heel misschien durf ik het ook wel weer aan, maar dan hoor ik bij nannega

Ik ben er ook weer bij, heb er super veel zin in!

mooi, het wordt half 8. Misschien een overbodige opmerking: neem genoeg water mee!

wat wou je met dat water doen dan ... :P :D

mr kom allemaal na t voetballen frikadellen eten op soos!! al die verbrande calorieen weer aanvullen (k las net dat dat heel goed was op t batavieren topic ;))

hee maar ehm, wie gaan er allemaal bij zijn vanavond Dorine? jij weet dat vast

ik was eigenlijk ook nog wel van plan om ff te komen

Hannah Tokkie, Liesbeth R, Jessica, Fleurke, Jan Paul, Henri, Gerwin, Prince en ik, en verder zien we het wel.

ik zie er al een paar zitten op het veld, tot zo!

Was weer lekker! Maar voel mn kuiten wel redelijk nu. Iedereen bedankt, ook de mensen van wie ik nu de tekenen op mn lijf draag in de vorm van blauwe plekken.

hehe oeps sorry daarvoor :-(

Ik heb wel weer zin in een potje voetbal! Morgen, half 8? Tussen Aqua en Saffier.

Lijkt me geen verkeerd plan. Ik denk wel dat ik erbij ben.

Idem dito, als het pokeren niet doorgaat.

Ik heb ook wel zin.

Ursa schreef: Idem dito, als het pokeren niet doorgaat.

Ik ben er ook bij! Probeer er half8 te zijn, maar zal wel weer tegen 8en worden dat ik er ben. En laat die pokerkoffer gewoon nog ff dicht tot een uurtje of tien. Dan is er nog tijd genoeg.

Waar was iedereen? Ik heb heerlijk zitten voetballen tussen de ATV-ers. Relaxte lui die jongens, ik zou bijna alles terugnemen wat ik over die jongens gezegd heb.

We hebben het over morgen he, Rene... Ben je er dan ook bij? Even een goeie warming-up voor de ON-training aan.

Ik snapte het weer eens niet. Morgen ben ik er niet, helaas kan ik dan niet weer de spits uithangen.

Wyneke en ik zullen er vanavond ook bij zijn om er een potje van te maken!