Dat was niet de CSFR. Of mogen ze daar tegenwoordig ook al vloeken?
+0
W2W
Inderdaad, maar er zaten er wel een paar tussen....
+0
Octr
De CSFR van tegenwoordig.....
+0
Henri L
vanavond nog weer ff een potje?
+0
Hans P
Knie :(
+0
Mbeki
Ik ben wel voor.
+0
RC
Prima.
+0
Crispy
wat jullie zeggen, die 'geblesseerde' aansteller uitgezonderd uiteraard
+0
YeHeSs
Ik ben ook wel even aanwezig. Ik ga niet zeer actief doen, maar we zien wel waar het schip strandt.
+0
RC
Acht uur dan maar weer? Komen er eigenlijk wel genoeg mensen?
+0
Hans P
Crispy schreef: wat jullie zeggen, die 'geblesseerde' aansteller uitgezonderd uiteraard
Als ik me aanstelde dan had ik je met mijn linkerbeen een enorme trap kunnen verkopen ;)
+0
Octr
Nog animo voor een potje voetbal vanavond om 20.00 uur??
+0
King B
zeker
+0
Henri L
ben er denk ik ook bij... als we met te weinig zijn kunnen we altijd nog gaan tienen.
+0
HaJee
Maurice, als er morgen een oranjeborrol bij jou kan, kom ik ook voetballen ;)
+0
Octr
Wat een chantage! Maar nee, Henk-Jan (mijn huisgenoot) heeft BK bij ons morgenavond en we hebben laatst ook al heel Unestra over de deur gehad, dus over een tijdje weer. Maar ik gok dat je nu nog steeds wel komt voetballen. We zijn nu dus al met vier. Wie wil er nog meer voetballen vanavond?
+0
Bert-Jan
woensdagavond stel ik meteen voor!!! Vanavond moet ik werken en morgen heb ik een Actieve Leden Dag van mijn studievereniging. Lekker een dagje zeilen, barbequen en een after-party.
Ik ben er ook bij!
Goedzo, de CSFR is ook van de partij
dik ingemaakt....
Dat was niet de CSFR. Of mogen ze daar tegenwoordig ook al vloeken?
Inderdaad, maar er zaten er wel een paar tussen....
De CSFR van tegenwoordig.....
vanavond nog weer ff een potje?
Knie :(
Ik ben wel voor.
Prima.
wat jullie zeggen, die 'geblesseerde' aansteller uitgezonderd uiteraard
Ik ben ook wel even aanwezig. Ik ga niet zeer actief doen, maar we zien wel waar het schip strandt.
Acht uur dan maar weer? Komen er eigenlijk wel genoeg mensen?
Als ik me aanstelde dan had ik je met mijn linkerbeen een enorme trap kunnen verkopen ;)
Nog animo voor een potje voetbal vanavond om 20.00 uur??
zeker
ben er denk ik ook bij... als we met te weinig zijn kunnen we altijd nog gaan tienen.
Maurice, als er morgen een oranjeborrol bij jou kan, kom ik ook voetballen ;)
Wat een chantage! Maar nee, Henk-Jan (mijn huisgenoot) heeft BK bij ons morgenavond en we hebben laatst ook al heel Unestra over de deur gehad, dus over een tijdje weer. Maar ik gok dat je nu nog steeds wel komt voetballen. We zijn nu dus al met vier. Wie wil er nog meer voetballen vanavond?
woensdagavond stel ik meteen voor!!! Vanavond moet ik werken en morgen heb ik een Actieve Leden Dag van mijn studievereniging. Lekker een dagje zeilen, barbequen en een after-party.