Is het op straat? Dan wil ik wel meedoen, wil liever geen smerige kleren..
+0
Barmando
We kunnen het beter woensdag doen (dit is Fedde le Grand)
+0
Holsappel
Zei het niet dat ik dan om 18.30 moet werken, net als nu...
+0
Roell
maartenwilchiethon schreef: Zijn er voor vanavond nog mensen te regelen?
hallo vanavond is pijleravond!
ga daar es naar toe!
+0
Ben
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanmiddag om 4 uur in de barkmolenstraat te voetballen? Kan iemand een bal mee nemen :)
+0
SJ
Plannen gewijzigd. Er wordt NU gevoetbald in Selwerd achter de prunus. Hier is WEL een bal EN het is dichterbij. Dus komt allen!
+0
Va Va Voom
voetballen in vinkhuizen, vanmiddag, vanavond een keer.. reageer even als je in groningen bent en zin heb om te voetballen
+0
Ben
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanavond te voetballen? Maakt me niet uit waar.
+0
Gertjan
Kampen?
+0
Ben
Gertjan schreef: Kampen?
Als Kampen in Groningen zou liggen had ik ja gezegd.
Zijn er nog mensen die zin hebben om een balletje te trappen?
+0
Gertjan
je kunt ook tegen een muur!! weet iemand nog een goede muur voor Ben?
+0
Ben
Heb het niet zo op muren. Laatst nog een knokpartij met een muur gehad omdat hij mij bleef aanstaren. Daar wil je dus geen ruzie mee hebben ze zijn genadeloos.
+0
Xander
Iemand nog zin om vanavond uurtje of half 9 te voetballen in Vinkie?
+0
Theo
Sgoed
+0
Henri L
Als er genoeg mensen zijn, kom ik waarschijnlijk ook wel een balletje trappen. Veldje naast de Saffier, kooitje of het betere veldje aan het begin van de Aqua?
+0
siegard
He tjerrie, wel even goed naar de datum kijk he...
Verder kan ik vanavond niet, maar ik wil binnenkort ook wel even een balletje trappen.
Zijn er voor vanavond nog mensen te regelen?
Is het op straat? Dan wil ik wel meedoen, wil liever geen smerige kleren..
We kunnen het beter woensdag doen (dit is Fedde le Grand)
Zei het niet dat ik dan om 18.30 moet werken, net als nu...
hallo vanavond is pijleravond!
ga daar es naar toe!
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanmiddag om 4 uur in de barkmolenstraat te voetballen? Kan iemand een bal mee nemen :)
Plannen gewijzigd. Er wordt NU gevoetbald in Selwerd achter de prunus. Hier is WEL een bal EN het is dichterbij. Dus komt allen!
voetballen in vinkhuizen, vanmiddag, vanavond een keer.. reageer even als je in groningen bent en zin heb om te voetballen
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanavond te voetballen? Maakt me niet uit waar.
Kampen?
Als Kampen in Groningen zou liggen had ik ja gezegd.
Zijn er nog mensen die zin hebben om een balletje te trappen?
je kunt ook tegen een muur!! weet iemand nog een goede muur voor Ben?
Heb het niet zo op muren. Laatst nog een knokpartij met een muur gehad omdat hij mij bleef aanstaren. Daar wil je dus geen ruzie mee hebben ze zijn genadeloos.
Iemand nog zin om vanavond uurtje of half 9 te voetballen in Vinkie?
Sgoed
Als er genoeg mensen zijn, kom ik waarschijnlijk ook wel een balletje trappen. Veldje naast de Saffier, kooitje of het betere veldje aan het begin van de Aqua?
He tjerrie, wel even goed naar de datum kijk he...
Verder kan ik vanavond niet, maar ik wil binnenkort ook wel even een balletje trappen.
Me2
vanavond voetballen, kben erbij..
wil ook wel