+0
Tjalke
Lectori Salutem,
Het is mij een eer om u te mogen uitnodigen op het galadatingfeest van Navigators Studentenvereniging Groningen!
Klik op de flyer voor meer informatie!
In de hoop van uw aanwezigheid te mogen genieten aanstaande donderdag verblijf ik, namens de galacommissie der N.S.G.
Tjalke de Jong
Galapraeses der N.S.G.
(voor foto's klik )
Zijn wij de beauty of de nerd?
Gala-dating feest? Hebben ze diespartners nodig en geven ze daarom een feestje? :D
Vrouwenoverschot bij de NSG...
oftewel wij zijn de nerds?
He het is bij Dizkartes, kunnen we weer mooi klooien met die posters en nummers bellen...
@ fernand: nog ff flink oefenen op die boksbal van je :D
Bij N.S.G. is het de traditie om extern te daten. Vandaar dit feest! Verder laat ik me niet uit over of jullie de nerds zijn of niet.
Bij ons een overschot aan hunken sanne! ;) Ik kom wel eventjes, lijkt me gezellig en word eens tijd
Sanne! Kom op zeg, ik word echt niet verlegen hoor als je de GSV-jongens eens een stevige veer in hun reet steekt.
Zo dat lijkt me wel een beetje een wanhopig feestje heeej.. Ik zie het al voor me: "Hoe heet je?" "Gerben..." "Wil je met me naar de dies?" "Nee, ik kijk nog even rond, maar aan het eind van de avond kom ik nog wel even bij je terug..."
De belangen vliegen over de dansvloer, wat ik je zeg. Ik laat in het midden of ik kom.
He handig z'n feest, kan ik direct door naar mijn posterpresentatie op het umcg! En ik hoef me dan niet eens om te kleden!
Nou waar is dat Lamba lamba lamba shirt dat ik vroeger droeg?
haha nou dat wordt wat. "over een paar weken hoor je t nog wel hoor.."
idd zeg >> biologen, nerds, toch allemaal van hetzelfde soort.
idd zeg >> biologen, nerds, toch allemaal van hetzelfde soort. :wink:
ik zie t verband niet helemaal
Dat staat er buiten
Misschien is er een mogelijkheid om een soort contract af te sluiten? Een dubbeldate zeg maar. "Ok, ik wel best met jou naar jullie dies, maar dan moet jij in oktober met mij naar onze dies."
Animal, je bent tegen die tijd getrouwd! Wil je eigen vrouw niet mee volgend jaar?
ik hunk, jij hunkt, wij hunken?
Joh, gekkie, dan ben ik helemaal geen lid meer en woon ik veels te ver weg. De opmerking was meer in 't algemeen, voor diegenen die het aangaat zeg maar.