+0
Jongerenfestijn
Let's start your summer!
De derde editie SUNSET is een feit. Molly Malones is the place to be voor een fantastisch feest in zomerse sferen.
Hét zomerfestijn voor christelijk Noord-Nederland, dus mis het niet!
Datum: Vrijdag 22 juni
Plaats: Natuurlijk Groningen.
Tijden: 21:00-02:00 uur
Voorverkoop: Via de site (webshop)
Voor meer info check:
Meld je even aan op:
lekker hoor... volgende keer een andere kleur nemen dan paars, dit leest voor geen meter...
Zou 'Jongerenfestijn' nu een dubbelaccount zijn van de amici Neef en Veldman?
Over genoemde amici gesproken, de Huisregels zijn ook tamelijk briljant:
Met als uitsmijter:
:lol:
'Je hoeft jezelf niet te bewijzen door je kleding, je karakter is op den duur toch doorslaggevend'? Puur uit interesse: waarom zet je zo'n toch behoorlijk moralistische wijsheid bij de huisregels? Niet dat ik er voor ben dat zestienjarige meisjes er sletterig bijlopen - en de dominees worden misschien ook een beetje gerustgesteld door zo'n huisregel - maar toch.
@ Jan: ik weet niet of je de discussie van vorig jaar meegekregen hebt? Toen was er een flink debat over wat allemaal wel en niet mag of kan en wie daarvoor verantwoordelijk zijn. Ik denk dat de organisatie er dus ditmaal voor gekozen heeft de kritiek voor te zijn en in ieder geval van zijn kant duidelijke regels te stellen. Overigens ben ik met de hele Stichting Jongerenfestijn niet bekend (het kan zijn dat de organisatie is overgenomen door een ander christelijk orgaan).
@ Harm: Ik heb de discussie inderdaad meegekregen en vermoedde hetzelfde als jij, maar was benieuwd of dit ook echt zo was. Wat vind jij er eigenlijk van?
Wat betreft de Stichting Jongerenfestijn: achter de website sunset2007.nl zit Ruurd Adema uit Drachten, een jongen die ook op het Gomarus Colllege in Groningen zat. Ook achter de website jongerenfestijn.nl zit een Drachtster: ene Jurjen Kuurstra, een van de organisatoren van het jaarlijkse grefo-schaatsfeest IJsfestijn. Dit werd ook georganiseerd door ene Ido en toevallig is de Hyves van Sunset 2007 ook opgezet door ene Ido. Zij zullen samen de organisatie wel overgenomen hebben ofzo.
Ik weet het eigenlijk niet. Als Sunset is overgenomen door anderen, heb ik werkelijk geen idee in hoeverre ze die huisregels serieus bedoelen. Ik schat dat er een zekere mate van zichzelf vrijpleiten is, in die zin: als er iets gebeurt, dan ligt dat niet aan de organisatie. Mochten de illustere amici Neef en Veldman nog een groot deel in tekst, regels en organisatie hebben dan neem ik de regels minder serieus. ;)
Daarbij: hoe strikter de regel, hoe minder extreem de overtreding. Normatief principe zeg maar. Sommige regels zijn ietwat paternalistisch, zoals die over de kleding: in principe kan een skatertje of een gothic dus ook de deur gewezen worden. De regel over de sluitingstijd is m.i. letterlijk 'feestdodend'. Daarbij is de één-na-laatste regel wat loos: 'gedraag je als een christen'. Volgens mij legt iedereen dat weer anders uit, of gaat de organisatie dan bepalen hoe een christen zich moet gedragen... :lol:
Conclusie: hoog Ichthusgehalte (oei...) :o
Sunset 2007 is inderdaad volledig overgenomen door 'anderen'
@Harm, als je conclusie nu uiteindelijk luidt, dat het nooit zo mooi kan worden als voorgaande jaren, ben ik het roerend met je eens :D!
Voor de rest, gewoon komen!
p.s. Misschien kan iemand Ds. Sietsema nog even mailen om hem op de hoogte te brengen van sunset2007, altijd gezellig!
Je kunt er niets van lezen, maar het wordt zeker een mooi feest!:D
Even over de huisregels: Volgens mij hanteren ze deze al jaren met het IJsfestijn en daar heb ik nog nooit een kwaad woord over gehoord, dus het moet wel goedkomen.
Harm, ik begrijp je reactie op de huisregels niet echt. Het zijn goede regels, en naar mijn idee leg je nu op elke slak zout. Het irriteert me zelfs als je je afvraagt wat nou de definitie is van christelijk. Kom op, hoe oud zijn we? Inderdaad, om ongeregeldheden te voorkomen, wordt hier het verschil neergezet tussen een gewone club/ bar e.d. en SUNSET. Kun je daar nou niet gewoon genoegen mee nemen?
Ik vind het juist heel goed dat er gewoon even wordt gewezen op het christelijke karakter van sunset. Prima toch?
Schiet het feest met deze regel zijn doel niet voorbij?
die regel is idd nogal maf, misschien zijn detectiepoortjes te duur...
ik ben het met Lizzy eens, het is toch duidelijk zo. ik vind het ook wel grappig neergezet. ik zie er geen rede toe om te discusseren. deze topic is bedoeld om reclame te maken voor de sunset ;) dus niet zeuren 8) maar komen!
Toegangsbewijzen in de voorverkoop zijn online te bestellen in de . Bestellen kan tot 17 juni 2007
See you at SUNSET 2007
Is de BBQ ook niet de 22e?
Wordt dus geen palmbomen meenemen voor jou Erik.
jaa kun je zo door! :)
uit recente ervaring kan ik je meedelen dat je op gegeven moment niet meer rustig kunt zitten, zonder leeggeprikt te worden....op zulke momenten wil je gewoon en burka aan..... dus wat Hernieque al zegt: je gaat gewoon in een keer door ;)
nou van burka's krijgt jessica nachtmerries, vooral van zwarte op de fiets :lol:
Vanaf vandaag is het ook mogelijk een polsbandje te reserveren.
Zorg dat je erbij bent en reserveer je toegangsbewijs online.
Deze ligt dan klaar bij de kassa en betalen kan ter plaatse.
Reserveren kan tot vrijdag 18:00 uur. Vol is echt vol.
Reserveren kan