bij voldoende animo ben ik erbij...

dat geld ook voor mij, er moeten genoeg mensen zijn, zo niet dan ga ik nog wat aan mijn tentamen doen. Hoe laat?

laat voor mij maar hangen, heb vanmiddag al gebald

half negen, maar eerst dus maar ff afwachten of er voldoende volk op de been te brengen is

en pieter doet gewoon nog een keer mee

niet genoeg animo volgens mij, dan nog maar even bezig met dat tentamen.

vanavond dan?

Vanavond kan ik niet. Ik heb sowieso mijn twijfels of er genoeg animo voor is, volgens mij zijn er al aardig wat mensen op vakantie e.d.

ik ben er wel bij

Pieter en ik zijn er ook wel bij wanneer er voldoende animo is...

Prince schreef: ik ben er wel bij

hee Horst heb jij je mail wel gelezen? Je kan vanavond helemaal niet voetballen, je hebt iets veel belangrijkers!

daar heb jij een goed puntje

ik trek bij deze mijn animo weer in, ik pingel vanavond niet mee

Maurijn schreef: vanavond dan?
Nanne schreef: Pieter en ik zijn er ook wel bij wanneer er voldoende animo is...

Vanavond zijn Dick en ik er ook bij. Wie nog meer? Anthuma? Jij weer op goal? Er zijn al bijna genoeg...

Helaas kunnen Pieter en mijn eigen persoon ook niet meer komen.

Ik zag dat vanmiddag het gras werd gemaaid op het veldje naast de saffier, wie heeft er zin om deze week nog eens een balletje te trappen?

Dat vind ik een heel goed idee, is er nog animo om voor vanavond wat te regelen?

ik heb ook wel zin om te voetballen, of is het ON4 only?

Nope, is geen vereiste gelukkig..

vanavond wordt het niet voor mij, ik ga trainen, ik zat meer te denken aan morgenmiddag of woensdagavond.

N.B. Steendam

Ik doe ook graag mee. Woensdagavond?

Dinsdagavond vanaf 19.00u wordt er met het Vrouwen Voetbal Dispuut gevoetbald op het veldje tussen de Saffier en de Aqua. Iedereen (zowel mannen als vrouwen) die zelf geen dispuut heeft, mag langskomen! Liever niet om alleen te kijken, maar wel als je mee komt doen!