Infamous angel
Machteld schreef: [..] Waarom wil iedereen altijd eind van de middag of begin van de avond fietsen... :? Ik moet vrijdag om 18u werken, dus kan niet meefietsen...

Nou, morgenmiddag is mij ook best hoor. Iets van 13.00u? Ik wil, als het kan, wel wat meer op duurvermogen gaan fietsen, dus geen sprintjes en lange(re) afstanden (dan tot nu toe). Hoeft helemaal niet lastiger te zijn dan hoe we het nu doen.
Ik ga trouwens sowieso 's middags fietsen en doe 's avonds dan ook niet mee.

Ben aan het eind van de middag in m'n up naar L'warden gefietst en zal morgen in alle vroegte weer terugrijden naar Groningen. Na een dikke week niet gefietst te hebben toch een gemiddelde van 30,5 op 55 km. En daar ben ik tevreden mee voor een rit alleen. Ik ben benieuwd wat ik morgenvroeg doe.....

ik ga aan het einde van de middag rond 16.30 uur een eindje fietsen. Je kunt hieronder melden als je meewilt!!

ik wil nu eesrt aan de studie en daarna alles afreageren op de fiets. Zeg maar als je mee wilt!!

Infamous angel

Is er ook iemand die wat vroeger op de middag wil? Bel dan ff om wat af te spreken. Ik wil graag ergens rond 17.00u weer thuis zijn, dus uiterlijk 15u vertrekken. Mijn vertrekpunt is niet "Jantje..." als ik alleen ga, dus ik hoor het wel.
(Wel lekker verdeeld zo, maar volgende week weer bter)

Infamous angel

Is er nog gefietst de afgelopen dagen? Ik heb gisteren iig kunnen genieten van het weer en ben er opuit gevlogen (helaas dachten veel vliegjes er ook zo over). Prima kunnen rijden, 56,5km in 1:46:34 en dus een gemiddelde van 31,8km/h. Vond ik wel een prima resultaat, zo in 't begin van het seizoen.
Wanneer gaat er weer gefietst worden, vandaag nog?

Ik heb gisteren ook een leuke streep getrokken, weet alleen geen gemiddelde omdat ik die functie niet op mijn teller heb. Ondanks de vliegjes was het een heerlijke rit. Vandaag geniet ik van de rust en fiets dus niet. Dinsdag om halfvijf heb ik wel weer zin om te gaan fietsen. Laten we dus om halfvijf afspreken bij Jantje (maandag kan ik niet)

Hmmm de vrijdagmorgen, na een niet al te lange nacht en daarvoor al een aardige rit in de benen, viel uiteindelijk ietwat tegen. Een gemiddelde van 29,5 op diezelfde 55 km (L'warden - Gron). Begin ging prima, heel constant 31 gereden, eigenlijk ontzettende constant, alleen de laatste kilometers waren te zwaar, zo ben ik de brug tussen Aduard - Groningen met 16 km/h opgeklommen, helemaal af/finito/leeg/kapot/wijzer in het rood/synomiemen genoeg.

Binnenkort maar weer in teamverband, is veel gezelliger

Vandaag m'n nieuwe racefiets maar es uitgeprobeerd. Daar lag het iig niet aan...

Wacht nog wel even met meefietsen. :)

Joachim Sickbock

Ja, kunnen jullie ook dinsdag om 1730 uur (deboer had het over 1630) :?: Ik heb namelijk college t/m 1700 uur :!:

DonaldDuck schreef: Hmmm de vrijdagmorgen, na een niet al te lange nacht en daarvoor al een aardige rit in de benen, viel uiteindelijk ietwat tegen. Een gemiddelde van 29,5 op diezelfde 55 km (L'warden - Gron). Begin ging prima, heel constant 31 gereden, eigenlijk ontzettende constant, alleen de laatste kilometers waren te zwaar, zo ben ik de brug tussen Aduard - Groningen met 16 km/h opgeklommen, helemaal af/finito/leeg/kapot/wijzer in het rood/synomiemen genoeg. Binnenkort maar weer in teamverband, is veel gezelliger

Diep respect, de 30 km vanaf b'post kon ik slechts 28,6 produceren een dagje later. En het stukje vanaf de brug is zeker een takke-eind als je daarvoor zwaar gefietst hebt.

symfysis schreef: Ja, kunnen jullie ook dinsdag om 1730 uur (deboer had het over 1630) :?: Ik heb namelijk college t/m 1700 uur :!:

ik prefereer toch mijn eigen gestelde tijd om 16.30 uur, anders komt het eten heel erg in gedrang als direct daarna alweer bk is. Ik ga dus om 16.30 uur. Wat anderen doen weet ik niet...

Infamous angel

Ok, wie gaan er vandaag allemaal mee? 't Is wel aan de frisse kant met 10gr om 12.00u in Eelde. Ik ga het toch maar proberen. opzich wil ik wel mee met de 16.30u bus, maar als het (of iemand anders) vroeger kan, dan graag.

Joachim Sickbock

Wie kan er a.s. donderdag? Met z'n allen is toch wel een stuk leuker dan alleen :!:
1630 uur?

symfysis schreef: Wie kan er a.s. donderdag? Met z'n allen is toch wel een stuk leuker dan alleen :!: 1630 uur?

komende donderdag schijnt het te gaan regenen, dus ik ben meer voor de vrijdag, dan zal het iets droger zijn. Ik heb nu al een aantal keren in de regen gefietst en dat beviel niet zo denderend dat ik dat graag nogmaals doe. Du ik wil liever vrijdag om een uur of 16.00. Hopelijk kun je daarin meegaan, Matthijs (en anderen)

Vrijdag rijd ik niet, ik wil alleen voorstelen om zaterdagmiddag te gaan rijden. Een vriend van mij die komt logeren, wil ook wel mee maar heeft geen racefiets. Hij wil wel eens even ruiken aan het smeltende rubber van de banden, de gloeiende velgen van het remmen en een dag zonder roos door die enorme wind. Dus wie rijdt er mee, en wie rijft er niet mee maar heeft een fiets te leen.

Pieter,

ik kan komende zaterdag helaas niet wielrennen. Maar vandaag een stukje fietsen lijkt me nog wel erg lekker. Mijn aanbod van een paar posts geleden om om een uurtje of 16.00 uur te gaan fietsen staat dus nog steeds. Ik lees wel of er nog mensen geïnteresseerd zijn, en als je je vlak voor tijd bedenkt, bel dan even...

DonaldDuck schreef: Vrijdag rijd ik niet, ik wil alleen voorstelen om zaterdagmiddag te gaan rijden. Een vriend van mij die komt logeren, wil ook wel mee maar heeft geen racefiets. Hij wil wel eens even ruiken aan het smeltende rubber van de banden, de gloeiende velgen van het remmen en een dag zonder roos door die enorme wind. Dus wie rijdt er mee, en wie rijft er niet mee maar heeft een fiets te leen.

He Pieter, ik wil zaterdagmiddag wel mee, maar dan graag vroeg in de middag. Wat dacht je van 14:00? Nog meer liefhebbers?

Mooi Eduard, dan wordt dat morgen met z'n drieen zoals het nu lijkt. We kunnen gewoon voor de flat afspreken. Hoeven we ook die hele stad niet door. 2h voor de flat. Als er nog meer zijn, graag van tevoren even bellen en even doorgeven aan degene die bij mij thuis opneemt.

Gaat er vanmiddag nog iemand te fietsen?

Infamous angel

Ik heb afgelopen weekend al gefietst, dus vandaag maar ff niet. Ik heb wel zin om woensdag of donderdag er opuit te trekken.