MdR

Geliefde Facgroepleden,

Vanavond is er een maaltijd voor iedereen van de Facgroep Bedrijfskunde, alsmede voor de mensen van de Facgroep Economie.
Vanwege het (te) kleine aantal leden van de Facgroep Economie, zijn beide groepen samengevoegd.

De maaltijd begint om 18.30 uur op Soos(dit staat nog niet helemaal vast, zodra dit zo is komt dat hier te staan).

Graag zou ik afmeldingen zsm via dit topic, de mail (martijn.deruijter@gmail.com) of sms (06 293 213 80) te horen krijgen.

Tot vanavond!

Kira Beekhuis
Martijn de Ruijter

Alles leuk en aardig, maar ik kan er niet bij zijn. Sorry. Bestaat de Bedrijfskunde-eed nog met je hand op het boek van prof.dr.ing AC De Leeuw trouwens? Chill.

Ben erbij hoor! Maximaal drie mensen die een lfit willen kunnen LIFT AAN gevolgd door je naar naam sms'en naar 06-43829269

Ben je alweer dronken, nannega? Lfit, "gevolgd door je naar naam sms'en naar".

Maar verder leuk dat je erbij bent, ook jij mag er zijn.

roelofgunnink

Ik ben er niet bij

Ben niet dronken, ben hartstikke lfit

Ben er ook niet bij.

Ben er niet bij

Lachen, die bedrijskunde eed van twee jaar geleden...

Ik doe afstand van het recht op een eigen mening en beloof plechtig me ten allen tijde te conformeren aan de normen en waarden van mijn facgroep die samengevat is onder het motto: "naar boven likken en naar onderen schoppen."
...Ik beloof plechtig de naam van Bedrijfskunde ten koste van andere studies hoog te houden, waarbij ik er alles aan zal doen deze inferieure studies - met name pedagogiek en geneeskunde - zwart te maken waar ik kan.

Wie weet trouwens de drie Bedrijfskunde D's nog?

Martijn over de telefoon schreef: Het tijdstip en de locatie zijn bevestigd.

Drukken, delegeren en declareren. Ik druk hem vanavond, het is me niet gelukt mijn opdrachtje voor inleiding in de bedrijfskunde te delegeren naar een noviet. Wel vind ik het gaaf dat Martijn en Kira Facgroepleiders zijn geworden, een eervolle baan, voor weinigen weggelegd. Veel succes! Sowieso op je CV zetten.

Groeten,

Zwier

Soos UIT

Voor mij een portie afhaakchinees graag, ik ben er niet bij.

Goh, ik was er ook niet bij...