Hello aanstaande mede-GSVers!
Tijd om m'n verhaal op te schrijven denk ik...
De naam is.. officieel.. Peter, en ben eerstejaars Psychologie. Ik woon in Amersfoort en heb het eerste jaar aan de UvA(msterdam) gedaan. Als ik straks m'n Propedeuse heb wil ik graag overstappen naar de RUG, en ik hoef vast niet uit te leggen dat Groningen wel 'n coole stad is, wel? Voornamelijk daarom dus. Nu, omdat Amersfoort - Groningen een beetje ver reizen is wil ik heel graag een kamer. Kheb me aangemeld bij GSV, en heb al een paar keer gehospiteerd -maar als ik hoef vast niet te zeggen dat het daarmee dus niks is geworden.
Daarom de vraag.. Heeft iemand van jullie een kamer over, in gedachten, te huur, of iets anders? Ik zou het heel gaaf vinden vòòr of desnoods kort na novitiaat mijn tweede jaar, aan de RUG, in 'n eigen stekkie te beginnen.
Bij voorbaat thanks
P.S. e-mail is feamaika.sindael@gmail.com en mobiel nummer is 06-34001460... lijkt me toch slim er even bij te zetten
Ik weet zo geen kamer voor je, maar houd alle fora van christelijke studentenverenigingen (ATV, CSFR, Ichthus en NSG) in de gaten, dan zijn je kansen wat groter. Een kamernet-account kan ook nog wel eens wat leuks opleveren. Succes!
Heb je al wat gevonden? En vanwaar 'officieel Peter', ben je ook wel bekend onder een bijnaam? Leuk dat je naar Groningen en de GSV komt - ik denk niet dat je er vaak spijt van gaat krijgen (hoewel Amsterdam natuurlijk ook best leuk is).