half acht naast de saffier weer? Fop is er ook bij trouwens.
+0
Sanzo Panza
panna voor fop.
+0
Arend
ik ben er ook bij
+0
Roell
aah Fop heel goed dat je ook weer komt, dan kunnen we het kontjeraggen van het tienen van gister even afmaken, tis dan gelukkig weer licht, nu al zin in :D
half 8 is prima.
+0
Ursa
Ik kom ook nog wel even een bal raken. ;)
+0
Fop
Roell schreef: aah Fop heel goed dat je ook weer komt, dan kunnen we het kontjeraggen van het tienen van gister even afmaken, tis dan gelukkig weer licht, nu al zin in :D
half 8 is prima.
Kom maar op Roel, voor die trapjes van jou ben ik niet bang.
+0
Beekhuis
Kijk naar buiten en zie het weer! Vanavond 8 uur voetballen? Harm en ik zijn voor....
+0
Arnold
Lijkt me een goed plan, ik ben erbij.
+0
Va Va Voom
voor ons wordt het 21.15..
+0
Arnold
Hoezo, eerst Studio Voetbal kijken? Na half 10 is het te donker. Nog anderen geïnteresseerd om 8 uur?
+0
Fop
Ja, 21.15 uur is geen optie inderdaad. Als er om acht uur genoeg mensen zijn doe ik mee.
Sorre Holsappel, volgende x weer.
Zijn er mensen die zin hebben om een potje te voetballen vanmiddag/vanavond?
Vanavond, ben ik denk ik wel bij!
BJ en ik ook.
goed plan, ik ben dabei!
half acht op het veldje naast de saffier?
Nog mensen zin in een potje voetbal vanavond?
goed plan, ik ben dabei!
ja zeker hoe laat?
http://sicnet.wordpress.com/2009/05/01/ ... ng-hebben/half acht naast de saffier weer? Fop is er ook bij trouwens.
panna voor fop.
ik ben er ook bij
aah Fop heel goed dat je ook weer komt, dan kunnen we het kontjeraggen van het tienen van gister even afmaken, tis dan gelukkig weer licht, nu al zin in :D
half 8 is prima.
Ik kom ook nog wel even een bal raken. ;)
Kom maar op Roel, voor die trapjes van jou ben ik niet bang.
Kijk naar buiten en zie het weer! Vanavond 8 uur voetballen? Harm en ik zijn voor....
Lijkt me een goed plan, ik ben erbij.
voor ons wordt het 21.15..
Hoezo, eerst Studio Voetbal kijken? Na half 10 is het te donker. Nog anderen geïnteresseerd om 8 uur?
Ja, 21.15 uur is geen optie inderdaad. Als er om acht uur genoeg mensen zijn doe ik mee.