordopjes deden ook aldoor raar dus ik was ontzettend kwaad op de fiets :twisted:

symfysis schreef: Oké, wie gaat er morgen fietsen? 17:00 Jantje :!: Trouwens, mijn achterderailleur werkt ook niet helemaal. Ik zet 'm op het grootste tandwiel en na een poosje fietsen zit-ie 'automatisch' op de kleinste. Uit het zadel aanzetten is zo veels te gevaarlijk :evil: En mijn walkmanoordopjes deden ook aldoor raar dus ik was ontzettend kwaad op de fiets :twisted:

Als ik jou was zou ik er zo'n flinke trap tegenaan geven dat je genoodzaakt bent er een nieuwe derailleur op te zetten. ben je van het hele gezeur af :wink: , en over de oordopjes, laat die toch lekker thuis en geniet van de fluitende vogels!!

Morgen ben ik op kamp, dat gaat em dus niet worden. Woensdag heb ik een erg lange tocht met Eduard gefietst, van over de honderd kilometer. voor komende woensdag staat er weer zo'n tocht gepland. wie zin heeft om mee te gaan is welkom. We trekken er behoorlijk wat tijd voor uit en vertrekken waarschijnlijk al om 11 uur 's ochtends. Hou het topic in de gaten voor meer informatie.

voor die tijd lukt het me niet meer in groepsverband te fietsen.

ik kan ook niet mee vandaag; ga op kamp. Was eerst van plan met de fiets naar de boot te gaan, maar vertrouw het toch niet echt om mijn fiets in de kampeerboerderij achter te laten :oops:

Ik heb wel zin in een tochtje, mits het weer zo blijft.

ok mensen, het heeft lang geduurd maar het is dan toch eindelijk zover:
Arnold en ik hebben afgesproken om donderdag onze stalen rossen van Nijverdal naar Groningen te fietsen! vanaf volgende week kunnen we dus eindelijk meedoen.
Ben benieuwd of jullie ons een btje bij kunnen houden (of andersom...)

Zo, het is er dus eindelijk van gekomen.. Welke donderdag is/was het zover, afgelopen of komende. Als het afgelopen donderdag al zover was heb ik voor jullie een mooi ritje in petto.

Morgen (= woensdag) gaan Eduard en ik een tocht om het Lauwersmeer heenfietsen van ongeveer 110/120 kilometer als training. We starten om 11.00 uur bij de rode flat. Als iemand meewil is dat mogelijk. Neem wat eten mee, anders hou je het niet vol. We zullen een uurtje of vier/vierenhalf bezig zijn denk ik. We nemen dus de tijd. Als je zin hebt, wie dan ook, doe lekker mee.

de starttijd is iets later geworden, en wel 12.00 uur
Er staat een noordenwind, uitstekend om een route bij het lauwersmeer te fietsen.

Nog steeds is iedere hardrijder welkom!!

Fietsers en hardfietsers (wielrenners dus): ik heb zin om maandag om halfvijf weer eens te gaan fietsen. Wie heeft met mij zin om vanaf "jantje" een lekkere toertocht te maken. Hier en daar een sprintje trekken, en genieten van het zonnige weer. Geef even aan in dit topic of je wel of niet mee wilt. Het is al lang geleden dat er gefietst is in een groep en ik ben bang dat dit ten koste gaat van ieders conditie. Dus pak je fiets uit de schuur en fiets maandag 17 mei mee om halvijf.

Op dit moment ben ik verzeild in de nacompetitie en dat kost mij best veel tijd en ook inspanning. Dit maakt mijn conditie niet slechter, maar mijn beschikbaarheid daalt wel. Over 1 week is echter het feest voobij, dus dan moet er wel weer gefietst kunnen worden.

Joachim Sickbock

tja, ik heb van 4 tot 6 college, daarna kan ik dus wel, maar ik denk dat dat te laat wordt voor de anderen. Succes in ieder geval :!:

Woendag kan ik wel vanaf 17.00h

Jammer dat het telkens mislukt om met elkaar te fietsen. Woensdag zal mij niet lukken. Vrijdag staat er weer een lange tocht op het programma van zo'n 120 kilometer. Hoe laat we starten is nog niet duidelijk, maar als er zijn die mee willen, van harte welkom (je moet wel over een racefiets beschikken)