Ik vond het eigenlijk uitstekend gaan, de hagel was wat hard en het gemiddelde was misschien niet hoog, maar dat kwam ook met name door de enorm harde wind die er stond. En ja, je wordt wat smerig, maar de wasmachine maakt alles toch wel weer schoon... :roll:

en jongens, Machteld kan dus echt fietsen. Ze heeft zelfs Jan over de streep getrokken om toch maar eindje te gaan fietsen vanmiddag.

Gaan we donderdag om vijf uur weer?

Infamous angel

Ja, afgezien van vies worden (is maar tijdelijk) en snelheid, etc. kan ik met dit weer gewoon niet lekker rijden. Ik zit waarschijnlijk net iets te krampachtig te fietsen en daardoor gaat het niet lekker. Die kasseitjes a/h eind draagden ook niet echt bij a/d feestvreugde, ik tril nu nog na.
Conclusie: Dit is niet mijn weer om in te fietsen (,dus geen Schumi onder de fietsers).
Zeg René, geef nu zelf toe dat er ook weinig uitdaging in zit om v Buitenpost naar Groningen te rijden. Dat gaat nagenoeg recht door en met WZW wind ook lekker in de rug.

Oh ja, ligt het nu aan mij of heb ik gewoon allemaal rooie plekjes overgehouden aan die hagel?

Iceman schreef: Zeg René, geef nu zelf toe dat er ook weinig uitdaging in zit om v Buitenpost naar Groningen te rijden. Dat gaat nagenoeg recht door en met WZW wind ook lekker in de rug.

Uitdaging was het laatste wat ik nodig had. Mijn fiets moest naar groningen, bittere noodzaak was het dus, bovendien: eerst eens een prettig ritje, dan komen daarna de uitdagingen wel. Het wiel van de mensen die al wel ontberingen hebben doorstaan houden bijv. :wink:

Het was een lekker ritje, begin ging wat moeizaam, maar nadat ik mijn 'zware benen' kwijt was ging het een stuk beter. Alleen die kasseitjes.... hmmzz.... Ik merk wel dat ik een tijdje weinig gefietst heb... :?

(ik heb trouwens ook allemaal rode plekjes van de hagel.... :? En zat jullie hoofd ook zo onder de modder??

Machteld schreef: Het was een lekker ritje, begin ging wat moeizaam, maar nadat ik mijn 'zware benen' kwijt was ging het een stuk beter. Alleen die kasseitjes.... hmmzz.... Ik merk wel dat ik een tijdje weinig gefietst heb... :? (ik heb trouwens ook allemaal rode plekjes van de hagel.... :? En zat jullie hoofd ook zo onder de modder??

Hmm, ik heb er niet eens zo op gelet of mijn hoofd wel of niet onder de modder zat. Ik ben gelijk onder de douche gestapt en zag daarna geen spatten meer op mijn hoofd...

En die hagel, daar word je hard van!! :wink:

Infamous angel

Dat van die modder, tsja, dan moet je gewoon tactisch rijden. Dus, net als Gerwald, voorop of niet achter iemand aan fietsen. Daarnaast gewoon nog mazzel hebben dat er niet een of andere idioot het leuk vind om voor jou (langs) te gaan fietsen :wink:
Ik had er eerlijk gezecht weinig last van, alleen een spatje op m'n bril, maar verder genoeg modder op andere plaatsen.

Machteld schreef: Het was een lekker ritje, begin ging wat moeizaam, maar nadat ik mijn 'zware benen' kwijt was ging het een stuk beter. Alleen die kasseitjes.... hmmzz.... Ik merk wel dat ik een tijdje weinig gefietst heb...

Is idd jammer dat je niet lekker hebt kunnen fietsen daardoor, maar als je meer wilt fietsen kun je ook vaker met ons meedoen :D Dan kom je zo weer in vorm.

deboer schreef: ..en jongens, Machteld kan dus echt fietsen. Ze heeft zelfs Jan over de streep getrokken om toch maar eindje te gaan fietsen vanmiddag..

Tsja, volgens mij kan (bijna) elke nederlander fietsen, maar de vraag is: hoe goéd fiets je :wink: Maar mijn vorm komt wel weer terug! (is de bedoeling tenminste..)

Iceman schreef: Is idd jammer dat je niet lekker hebt kunnen fietsen daardoor, maar als je meer wilt fietsen kun je ook vaker met ons meedoen :D Dan kom je zo weer in vorm.

Ik wil zeker weten vaker meefietsen... :lol: als ik jullie tenminste niet teveel ophoud... :roll: En dan hoop ik snel weer in vorm te zijn!

Machteld schreef: [..] Ik wil zeker weten vaker meefietsen... :lol: als ik jullie tenminste niet teveel ophoud... :roll: En dan hoop ik snel weer in vorm te zijn!

Zit daar maar niet over in, je komt snel genoeg in vorm door ons... :wink:

Infamous angel
Machteld schreef: [..] Ik wil zeker weten vaker meefietsen... :lol: als ik jullie tenminste niet teveel ophoud... :roll: En dan hoop ik snel weer in vorm te zijn!

Zit daar idd maar niet over in. Ik denk dat jij sneller in vorm bent dan de meeste van ons (incl. myself), omdat jij waarschijnlijk meer gewend bent. Ik hoop dat de opstartproblemen incidenteel waren (mede omdat het niet zo fijn fietst).

Verder wil ik nog ff kwijt dat ik donderdag iig niet mee ga fietsen. Vrijdag gaat het beter weer worden, zoals het nu lijkt. Is er animo om dan te gaan fietsen?

deboer schreef: Gaan we donderdag om vijf uur weer?

Zoals het nu lijkt, kan ik dan wel, en ben ik dus van de partij.

RJ schreef: [..] Zoals het nu lijkt, kan ik dan wel, en ben ik dus van de partij.

Bij nader inzien lijkt het me toch beter om vrijdag te gaan fietsen. Ik meld me dus af voor aanstaande donderdag, maar vrijdag om een uur of halfvier 's middags zou ik wel willen fietsen. Ik hoop dat jou dat ook uitkomt RJ. En wie fietst er nog meer mee? Liever niet later op vrijdag, omdat ik wel een beetje rustig wil toeleven naar de kerkdienst.

Infamous angel

Toch ff een voorbehoud maken voor vrijdag. Ik denk toch dat het verstandiger is dat ik wat rust ga houden, anders blijft m'n voet alleen maar zo irritant doen. Misschien dat ik het vrijdag wat meer zie zitten, maar nu ff niet. Als ik ga fietsen ben ik ook wel voor vroeg in de middag.

deboer schreef: [..] Bij nader inzien lijkt het me toch beter om vrijdag te gaan fietsen. Ik meld me dus af voor aanstaande donderdag, maar vrijdag om een uur of halfvier 's middags zou ik wel willen fietsen. Ik hoop dat jou dat ook uitkomt RJ. En wie fietst er nog meer mee? Liever niet later op vrijdag, omdat ik wel een beetje rustig wil toeleven naar de kerkdienst.

Vrijdagavond moet ik het orgel bedienen in B'post. Vroeg in de middag zou ikdan alleen kunnen.

Ik begrijp dat eigenlijk iedereen liever vrijdag fietst. Helaas kan ik dan niet. Maar hierbij is vanmiddag gecanceld. Vind ik ook niet heel erg, kan ik nog even wat langer doorstuderen. Over volgende week merk ik nog wel.

Het is goed om toch nog iets concreets af te spreken voor morgen. Zullen we zeggen dat we om 14.00 uur bij Jantje staan?

deboer schreef: Het is goed om toch nog iets concreets af te spreken voor morgen. Zullen we zeggen dat we om 14.00 uur bij Jantje staan?

half 2?

Joachim Sickbock

Ja, ik zal er - zonder tegenbericht - zijn.

Infamous angel

Het weer ziet er prima uit, de wind wordt minder, ideaal om te gaan fietsen! Ik zal er zeker proberen te zijn. Wie gaan er allemaal nog meer mee. Dit is een goede kans om voor het weekend nog ff te sporten.
Wordt het nu half 2 of 2u :?:

Laten we halftwee afspreken, dan rijdt RJ zeker mee!!

Ik hou van jullie :D