dat is vreemd.... ik quote jou terwijl jij het bericht 3 minuten later plaatst.
+0
RC
Er moet gewoon gevoetbald worden vandaag. Dat zaal-gedoe kan natuurlijk niet met dit weer. Dus vanmiddag of vanavond?
+0
Octr
Alsjeblieft RC, morgenavond?? Kunnen de zaalvoetballers ook nog even uitrusten. En vanavond kan ik namelijk niet.....
Jij begint trouwens wel aardig op dreef te raken he, neem je je broer ook weer mee?
+0
RC
Morgenavond ook natuurlijk.
+0
Octr
Wat een diehard! Maar daar hou ik je aan!
+0
Robbert
hey Maurice, de grasvlekken al een beetje uit je broek kunnen krijgen?
+0
Octr
Ik maak me meer zorgen over die penalty van gisteren.....
+0
JP.
En terecht.
+0
Henri L
RC schreef: Er moet gewoon gevoetbald worden vandaag. Dat zaal-gedoe kan natuurlijk niet met dit weer. Dus vanmiddag of vanavond?
wat nou mietje, wij hebben lekker bij de aclo buiten gevoetbald van 13:00-16:00
+0
RC
Allemaal leuk en aardig, maar nu koppen met spijkers: vanavond voetballen om half negen, veldje naast de Saffier.
+0
W2W
Ik wil ook wel weer een keer tegen een bal aan schoppen, maar dan wel iets eerder...
+0
Octr
acht uur dan, eerder vind ik niet echt handig. Oke? En komen allemaal he!
+0
W2W
Acht uur is prima ja, wie volgt?
+0
Henri L
count me in...
+0
Henk-Jan
ik trap ook nog wel een balletje mee
+0
nannega
en wie weet vergezel ik maurice wel
+0
Markie
Waarom gaan we nu niet voetballen, nu schijnt de zon nog! Maar misschien dat ik vanavond ook wel kom
+0
Henri L
Markie schreef: Waarom gaan we nu niet voetballen, nu schijnt de zon nog! Maar misschien dat ik vanavond ook wel kom
te heet, bovendien kan ik nu niet....
+0
Hans P
Ik kom ook.
+0
Octr
Goed zo, dat schiet al op! Ik trap vanavond alle frustraties van het leren eruit, dus opgepast!
dat is vreemd.... ik quote jou terwijl jij het bericht 3 minuten later plaatst.
Er moet gewoon gevoetbald worden vandaag. Dat zaal-gedoe kan natuurlijk niet met dit weer. Dus vanmiddag of vanavond?
Alsjeblieft RC, morgenavond?? Kunnen de zaalvoetballers ook nog even uitrusten. En vanavond kan ik namelijk niet.....
Jij begint trouwens wel aardig op dreef te raken he, neem je je broer ook weer mee?
Morgenavond ook natuurlijk.
Wat een diehard! Maar daar hou ik je aan!
hey Maurice, de grasvlekken al een beetje uit je broek kunnen krijgen?
Ik maak me meer zorgen over die penalty van gisteren.....
En terecht.
wat nou mietje, wij hebben lekker bij de aclo buiten gevoetbald van 13:00-16:00
Allemaal leuk en aardig, maar nu koppen met spijkers: vanavond voetballen om half negen, veldje naast de Saffier.
Ik wil ook wel weer een keer tegen een bal aan schoppen, maar dan wel iets eerder...
acht uur dan, eerder vind ik niet echt handig. Oke? En komen allemaal he!
Acht uur is prima ja, wie volgt?
count me in...
ik trap ook nog wel een balletje mee
en wie weet vergezel ik maurice wel
Waarom gaan we nu niet voetballen, nu schijnt de zon nog! Maar misschien dat ik vanavond ook wel kom
te heet, bovendien kan ik nu niet....
Ik kom ook.
Goed zo, dat schiet al op! Ik trap vanavond alle frustraties van het leren eruit, dus opgepast!