Renske

Hello!!

Aangezien er al een topic is voor volleybal, voetbal, formule1, basketbal, fietsen, samen eten, films, ontbijt en meer van dat soort dingen en ik mij eigenlijk afvraag of mensen het ook leuk vinden om nog meer dingen samen te doen, open ik dit topic.

Ik heb namelijk wel weer zin om een rondje te skaten/skeeleren. Ik ben zelf in het bezit van enigzins oude, maar toch retefijne skates, en het lijkt mij wel leuk om met een paar mensen te gaan skeeleren 1 a 2 keer in de week.

Zijn er mensen die dit een beetje een fancy idee vinden? Ik vind vandaag bijvoorbeeld best relaxed weer, en ben ongeveer bijna de hele middag vrij.
Wie o wie wil mij bijstaan bij mijn eerste slagen van het jaar!

Of misschien weten mensen nog relaxte toffe rondjes om te doen!
Tell me!!!

Dit is een leuke site: http://www.skatenvanafdemartinitoren.nl/

Ik heb dit weekend rondje Leegkerk gedaan, goed te doen binnen anderhalf uur.
En is ook leuk natuurlijk.

dacht ik gister ook aan... alleen m'n skates liggen nog bij m'n ouders...

Friday Funskate Groningen.nl schreef: SKATE ALCOHOLVRIJ!

haha toppie!! Goeie sites zeg Koos!

mensenvriend

Heb jij vier wieltjes of vijf? Ik vind het ook leuk om te skaten / skeeleren, maar ben alleen geoefend in skaten met vier wieltjes...

Ik ook, maar misschien de echte toppers onder ons... Vandaag gaat t em voor mij niet worden. Ik hoop dat het t weekend een beetje mooi weer is. Het is op zich wel een ultieme zondagmiddagactiviteit!

jaa tof renske!! heleen, ingrid en ik wilden ook al een keer afspreken... dus dat wordt gezellig :D

leuk, jah. ik moet alleen het technische doorzettingsvermogen kweken om mijn wieltjes om te draaien. en mn lagers schoon te maken.

die wieltjes rollen vanzelf wel :P die lagers worden niet vanzelf schoon...

Ik ben helemaal voor. Renske, je was me voor om zo'n topic te starten.
Rondje leegkerk is wel lache, maar die weg is soms erg smerig.
Rondje Vinkhuizen temposkeeleren is helemaal lekker...

Ik zeg vanmiddag rond 3 uur bij de safier/tussenweg naar Gravenburg.

owja, ik heb 5 wielen

Ik dacht vanmiddag een terrasje, maar een rondje skeeleren en daarna een terrasje kan natuurlijk ook! Onee, ik moet om 5 uur al weer ergens zijn, dus alleen stukje skeeleren, kijken of ik het nog kan!
Prima, wat is de tussen weg naar Gravenburg? Is dat die ene weg die ik nu bedoel? Of niet?

gewoon de weg naast de safier.

Zelf heb ik om 5 uur ook al iets. daarvoor ff douche enzo...

Tot 3 uur!!!

TuttieRuthie

Ik heb net ff een rondje gemaakt op m'n skates, vet mooi weer!

ja echt reterelaxed!! Het volleyballen ging gelukkig nog wel goed!! Haha, owee als ik morgen spierpijn heb... Dan ga ik nog een keer skaten, zolang totdat ik er geen last meer van heb...

t was leuk renske.

Mensen, we moeten echt vaker eens gaan skeeleren...

helaas wordt t weekend niet echt tof ofzo... Daarna maar weer :wink: Of iemand moet een goeie indoorbaan weten :wink:

kardinge toch? waar de ijsbaan nu is weggesmolten...

Ja is dat zo? Dat is wel tof, alleen erheen komen is niet echt je van het..

Ik zeg: mooi weer vandaag, lekker windje niet te hard.
Dus wie heeft er zin om weer een lekker rondje te skeeleren??
Vanmiddag bij de saffier rond uurtje of 3?

Eh, voor mij wordt t em niet, zoals je al merkte :wink: Misschien donderdag?

donderdag kan ik wel, liefst eind van de morgen/ begin van de middag. Kga namelijk eind van de middag weer weg.