Feest bij N.S.G. donderdag 2 maart (Foto's online)
Een onderwerp gestart door Tjalke
+0
Robbert
ja zoiets, sooscie bedankt hoor, ook voor het thuisbezorgen van de kleding, lekker.
+0
siegard
was mooi feestje idd! lekker makkelijk zo :)
+0
JWJ
siegardinho schreef: was mooi feestje idd! lekker makkelijk :)
Was het dan echt zo makkelijk op dat feest? :shock:
+0
Koos L
Vraag dat maar aan Kiffen, die had heel wat 'Ken ik jou soms ergens van' aan z'n broek hangen. Verder redelijk briljant feestje, GSV-technisch dan. Die NSG'ers waren behoorlijk op elkaar aan het zeiken dat het helemaal werd overgenomen door ons en dat iedereen maar wegging en zo...
Het ging trouwens pas echt los vanaf Westlife, blijft toch een beetje de GSV-hit van deze eeuw. Kan die nog ff bij de liedbundel worden gedaan?
En nu ga ik doortukken tot twee uur.
(Hee Neef, ik blijf erbij dat bier voor 0,90 cent goedkoper is dan voor een euro...)
+0
Marita
Tof feestje inderdaad! NSG bedankt!
+0
TuttieRuthie
Dat was een supergezellig feestje, NSG bedankt en de halve GSV natuurlijk ook!
+0
JP.
Ruth wat heb jij een rare stem vandaag zeg.
+0
Koopa
dat was leuk hoor!
+0
Kiffen
Koos L schreef: Vraag dat maar aan Kiffen, die had heel wat 'Ken ik jou soms ergens van' aan z'n broek hangen. ..
Het was even met mn handje de groene sticker bedekken, maar dan heb je ook een heel tof gesprek. Neffigators bedankt, zo hoort een swingfeestje te zijn. Hupsakee, weer aan de studie kinderen.
+0
Renske
NSG bedankt he! Veels te leuk! Ben blij dat ik niet om half twee al naar huis was gegaan! Maar natuurlijk vooral GSV bedankt he!
+0
Jessica
Leuk feest ja! opzich kunnen die NSG-ers ook wel feesten hoor, alleen beginnen ze iets eerder op de avond ben ik achter gekomen.. Maarre dat stickersysteem werkt prima!
+0
Renske
Heb je een date?
+0
Koos L
Wooooo-ho-o-oooo whooo-hooo-hoo-oo!
En die Heijs jonge, wat een gevaarlijk mannetje, beetje knokpartijen uitlokken om 5 uur 's ochtends met argeloze voorbijgangers.
Hoeveel mensen hebben uiteindelijk lopen scoren?
+0
Jessica
renskebuit schreef: Heb je een date?
uhmm tja das een goeie vraag..! volgens mij geen officiele (dat hoop ik tenminste :lol: )
Ik hoorde trouwens dat Robbert 400 foto's heeft gemaakt? dat zijn er best veel.
+0
JP.
Volgens mij heeft Robbert er zelf 12 gemaakt en Marleen de rest.
+0
Robbert
nou ik heb er toch geen 400... misschien 100... de rest heb ik al moeten wissen omdat mijn kaart met al die foto's op de hoogste kwaliteit al helemaal vol stond. Daarbij zitten ook nog eens een heel aantal foto's van het darten, dus het valt wel mee. Overigens heb ik zelf maar 1 foto gemaakt en Marleen de rest.
+0
Naef
Koos L schreef: Wooooo-ho-o-oooo whooo-hooo-hoo-oo!
En die Heijs jonge, wat een gevaarlijk mannetje, beetje knokpartijen uitlokken om 5 uur 's ochtends met argeloze voorbijgangers.
Hey gast, waar ga je met die fiets heen?
+0
W
owow idd prima vermaakt daarzo. vaker doen die navigator-feestjes!
+0
Skippy
nog ff geduld voor de foto's heb er van de hele avond bij elkaar rond de 160.
+0
Koos L
Köt jonge die NSG-feestjes in de Tapperij, ongeëvenaard, wat trek ik die bruiloften slecht.
Oh ja, Ryco, superbedankt dat die uitsmijter mij maar twee keer schopte, ik hou je aan je belofte dat je me nooit meer komt redden...
ja zoiets, sooscie bedankt hoor, ook voor het thuisbezorgen van de kleding, lekker.
was mooi feestje idd! lekker makkelijk zo :)
Was het dan echt zo makkelijk op dat feest? :shock:
Vraag dat maar aan Kiffen, die had heel wat 'Ken ik jou soms ergens van' aan z'n broek hangen. Verder redelijk briljant feestje, GSV-technisch dan. Die NSG'ers waren behoorlijk op elkaar aan het zeiken dat het helemaal werd overgenomen door ons en dat iedereen maar wegging en zo...
Het ging trouwens pas echt los vanaf Westlife, blijft toch een beetje de GSV-hit van deze eeuw. Kan die nog ff bij de liedbundel worden gedaan?
En nu ga ik doortukken tot twee uur.
(Hee Neef, ik blijf erbij dat bier voor 0,90 cent goedkoper is dan voor een euro...)
Tof feestje inderdaad! NSG bedankt!
Dat was een supergezellig feestje, NSG bedankt en de halve GSV natuurlijk ook!
Ruth wat heb jij een rare stem vandaag zeg.
dat was leuk hoor!
Het was even met mn handje de groene sticker bedekken, maar dan heb je ook een heel tof gesprek. Neffigators bedankt, zo hoort een swingfeestje te zijn. Hupsakee, weer aan de studie kinderen.
NSG bedankt he! Veels te leuk! Ben blij dat ik niet om half twee al naar huis was gegaan! Maar natuurlijk vooral GSV bedankt he!
Leuk feest ja! opzich kunnen die NSG-ers ook wel feesten hoor, alleen beginnen ze iets eerder op de avond ben ik achter gekomen.. Maarre dat stickersysteem werkt prima!
Heb je een date?
Wooooo-ho-o-oooo whooo-hooo-hoo-oo!
uhmm tja das een goeie vraag..! volgens mij geen officiele (dat hoop ik tenminste :lol: )
Ik hoorde trouwens dat Robbert 400 foto's heeft gemaakt? dat zijn er best veel.
Volgens mij heeft Robbert er zelf 12 gemaakt en Marleen de rest.
nou ik heb er toch geen 400... misschien 100... de rest heb ik al moeten wissen omdat mijn kaart met al die foto's op de hoogste kwaliteit al helemaal vol stond. Daarbij zitten ook nog eens een heel aantal foto's van het darten, dus het valt wel mee. Overigens heb ik zelf maar 1 foto gemaakt en Marleen de rest.
Hey gast, waar ga je met die fiets heen?
owow idd prima vermaakt daarzo. vaker doen die navigator-feestjes!
nog ff geduld voor de foto's heb er van de hele avond bij elkaar rond de 160.
Köt jonge die NSG-feestjes in de Tapperij, ongeëvenaard, wat trek ik die bruiloften slecht.
Oh ja, Ryco, superbedankt dat die uitsmijter mij maar twee keer schopte, ik hou je aan je belofte dat je me nooit meer komt redden...